![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle militaire analysten zijn het erover eens dat de Russen nog lang niet al hun divisies en materiaal ingezet hebben. Slechts een vierde tot nog toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in de wereldoorlogen van de vorige eeuw en in de oorlogen in het MO. Daarom is het ook zo idioot dat Poetin nu weer een oorlog begint in Europa. Hebben de Russen nog steeds niets geleerd van de geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En na de Sovjet uittocht hield de communistische regering het nog een jaar vol, het door de VS geinstalleerde regime amper 2 maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De USSR was exact hetzelfde, een oorlogsmachine dat steeds klaar was om aan te vallen terwijl de bevolking in tweekamer-flatjes kon hokken.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 maart 2022 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat het aantal Oekraieners die onderdak gekregen hebben bij vrienden en familie in Rusland sterk onderschat wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn eigen denkbeelden, ik heb een haat tegen de elite hier, niet tegen de cultuur of de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19368 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bvb. Russuschgezinde regios als Marioupol hebben zich sinds 2014 vele duizenden uiterst- rechtsen gevestigd, die er een terreurregime installleerden. Het zijn deze die nu nog desperaat blijven doorvechten want als de stad definitief valt ziet het er nier zo goed uit voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zever er zijn wel degelijk journalisten actief in door Rusland gecontroleerde gebieden(Chinese bvb., Iraanse, etc. ) , maar geen enkele westerse journalist. Fisk was de enige westerse journalist die ook verslag uitbracht vanuit door de regering in Syrie gecontroleerd gebied, Fisk was een echte journalist die alle kanten van het verhaal wilde belichten. In 1991 wilde de meerderheid van de bevolking van Oekraine niet onafhankelijk worden. (referendum maart 1991) Volgens de akkoorden die het uiteenvallen van de SU bevestigden was het niet de bedoeling dat Oekraine onafhankelijk zou worden. Stel nu dat Oekraine nog bij Rusland hoorde, en dit een oorlog voor onafhankelijkheid zou zijn, zou u dan Rusland steunen tegen de Oekraiense separatisten? Laatst gewijzigd door tomm : 23 maart 2022 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19371 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19372 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
92,3% stemde voor onafhankelijkheid in 91. 55% bij de etnische Russen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld van westerse desinformatie, hier de westerse media (de Guardian is nog vrij gebakanceerd).
https://www.theguardian.com/world/20...ses-in-on-kyiv Het betreft het shoppingcenter Retroville dat gebombardeerd werd in Kiev. Hier de reden waarom het gebouw gebombardeerd werd. Dat vind je NIET terug in de mainstream westerse propaganda media. https://newsbulletin247.com/world/65729.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#19374 | |
|
![]() Citaat:
En de hele woke-brigade kan maar niet begrijpen dat de realiteit "on the ground" gewijzigd is. 't zijn gewoon dezelfde "idioten" die nog steeds lockdowns, seculiere burka's en geforceerde injecties willen., voor dat "stoute" vaccin.
![]() |
![]() |
#19375 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Corry Hancké was in Mariupol in 2017, ze beschrijft een totaal andere realiteit. https://www.standaard.be/cnt/dmf20220322_97791240 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/1991_S...ion_referendum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19378 | |
|
![]() Citaat:
Of.... Het moest allemaal in scène gezet zijn. DAT kan ook nog.
![]() |
![]() |
#19379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er waren GEEN secundaire explosies in dat Shopping Center en dat zegt alles wat je moet weten, niet dat je dat in de leugenpers van Rusland te horen zal krijgen. Rusland bombardeert burgerdoelen en gaat voor maximale schade, je ontkenning en excuses zijn gewoon zielig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |