![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha Sarko, "encore un intellectuel"
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben jullie tegen de import Hongaarse Joden?
Ook de oud burgemeester van -no less- Levallois-Perret, Balkany kwam uit die stal. (Die zit nu wel in 't gevang, maar da's een detailke.)
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Imperialisme slecht.
Afscheidings oorlog goed. Okay dan. Ik heb ETA + IRA wat onderschat. Dacht niet dat die zich tot geweld zouden verlagen ze. Een paar sleepercellen die constant in stand-by staan zou geen kwaad kunnen. Weet niet wat dat kost...
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() welke afscheidingsoorlog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strubbelingen van verscheidene regio's die onafhankelijk willen worden. Dat is goed in het boekje.
Uitbreiding is slecht in het boekje. Ik empathiseer met t denkpatroon Van De Winter. Waarom zegt ie t niet zo. Dan is het duidelijk...
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel op hikte was die uitspraak van De Winter, zo van "Ik, als officier..." Komaan he seg, de kwal in dienst van de 'Yo-ma-yes-tiet'!
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De man die het islamitische begrip takiyya kaapte en verfijnde. Hij zou toch naar Namibië verhuizen als Di Rupo premier zou worden? Dat die geboren leugenaar nog een podium krijgt, heeft hij te danken aan een meute door hem misleide dwazen en als het geen dwazen zijn dan is het al even psychopatische tuig als den Philip zelve. En nu zou hij zich vergist hebben? Ammehoela!
Het is wel grappig hoe 'm nu door het stof kruipt alleen maar uit angst zijn dikke pree te verliezen.
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een KRO deed maar 10 maanden waar die ook gelegerd was en moest niet zijn hele diensttijd in het zand kruipen. Zij die reeds actie een vrij beroep, zoals arts en advocaat, uitoefende voor hun indiensttredig mochten dat blijven uitoefenen tijdens hun dienstperiode. De Winter had dus nooit een KRO kunnen worden zonder minstens een A2 diploma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus FDW is 3maand onderluitenant geweest, de laagste graad van officier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ah ja, das just. In dienen tijd had ge de keuze tussen gewetensbezwaarde of milicien. Een kro of kroo was niets anders dan een milicien, maar dan met een andere graad.
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Winter heeft zero geloofwaardigheid na zijn jarenlang geknuffel met Poetin en Assad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blokkers for Belgium. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tömmchen zit nu met zijn youtube filmkes aan damage control te doen, om zijn partij van negatieve fallout te bewaren. Maar hij durft/kan het gewoon niet aan om PhDW buiten te stampen. Als hij dat zou doen zit hij met een levensgroot electoraal probleem in 2024 in Antwerpen. Het primitieve volk dat voor zo een figuur stemt, trekt zich niets aan van zijn russische strapatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke categorie speel jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij had om electorale redenen ook afstand kunnen nemen van Assad, maar dat heeft hij bij mijn weten nooit gedaan en ik denk niet dat er echt veel kiezers in Vlaanderen waren die Assad steunden, zelfs niet bij het Vlaams Belang. Toegegeven, de meeste VB-kiezers lagen waarschijnlijk ook niet wakker van wat er zich in Syrië afspeelde (behalve dan van de collateral damage die zich in de gedaante van Syrische vluchtelingen aftekende). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk. Geen fan van DeWinter, maar deze rectificatie van zijn eigen foutieve denkbeelden omtrent Putin lijkt mij helder.
|
![]() |
![]() |