![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21881 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21882 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.icty.org/case/slobodan_milosevic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet mij vooral denken aan een anti-Russische hetze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Rusland iets beweert is het per definitie een leugen, gemanipuleerd, etc. Maar de Oekraiense en westerse propaganda zouden we op hun communniezieltje moeten geloven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja er zijn veel vernielingen aangericht zoals in elke oorlog. Al de rest zijn beweringen geen feiten. En nee ik geloof Lavrov niet net zomin als onze of de Oekraiense politici. Weet jij of een vrouw echt verkracht werd of het in scene gezet werd? Kun je dat zien "in haar ogen" of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin is niet heilig en Zelinsky ook niet. Je hebt ervoor gekozen de eenzijdige propaganda te slikken als zoete koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21887 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo gaat het met zowat alles : Rusland liegt over alles. Het Westen en Oekraiene zijn natuuurlijk veel geloofwaardiger in vergelijking met die bende crimineel crapuul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2022 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21889 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rusland zijn PR is gewoon 1 grote fake show, ze liegen over alles, letterlijk alles. Over die invasie was het nu eens zo duidelijk dat zelfs Jij het niet kan ontkennen maar op letterlijk elk vkak is het gelujkaardig, van MH17 tot dopungschandalen tot de volledige binnen- en buitenlandse politiek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21890 |
Banneling
|
![]() "Rusland gaat helemaal geen burgers en steden aanvallen, daar ben ik 100% zeker van"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Servie 1999 "Racak". enzovoort. Oekraine ken ik nu echt wel goed genoeg om te weten dat het hier om een gigantische desinformatiecampagne van het regime in Kiev en hun westerse broodheren gaat. . U speelt daar ook een rol in dat is duidelijk. Voor mij wordt het wat teveel, we neigen ook hier naar een totalitair regime, en ik word er niet voor betaald. Mijn gezin gaat voor. Het zou goed kunnen. dat u en uw broodheren de propagandaoorlog in het Westen winnen. Dan komen we in een nieuwe koude oorlog terecht. Zeker is dat ik het niet opgeef op lange termijn. Die gedrevenheid zit in me. Ik was tegen deze oorlog maar wat deze duidelijk gemaakt heeft is dat Oekraine wel degelijk de inzet is van een westerse oorlog tegen Rusland. Die begon (hernam) in de jaren 90. Rusland heeft wel de steun van China en de niet-westerse wereld. Op die manier wordt het een oorlog tegen de neo-koloniale westerse orde. Dus daarom steun ik deze oorlog nu wel, ook al omdat het laffe westen wel wapens geeft maar deze oorlog niet zelf wil vechten. De Russen kunnen dit winnen. Beter zou natuurlijk zijn dat er een bestand komt. Maar dat is duidelijk niet wat het Westen wil. Ze willen totale oorlog tegen Rusland. Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2022 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21892 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt geen idee waar jij en je bende criminelen aan begonnen bent, al duurt het nog eens 8x8 jaar, we geven dit nooit op, al moeten de kleinkinderen het afmaken Laatst gewijzigd door parcifal : 10 april 2022 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 800 miljoen euro aan wapens tegen Rusland... maar sociale woningen, etc. dat kan niet...
Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2022 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bestaat zelfs 'n draad over hier op 't forum.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keyboard Warrior. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21897 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En toch benoem je dit niet als watbhetis, een oorlogsmisdaad
Citaat:
In borodyanka is elk gebouw met raketten kapotgeschoten, duidelijke systematiek op burgerdoelwitten. Honderden kilometers verder kun je niet zien of er soldaten zitten. Hetzelfde zie je in talloze andere steden. Citaat:
De talloze getuigenissen en bewijzen rond, folter, talloze executies en pedofilie vd russen zijn al geen feiten meer? Nu eis je opnieuw voorzichtigheid en ben je volgens jou bljkbaat pas schuldig na een recherlijke uitspraak. Citaat:
Die systematiek is typisch, … Het is typisch rode leger Laatst gewijzigd door 1207 : 10 april 2022 om 00:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#21898 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb niks tegen Russen. Ik vind Navalny echt een geweldige persoon. Poetin is geen Rus, dat is een door een jakhals langs de anus uitgekakte lelijke versie van Satan.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21899 |
Europees Commissaris
|
![]() Niettemin hoop ik dat u hier en desnoods anoniem ook elders uw kennis kan blijven delen.
![]() |
#21900 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 april 2022 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |