![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19801 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19804 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin zal niet onmiddellijk vallen. Stel nu dat er binnen 5 tot 10 jaar een nieuwe president komt in Rusland, zijn DNR en LNR ondertussen deel van Rusland, net als de Krim. De Russische bevolking zal niet toestaan dat deze gebieden zomaar opgegeven worden. En volgens mij willen de locals dat evenmin. "Winnen" wat is dat? Rusland zal Donbas incorporeren en dat is het. Oekraine en het Westen mogen dat dan nog niet erkennen, maakt weinig uit. De Westbank en Oost-Jerusalem worden ook nog steeds niet erkend als deel van Israel who cares? Oekraine kan Donbass blijven bestoken, en in dat geval zullen de Russen Oekraiense militaire en politieke doelwitten blijven bestoken in heel Oekraine. Rusland zal zich economisch herorienteren op Azie, op lange termijn een verstandige beslissing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat niet-westerse landen zich verenigen om hun voormalige koloniale meesters een lesje te leren. Chinezen komen naar Europa om oude gebouwen te zien, niet langer om nieuwe technologie te leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is in China nooit een een tribunaal geweest die de moord op miljoenen mensen door Mao veroordeeld heeft. Integendeel hij is nog steeds een icoon. Idem voor de caste en religie moorden in India daar waren de Engelsen maar kruideniers tegen. Idem de miljoenen massamoorden van Stalin Trouwens 90 procent , op zijn minst van Chinezen of Indiërs weet niet eens wat Oekraïne is. Voor hen is het evengoed een Europees hapje of drankje. Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 maart 2022 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit blijkt niet te kloppen. Polen merken op dat de ingesproken tekst geen correct Pools is en het hier dus gaat om een zoveelste stukje Russische propaganda. Als ik zelf zoek op de website van polsatnews.pl blijkt geen spoor te bespeuren van een dergelijke reportage.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 27 maart 2022 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19812 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar die bewering over "een lange geschiedenis van pogroms op de Russen". Kunt u daar voorbeelden van geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19814 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is Poetin wel een invasie begonnen maar was Zelensky helemaal nooit van plan om een invasie te doen in Rusland en daar alle Russen af te slachten. Als al je burgers voor je ogen afgeslacht worden en ontheemd zijn dan moet Zelensky volgens jou schreeuwen: 'Ja doe maar, en neen ik heb helemaal geen hulp nodig'. Wat Zelenky met zijn oproep doet lijkt me meer dan normaal, en wij helpen hem dan ook. In de mate van het mogelijke. De Russen die nooit oorlog wilden, hielden Poetin decennialang aan de macht door niets te doen en ze gaven ook veel van hun zuurverdiende geld om de oorlogsmachine van Poetin te betalen, dus fuck die mensen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, waar hebt u ergens gehoord of gelezen dat er getuigenissen van "bevrijde burgers" worden "geregistreerd"? Mogen we eens de bron zien vanwaar u die "info" zou halen? Niet de eerste keer dat uw bronnen nogal twijfelachtig zijn van aard. En dan druk ik mij nog heel eufemistisch uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19818 | |