![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt goed en snel van leren , of ge zijt dood omdat ge het niet snel genoeg leerde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote verliezer, wat ook de uitslag is van de oorlog met Oekraïne, is in ieder geval Rusland. Het Westen legt Rusland economische sancties op en niet andersom. Poetin is al zijn internationaal krediet verloren. Hij krijgt de klappen en heeft geen macht om terug te slaan buiten wat dreigen met zijn atoomwapens maar dan is ook zijn laatste uur geslagen.
Het enige wat hij nu nog kan is een kleinere buur met de grond gelijk te bombarderen. Tot hiertoe kon hij zijn flikken nog de protesteerders laten neerkloppen en arresteren maar die groep gaat groeien temeer dat de beste en jongste Russen reeds met een paar honderd duizend creatievere landen hebben opgezocht. In Rusland zien ze geen toekomst meer en geen vrijheid. Kwestie van tijd maar Putin is het verleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra dat beruchte Azov_Battalion zal verslagen zijn roept Rusland zijn overwinning uit.
En is Poetin de held. Dat is wat ik denk wat zal gebeuren.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wapenhandelaars regeren deze wereld.En zij willen een lange oorlog. Kijk maar naar Korea,Vietnam,Afghanistan enz. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 20 april 2022 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze hebben wel het voordeel om een overvloed aan kanonnenvlees te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet alleen goed materiaal dat telt, hoewel noodzakelijk.
Het is vooral uiterst goed opgeleide moedige commando's dat je nodig hebt. De Canadese commando's slopen binnen bij de vijand en plakten een sticker op de helm van de vijanden. Kwestie hun te demotiveren. Hun bijslaap sneden ze a passand wel de keel over om het duidelijk te maken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 april 2022 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelensky blijft maar meer wapens vragen en massale hoeveelheden wapens worden inderdaad naar Oekraïne gestuurd door Europa en de VS. Meestal gebeurt dat via Polen. Maar eens de grens over wordt het onduidelijk waar die wapens uiteindelijk belanden. Als we Syrië in gedachten houden blijkt dat de wapens voor de 'genatigde rebellen' uiteindelijk bij islamitische staat terroristen belandden. Het gaat in het geval van Oekraïne dan nog vaak om krachtige handwapens, gemakkelijk te verbergen. Als straks in het hart van Europa een terroristische aanslag gebeurt met een van die wapens of er wordt een politiecombi mee geraakt dient men niet raar op te kijken. De VS hebben gemakkelijk opstoken van achter hun oceaan. Voor hen rinkelt de kassa ondertussen dat Europa zichzelf vrijwillig verarmd en onveiliger maakt.
En dat alles zogezegd om Oekraïne te 'helpen'? Meer doden veroorzaken. Dat wel. Laatst gewijzigd door Bach : 21 april 2022 om 04:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat er een Ukrainer of Georgier was dat dat Russisch uitschot van de sloppen uit St Petersburg verder de wereld moet ambeteren, hé.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 april 2022 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem voor je kinderen en kleinkinderen: die denken niet langer logisch. Ik heb er ook zo een paar rondlopen. Pech voor hen. Ik ga ze zelfs niet proberen te overtuigen. SOIT, hun beslissing.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou hetzelfde niet voor Poetin gelden ? Volgens Zelinkski heeft Poetin betere wapens, waarom heeft hij de bijzondere militaire operatie nog niet beëindigd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merci. ( betekent: dank je.)
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze, de Russen, zich nog wat inhouden om zeer grof geweld te gebruiken?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China (the boss) said: tututut! No way, be good dog, putinay...
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is een vrouw 30 keer verkrachten nog niet genoeg ! Het is dus jammer dat je een burger maar één keer kunt doodschieten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp de .. hm, mentaliteit. Moet kunnen maar niet exact de mijne.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft niets met de oorlog an sich te maken. Maar met enkele perverselingen, als het al waar is.
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt erg op de praktijken van het Rode Leger tegen het einde van WOII in bezet Duitsland. Dit is een Slavisch broedervolk, hun enige misdaad is dat zij wel Westerse democratie omarmen en dit allicht de Russen op gedachten brengt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reeds zijn Tjetjenen volop bezig om terreur te zaaien. Nu dus deze zgn gematigde moslimboys uit Syrië erbij. Een oorlog in Europa winnen met moslims en antieke wapens. Alleen Putin kan dat. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 april 2022 om 02:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag die bij mij opkomt hoe Rusland na Putin eruit gaat zien. Niet best lijkt mij gezien de belangrijke rol Tjetjenen nu in deze oorlog spelen.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 april 2022 om 03:09. |
|
![]() |
![]() |