Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2022, 23:22   #101
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
In de beeldvorming was het alsof iedereen die in het ziekenhuis werd opgenomen en besmet was er lag door covid. Niet dus. Dit werd duidelijk naarmate de vaccinatiegraad steeg.
Het zijn of waren geen doemcijfers en ze werden niet gemanipuleerd. Ze werden gewoonweg verkeerd voorgesteld.
Duh..
Cijfers verkeerd voorstellen is hetzelfde als manipuleren. En ze manipuleerden niet alleen maar stonden ook openlijk te liegen dat ze zwart zagen.
De ranzige leugenaar kwam zelfs zelf verklappen dat de cijfers over het aantal coronadoden niet klopten (dus verkeerd werden voorgesteld) doordat álle overlijdens met andere doodsoorzaken ook als corona geteld werden en de cijfers dus...gemanipuleerd werden.
De bedoeling ervan hoeft hopelijk niet meer uitgelegd worden?
Oud 24 maart 2022, 23:26   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

EN bij de vaccinazidoden doen ze het andersom.
Mensen die stierven na vaccinatie en nog geen 60 jaar zijn, sterven aan een “natuurlijk overlijden”.
Mijn gat ja.
Oud 25 maart 2022, 16:56   #103
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat meer over de spreiding van de gevallen. Nu krijgt ineens iedereen die vatbaar is voor de griep, de griep. Ik herinner mij hier een discussie met als onderwerp alsof er precies geen griep meer is.
Maar ik ben het eens met het statement dat overmatige bescherming de immuniteit schaadt, en dit geldt niet enkel voor griep of covid.
Ze komen inderdaad allemaal samen maar ook de duur van afscherming is van belang.

Als je bv vorig jaar in contact kwam met griep dan heb je daar dit jaar nog een goeie kruisbescherming van omdat de varianten nog niet zoveel zijn veranderd, je kan wat ziekjes zijn en je immuniteit past zich aan tot die nieuwe variant zonder veel problemen.
Hoe langer de tijd tussen het contact met nieuwe varianten, hoe minder kruisbescherming want de varianten hebben langer kans gekregen zich aan te passen. Die griep is dus ook opeens dodelijker geworden hierdoor.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2022, 10:21   #104
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Duh..
Cijfers verkeerd voorstellen is hetzelfde als manipuleren. En ze manipuleerden niet alleen maar stonden ook openlijk te liegen dat ze zwart zagen.
De ranzige leugenaar kwam zelfs zelf verklappen dat de cijfers over het aantal coronadoden niet klopten (dus verkeerd werden voorgesteld) doordat álle overlijdens met andere doodsoorzaken ook als corona geteld werden en de cijfers dus...gemanipuleerd werden.
De bedoeling ervan hoeft hopelijk niet meer uitgelegd worden?
Wat de cijfers betreft geloof ik niet in kwaad opzet.
Jan en Mieke Modaal waren er gewoonweg van overtuigd dat de opnames en overlijdens per definitie te maken hadden (en hebben) met covid.
Ja, er zijn mensen gestorven aan corona. De man en vrouw die sterft aan een andere aandoening, maar toevallig ook besmet was, belandt echter in dezelfde statistiek. En ik begrijp wel dat het niet altijd evident is de exacte doodsoorzaak te bepalen. Een covid-dode zou uiteindelijk een slachtoffer moeten zijn van covid. Jammer maar helaas, dit is meestal niet zo. In 2020 misschien wel, toen er nog oversterfte was, en dan nog.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2022, 16:35   #105
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat de cijfers betreft geloof ik niet in kwaad opzet.
Jan en Mieke Modaal waren er gewoonweg van overtuigd dat de opnames en overlijdens per definitie te maken hadden (en hebben) met covid.
Ja, er zijn mensen gestorven aan corona. De man en vrouw die sterft aan een andere aandoening, maar toevallig ook besmet was, belandt echter in dezelfde statistiek. En ik begrijp wel dat het niet altijd evident is de exacte doodsoorzaak te bepalen. Een covid-dode zou uiteindelijk een slachtoffer moeten zijn van covid. Jammer maar helaas, dit is meestal niet zo. In 2020 misschien wel, toen er nog oversterfte was, en dan nog.
Je gelooft kwaad opzet zelfs niet als de 'topviroloog' zelf het gesjoemel komt bekennen.
Net zoals Jan en Mieke Modaal overtuigd waren door cijfer leugens te geloven die ze zelfs ook nog blijven geloven nadat den expert zelf komt bekennen dat ermee gesjoemeld en over gelogen wordt.
Alles over één kam scheren als corona overlijden om dagdagelijks de cijfers te kunnen manipuleren en de "nood"situatie veel erger te maken dan ze werkelijk is om de angst erin te kunnen houden zodat mensen zich maar vrijwillig zouden laten vaccineren, is wel duidelijk kwaad opzet.

Gevaccineerde Jan en Mieke Modaal geloven ook nog steeds dat er geen bijwerkingen kunnen zijn door hun experimentele vaccins terwijl er steeds meer gevaxten door bijwerkingen doodvallen en in de ziekenhuizen liggen.
Tenslotte hebben vaccinfabrikanten toch ook maar alleen toegegeven dat gevaccineerden intussen het risico kunnen lopen op 1291 bijwerkingen?
Waarom zouden vaxxers de fabrikanten geloven die de vaccins zelf maken? Die kunnen het toch niet weten, zeker?
De gazet weet het beter: vaccin bijwerkingen bestaan niet, de stijging van cijfers, vooral bij gevaccineerden, is deze keer te wijten aan corona, dat miraculeus uit de doden herrezen is.
Het is misdadig te noemen dat door misbruik van vertrouwen en goedgelovigheid veel mensen in de val gelokt werden door desinformatie, leugens en bedrog van de politiek en leugenmedia om zich vrijwillig als proefkonijn voor een medisch experiment te laten vaccineren.

Gevaccineerden zouden zich dus beter focussen op hun gezondheid dan hun gal te blijven spuwen op de verkeerde, jaloers op de gezonde ongevaccineerden die door hun keuze niet in de bedrieglijke valstrik trapten en zich nu geen zorgen hoeven te maken over vaccin bijwerkingen.
Oud 26 maart 2022, 19:11   #106
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je gelooft kwaad opzet zelfs niet als de 'topviroloog' zelf het gesjoemel komt bekennen.
Net zoals Jan en Mieke Modaal overtuigd waren door cijfer leugens te geloven die ze zelfs ook nog blijven geloven nadat den expert zelf komt bekennen dat ermee gesjoemeld en over gelogen wordt.
Alles over één kam scheren als corona overlijden om dagdagelijks de cijfers te kunnen manipuleren en de "nood"situatie veel erger te maken dan ze werkelijk is om de angst erin te kunnen houden zodat mensen zich maar vrijwillig zouden laten vaccineren, is wel duidelijk kwaad opzet.

Gevaccineerde Jan en Mieke Modaal geloven ook nog steeds dat er geen bijwerkingen kunnen zijn door hun experimentele vaccins terwijl er steeds meer gevaxten door bijwerkingen doodvallen en in de ziekenhuizen liggen.
Tenslotte hebben vaccinfabrikanten toch ook maar alleen toegegeven dat gevaccineerden intussen het risico kunnen lopen op 1291 bijwerkingen?
Waarom zouden vaxxers de fabrikanten geloven die de vaccins zelf maken? Die kunnen het toch niet weten, zeker?
De gazet weet het beter: vaccin bijwerkingen bestaan niet, de stijging van cijfers, vooral bij gevaccineerden, is deze keer te wijten aan corona, dat miraculeus uit de doden herrezen is.
Het is misdadig te noemen dat door misbruik van vertrouwen en goedgelovigheid veel mensen in de val gelokt werden door desinformatie, leugens en bedrog van de politiek en leugenmedia om zich vrijwillig als proefkonijn voor een medisch experiment te laten vaccineren.

Gevaccineerden zouden zich dus beter focussen op hun gezondheid dan hun gal te blijven spuwen op de verkeerde, jaloers op de gezonde ongevaccineerden die door hun keuze niet in de bedrieglijke valstrik trapten en zich nu geen zorgen hoeven te maken over vaccin bijwerkingen.
Toegegeven ?
Als het aan hun lag bleef dit nog een geheim voor 75 jaar !

Laatst gewijzigd door StV : 26 maart 2022 om 19:12.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2022, 08:56   #107
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

John Campbell bespreekt een artikel die verscheen in het british medical journal, open voor peer review. Het artikel gaat over de medische sector in het algemeen en niet specifiek over Covid. De schrijver is tot de conclusie gekomen dat de, op wetenschap gebaseerde, medische sector gecorrumpeerd is door de Farma industrie, commerciële scholen en beleidsmakers.

Het is iets wat veelvuldig besproken werd in de tijd voor Corona maar opeens niet meer mocht na de komst van Corona, slechte vaccins en lockdowns. De conclusie is dat de medische wetenschap z’n geloofwaardigheid kwijt is.

https://youtu.be/vZlZIXHT0yA

Het artikel
The illusion of evidence based medicine
https://www.bmj.com/content/376/bmj.o702

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 maart 2022 om 08:58.
Oud 27 maart 2022, 09:30   #108
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=4xsUDtBDaYI

GVDB

Zover ik kan volgen heeft die man toch een enorm inzicht.
De huidige situatie (en zeker in Israel) weerspiegelt zijn visie totaal.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2022, 11:40   #109
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=4xsUDtBDaYI

GVDB

Zover ik kan volgen heeft die man toch een enorm inzicht.
De huidige situatie (en zeker in Israel) weerspiegelt zijn visie totaal.
Ben aan de eerste 20 minuten, z'n redenering zou verklaren waarom gevaccineerden zoveel keer herbesmet worden, veel meer dan niet-gevaccineerden. De vaccins zouden het virus op die manier blijvend in gang houden.

De vaccins antistoffen zouden andere antistoffen wegconcurreren waardoor het immuunsysteem zich niet goed kan aanpassen bij nieuwe besmettingen. Dat is ook hetgeen ik met m'n boerenlogica ook vreesde, die mRNA vaccins zijn te beperkt en tegelijk ook te sterk.
Oud 27 maart 2022, 13:25   #110
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Toegegeven ?
Als het aan hun lag bleef dit nog een geheim voor 75 jaar !
Natuurlijk wilden de farmaceuten gemelde bijwerkingen stil houden voor de miljardenwinsten door verkoop van hun vaccins maar ze werden door de rechtbank gedwongen om het vrij te geven.
Tenslotte hebben de mensen het recht om te weten welke schadelijke bijwerkingen ze kunnen verwachten van vaccins, net zoals de bijsluiters van medicijnen verplicht zijn.
Oud 28 maart 2022, 20:57   #111
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ben aan de eerste 20 minuten, z'n redenering zou verklaren waarom gevaccineerden zoveel keer herbesmet worden, veel meer dan niet-gevaccineerden. De vaccins zouden het virus op die manier blijvend in gang houden.

De vaccins antistoffen zouden andere antistoffen wegconcurreren waardoor het immuunsysteem zich niet goed kan aanpassen bij nieuwe besmettingen. Dat is ook hetgeen ik met m'n boerenlogica ook vreesde, die mRNA vaccins zijn te beperkt en tegelijk ook te sterk.
Gevaccineerden zijn gewoonweg minder of helemaal niet voorzichtig. Logisch dat je daar meer besmettingen vindt.
Als er getest wordt dan is daar een reden voor; symptomen, opname ... Het mag niet verbazen dat je de getesten in die oudere gevaccineerde groep vindt.
Oud 29 maart 2022, 09:09   #112
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gevaccineerden zijn gewoonweg minder of helemaal niet voorzichtig. Logisch dat je daar meer besmettingen vindt.
Als er getest wordt dan is daar een reden voor; symptomen, opname ... Het mag niet verbazen dat je de getesten in die oudere gevaccineerde groep vindt.
Denk je dat niet-gevaccineerden dan voorzichtiger zijn?

Ik zou eerder andersom zeggen.
Oud 29 maart 2022, 09:58   #113
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht

Juist ja. Niet gevaccineerde jongeren hebben geen reden om voorzichtig te zijn. Waarom zouden ze uiteindelijk.
Niet gevaccineerde ouderen. Daar heb ik geen zicht op. Misschien dat deze wat voorzichtiger zijn. Ik weet het niet.
Wetende dat het vaccin uiteindelijk na weinige tijd uitgewerkt is, dan denk ik dat we van geluk mogen spreken dat we voorlopig slechts met de omikron variant te maken hebben.
Oud 29 maart 2022, 10:06   #114
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist ja. Niet gevaccineerde jongeren hebben geen reden om voorzichtig te zijn. Waarom zouden ze uiteindelijk.
Niet gevaccineerde ouderen. Daar heb ik geen zicht op. Misschien dat deze wat voorzichtiger zijn. Ik weet het niet.
Wetende dat het vaccin uiteindelijk na weinige tijd uitgewerkt is, dan denk ik dat we van geluk mogen spreken dat we voorlopig slechts met de omikron variant te maken hebben.
Probleem met omicron is dat het resistent is tegen het vaccin én zeer besmettelijk is.
De besmettingen met omicron gaan niet terug naar baseline.
Het is een kwestie van tijd voor er een nieuwe variant komt die ook nog eens ziekmakender is.
En dan gaan diegene die geprimed zijn met het Wuhanvaccin echt in de problemen komen. Zeker wanneer men weer maatregelen neemt en het virus onder druk zet.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2022, 13:34   #115
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit. Er zijn meer besmettingen omdat gevaccineerden geen bescherming en geen afweersysteem meer hebben door de gifprikken, niet omdat zij onvoorzichtig zijn want de enigen die nu nog steeds met een nutteloos mondmasker in openlucht ronddwalen zijn gevaccineerden, nog steeds bang om besmet te worden met het gemuteerd coronavirus dat niet meer bestaat na de omikron snotneus.
Oud 29 maart 2022, 19:37   #116
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht

Ik heb altijd alles aan mijn laars gelapt, en natuurlijk kunnen de vaccinaties aan mijn anus oxideren.
Oud 29 maart 2022, 19:41   #117
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
John Campbell bespreekt een artikel die verscheen in het british medical journal, open voor peer review. Het artikel gaat over de medische sector in het algemeen en niet specifiek over Covid. De schrijver is tot de conclusie gekomen dat de, op wetenschap gebaseerde, medische sector gecorrumpeerd is door de Farma industrie, commerciële scholen en beleidsmakers.

Het is iets wat veelvuldig besproken werd in de tijd voor Corona maar opeens niet meer mocht na de komst van Corona, slechte vaccins en lockdowns. De conclusie is dat de medische wetenschap z’n geloofwaardigheid kwijt is.

https://youtu.be/vZlZIXHT0yA

Het artikel
The illusion of evidence based medicine
https://www.bmj.com/content/376/bmj.o702

.
Voor wie gevolgd heeft hoe de mensen een halve eeuw lang de verkeerde middelen tegen hartkwalen voorgeschreven kregen (statines ofwel cholesterolverlagers) en hoe zelfs de zogenaamd slechte cholesterol (LDL) een levensverlengende factor is, was het allemaal geen verrassing. De mensen worden ziek gemaakt door geneesmiddelen die geen kwaal verhelpen.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 maart 2022 om 19:41.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2022, 01:26   #118
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit. Er zijn meer besmettingen omdat gevaccineerden geen bescherming en geen afweersysteem meer hebben door de gifprikken, niet omdat zij onvoorzichtig zijn want de enigen die nu nog steeds met een nutteloos mondmasker in openlucht ronddwalen zijn gevaccineerden, nog steeds bang om besmet te worden met het gemuteerd coronavirus dat niet meer bestaat na de omikron snotneus.
Neen. Er zijn meer besmettingen omdat gevaccineerden zich van niets aantrekken.
Dat mag geen probleem zijn.
Oud 30 maart 2022, 05:45   #119
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. Er zijn meer besmettingen omdat gevaccineerden zich van niets aantrekken.
Dat mag geen probleem zijn.
Het is geen probleem meer maar het begint toch wel duidelijk te worden dat gevaccineerden meer herbesmet worden dan niet gevaccineerden. Zolang ze de 4e prik niet opstarten is het OK al zijn er nog veel landen die een vaccinatie eisen, het blijft nog een hele tijd een boeltje.
Oud 30 maart 2022, 08:03   #120
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is geen probleem meer maar het begint toch wel duidelijk te worden dat gevaccineerden meer herbesmet worden dan niet gevaccineerden. Zolang ze de 4e prik niet opstarten is het OK al zijn er nog veel landen die een vaccinatie eisen, het blijft nog een hele tijd een boeltje.
Kijk, ik ga het niet ontkennen want de grafieken wijzen wel in die richting. Maar er zijn nog andere factoren die volgens mij meespelen. Ten eerste zorgt die CST zever ervoor dat gevaccinneerden meer kans hebben om besmet te worden.

Ook denk ik dat gevaccinneerden meer risico-gedrag zullen vertonen. De "experts" hebben de vaccins als de heilige graal verkocht en het gros van de bevolking is nog steeds mee met die verhaaltjes.

Verder denk ik dat ook het testen invloed heft op de incidentie. Wie zichzelf niet test, heeft geen corona. Een verschil in testgedrag tussen gevaccinneerden en niet-gevaccinneerden zou ook deels een verklaring kunnen geven dus.

Ik wil maar zeggen, die grafieken vertellen maar een stuk van het verhaal he... Om zomaar te concluderen dat de vaccins de incidentie verhogen is kort door de bocht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be