![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik expliceer waarom/wanneer ik pro executie ben: 1. duidelijk afhankelijk van de aard van de misdaad en uiteraard de zekerheid omtrent de dader. 2. Ik weiger het een straf te noemen. Het moet eerder gezien worden als een te vernietigen, definitief verwijderen van een individu uit de maatschappij. Zeker geen straf!
![]() |
![]() |
#21582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Effe terzijde ingaan op Israël erbij te sleuren. Ik zou de huidige Israëli van Russische origine niet willen te eten geven. Er leven verdomme al bijna evenveel Russen in Israël als joden in New-York. Daar zit misschien een deeltje genetische mede-oorzaak om bij anderen binnen te vallen? Just saying. (Kweetet: mag in schijnheilig lalaland ook niet geschreven worden. Sue me. ![]()
![]() |
![]() |
#21583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem-rechts heb je in vele geuren en kleuren. Marine Le Pen lijkt me wel niet zo slecht: is voor behoud sociale zekerheid, voor behoud van de traditionele Franse cultuur tegen de oprukkende Angelsaksische monocultuur, voor goede relaties met Rusland, tegen de NAVO, etc. Moest blijken dat het toch een nazi is kan links zich alsnog tegen haar keren. Maar voorlopig de minst slechte optie. Er zijn zelfs vrij veel Fransen van Algerijnse origine die haar steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21585 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enkel om de russen in een slecht daglicht te stellen Plunderen is ook een oorlogsmisdaad, zal wel ontkent worden door tomm en co |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Rusland nog niet gedaan heeft is de voornaamste spoorwegen bombarderen. Ik heb zelf al tanks gezien in Bad Bentheim, met bestemming "Polen". Ik heb deze informatie uiteraard niet gedeeld tot nu toe. Misschien wordt het eens tijd voor de Russen om ook de spoorlijnen te bombarderen, volgens Zelensky " de kloppende aders van de Oekraïense natie". Aders die ten andere, net als het gros van de Oekraïense industrie en steden, gebouwd werden in de Sovjettijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze wel gemeen hebben is dat militaristische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook nog wikipedia, echt een super bron van informatie. Een van de weinige positieve evoluties van de laatste jaren. Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2022 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2022 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21591 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() . Citaat:
Yep Waar de russen de letter z gebruiken staat er op uwtanks de letter p zeker ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat dit veel tot de verbeelding overlaat. Ik denk dat de Russen dit ook zien en weten. Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2022 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21593 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.allianz-pro-schiene.de/w...-bad-bentheim/
Bahnhof in Zahlen: Durchschnittliche Reisende pro Tag: 1.200 Durchschnittliche Züge am Tag: 66 Anzahl der Bahnsteiggleise: 3 Parkmöglichkeiten: ca. 150 Plätze Abstellplätze für ca. 50 Fahrräder (überdacht) Uiteraard een internationale draaischijf om het oekraiense leger te bevoorraden ![]() Gij gelooft uw eigen onzin echt hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#21594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de muur er was liepen er 1,5 miljoen duitsers nog snel naar het VRIJE westen, dat éénrichtingsverkeer dat na 60 jaar nog steeds aanhoudt, is voor de commies nog altijd onverklaarbaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat van Rusland is moet terug naar Rusland, godverdomme! Poetin wordt de nieuwe tsaar vaan Rusland. De VS moeten terug naar de autochtone bevolking. Belgique moet terug naar Nederland. Vaneigens! En het Belgisch vvorstenhuis moet terug naar waar het vandaag komt: moffenland.
![]() |
![]() |
#21597 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21598 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat er al jaren vanuit Moskou subsidiestromen zijn om de West-Europese bevolking te verdelen, onder het motto verdeel en heers. Ik vermoed dat bv de hele hetze over Jurgen Conings en alle verdachtmakingen daarom ook van daaruit gesubsidieerd/gesteund werden. PS Ik heb u enkel dagen geleden gevraagd naar uw info over Oekraïne. IK heb nergens een antwoord gelezen. Het lijkt me dan ook duidelijk dat uw eenzijdige kijk op deze oorlog op een of andere manier vanuit Moskou gesubsidieerd wordt. PS De Russen hebben niks te zoeken in Oekraïne net zoals de Amerikanen niks te zoeken hadden in Irak. Laatst gewijzigd door pajoske : 8 april 2022 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij bent blijven steken in 1928, zesde wereldcongres van de Communistische Internationale De "Derde Weg" was toen een onding, met catastrofale gevolgen. Zal nu niet anders zijn. Maar hey, de fouten uit het verleden herhalen is top. ![]() Geen wonder dat niemand jouw "geschiedkundige" epistels nog ernstig neemt.
![]() |
![]() |
#21600 |
Banneling
|
![]() Hey Hey Rise up : Single van Pink Floyd in samenwerking met de Oekraiense Zanger Andriy Khlyvnyuk.
Schitterend en voor het goede doel : https://www.youtube.com/watch?v=saEpkcVi1d4 ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 8 april 2022 om 08:05. |
![]() |
![]() |