![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Conflict laat toe om Russische samenleving te zuiveren van verraders”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220317_95859422 Wie nu nog in Rusland durft op straat te komen om te protesteren tegen de oorlog, zal het geweten hebben.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 maart 2022 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Historisch gezien, loopt het niet goed af met dictators nadat ze beginnen te tieren tegen "verraders." Just Sayin.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toon van die “vlieg uitspuwen”-toespraak was zeer chagrijnig. Je zag duidelijk aan het gelaat van Vlad Poet dat hij woedend is omdat er ook in Rusland flink wat mensen zijn die zijn agressie tegenover Oekraïne afkeuren. Voeg daar dan aan toe dat zijn troepen in Oekraïne grotendeels ter plaatse blijven trappelen en je krijgt een uitstekende cocktail voor een huizenhoge frustratie bij de man.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 18 maart 2022 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Touché !!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijven de mooipraters van Poetin?
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Forumlid Knuppel stelde zich de vraag waar de mooipraters van Poetin gebleven zijn? Volgens mij zijn die ver zoek want de gruwelijke acties waar Poetin het commando voor gegeven heeft of hij daar veel fans met gaat krijgen dat lijkt mij wreed twijfelachtig. Ik stelde de vraag al eerder daar het eigenlijk allemaal te doen was om een NAVO lidschap dat Zelenski wilde voor de Oekraïne te blokkeren op een wel héél verschrikkelijke moordende manier. Op huidig ogenblik (niet zeker van of dat bericht echt klopt want er zijn zoveel FAKE berichten de laatste tijden) Zelensky beschuldigt NAVO van zwakte Een oorlog die zeker geen goede kan opgaat. ![]() p.s. Citaat:
Ik vind dat het meer begint te lijken op dat men wil dat de NAVO landen er bij betrokken geraken en dat is echt wel foute boel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 maart 2022 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Misschien zijn er geen roebels meer om hen te betalen. De sancties beginnen hun tol te eisen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() sossen en verschrikkelijk bewind ...
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen men hoeft dit ook niet alle 5 minuten te herhalen en rond te toeteren. Strategisch fout! Laat de tegenpartij twijfelen. Dit komt nu over als een aanmoediging voor Poetin om met zijn slachtpartij verder te gaan.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ik mis de 'spontane' massabetogingen' VOOR de man en zijn beleid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is niet veel massa beschikbaar. Zowat 95% van de aarde walgt van wat Rusland doet.
![]() |
![]() |