![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkelijke aantal doden en vaccinazischades zijn in werkelijkheid veel hoger dan meegedeeld zal worden.
“Heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arrestatie van een vicevoorzitter annex compliance officer van een Big Pharmabedrijf zou alle krantenkoppen halen. Waarom komen dan alleen zo'n flutsites met dit nieuws? Antwoord: Johnson ligt gewoon aan zijn zwembad cocktails te slurpen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het staat op de website van de Vancouver Times, een hoogst betrouwbare bron. In hun woorden: "the most trusted source for satire on the West Coast".
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 8 mei 2022 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij dadelijk mosselen eet en 20 minuten later felle maagkrampen krijgt, is dat voor elk normaal mens bewijs dat je die mossel niet verdraagt. Jouw redenering in de coronakwestie accepteert dat niet als bewijs. Je wringt je in de meest rare bochten om de overduidelijke causaliteit te ontkennen. Alsof er een man met een bivakmuts en een een koevoet in je huis staat om 3u 's nachts, en jij ontkent dat het een inbreker betreft. Zo kun je in elke situatie ontkennen dat er bewijs is. Het beste bewijs vind ik nog dat men uit onderzoek weet dat de spike proteïnes neerslaan in vitale organen. Iets wat eerst altijd ontkend werd, ook door figuren als Van Ranst en Van Gucht. Ze ontkenden het omdat ze weten dat dat gevaren met zich meebrengt. En nu men gevreesde complicaties waarneemt zoals endometriose, doen ze zelfs totaal ongefundeerde uitspraken zoals "het is maar tijdelijk" Die mensen liegen verschrikkelijk omdat er belangenvermenging van jewelste is. Aan mijn huisarts ga ik niks vragen. In de eerste plaats omdat ze moeten zwijgen van hogeraf en in de tweede plaats omdat ik het immuunsysteem beter ken dan henzelf
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is precies daarom dat we nu een massale toename zien van eerder zeldzame ziektes. Mensen kunnen zich massaal niet meer verweren. Citaat:
Langzaam maar zeker zal blijken dat alle gevaccineerden grote problemen ontwikkelen. Niet door externe zaken maar omdat hun interne afweer tegen ALLES (bvb kankers) gewoon niet meer werkt. Ik verwacht dat de media het zullen toeschrijven aan global warming ofzo. De schapen zullen het geloven.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb jij al ooit in de mainstream media ergens gelezen dat pfizer op nummer 1 staat als meest frauduleuze en veroordeelde farmaceut? Heb jij al ooit in msm gelezen dat pfizer miljarden schadevergoedingen uitkeert aan (vax e.a)slachtoffers van hun producten? ![]() Een paper gepubliceerd in 2010 door Robert G. Evans, PhD, emeritus hoogleraar, Vancouver School of Economics, UBC getiteld “Tough on Crime? Pfizer and the CIHR” Citaat:
Waarom zou die informatie eigenlijk onthouden worden aan het publiek en niet met grote krantenkoppen in de mainstreammedia verschijnen? Of is dat te moeilijk om te begrijpen waarom niet? ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat reguliere media allemaal samenwerken en niet de belangen van de kleine man dienen. Wel die van Big Pharma die alles en iedereen in de pocket hebben. Gezien de miljarden aan rijkdom van Pfizer zullen ze hem wel snel vrij krijgen. De man wordt verhoord maar de tentakels van Pfizer zijn enorm. Men heeft het zelfs juridisch klaargekregen dat er geen enkele aansprakelijkheid is voor schade.
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen met die vaccinatieschade is dat het afweersysteem wordt verzwakt. Je sterft dan meestal aan een aandoening die je al had, soms zelfs zonder het te weten, en die pas nadat je immuniteit het laat afweten de overhand neemt. Een ander probleem is dat je telomeren sneller verkorten, wat op natuurlijke veroudering lijkt. Een voordeel voor jou is wel dat die gifspuit op jouw leeftijd minder "goed" werkt. Dus misschien kun je ons in het ongelijk blijven stellen door je rondjes te blijven lopen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de Pfizer-documenten blijkt dat het vaccin alleen getest is op 44 zwangere muizen. Bij de helft is de zwangerschap afgerond en daarna is het onderzoek gestopt. Op basis van dit onderzoek is geconcludeerd dat het vaccin veilig is voor zwangere vrouwen.
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze hele kwestie geeft perfect weer hoe je wetenschappelijk onderzoek waardeloos kan maken, zelfs op een criminele wijze, om een bepaald resultaat te willen vinden voor financieel gewin.
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://brownstone.org/articles/on-w...7IUNrDaNfcdwVA En de data is terug te vinden bij de FDA hier: https://www.fda.gov/media/144245/download |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeker omdat dit over vele miljarden gaat en omdat men het overduidelijke belangenconflict moet uitsluiten. Ook omdat Pfizer in 2009 al veroordeeld is voor gesjoemel. Maar wie voert het onderzoek? Pfizer zelf. De veroordeelde slager die zijn eigen vlees keurt. En wij moeten dat vertrouwen want anders zijn we allemaal wappies.. Daar bovenop komt nog dat Pfizer het klaar kreeg om de inhoud van de inentingen 75 jaar lang contractueel verborgen te houden. Alle informatie over de trials achter te houden, de beerput die nu open moet en leidde tot de arrestatie van de topman. En als toppunt ook nog dat Pfizer zich contractueel van alle aansprakelijkheid voor schade ontdoet. Juridisch is dit gewoon onmogelijk. Als je een handeling verricht moet je aansprakelijk zijn voor schade. Maar met het grote geld is alles mogelijk. Voor mij zijn er 20 overduidelijke zaken die vanaf het begin heel duidelijk maken dat deze zaak niet te vertrouwen is. Maar velen zien het niet en willen het niet geloven, omdat dat het gemakkelijkste is.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat alle vruchtbare vrouwen in Vlaanderen zijn twee of drie keer gevaccineerd met pfizer.
En die poepen er maar op los .... en geen enkele gezonde baby wordt nog geboren. Als ge de wappies moet geloven toch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel heel doorzichtig om uit die miljoenen mensen een aantal te plukken die een probleem hebben gehad. Dat bewijst geenszins een oorzakelijk verband met enig vaccin.
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
outcome pending (5), premature birth with neonatal death, spontaneous abortion with intrauterine death (2 each), spontaneous abortion with neonatal death, and normal outcome (1 each). No outcome was provided for 238 pregnancies (note that 2 different outcomes were reported for each twin, and both were counted)." Pfizer documenten -> pagina 12 https://phmpt.org/wp-content/uploads...experience.pdf https://phmpt.org/pfizers-documents/ Zou jij je, hypothetische 18+, zwangere kleindochter aanraden een spuit te nemen met deze resultaten ????! En indien ja; Vraag het je kleindochter ook (indien je één hebt) en vertel haar daarna wat jouw antwoord was en laat ons de reactie weten ! ![]() Laatst gewijzigd door StV : 8 mei 2022 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fake, fake, fake. Wat een onnozelaars die antivaxxers.
https://www.snopes.com/fact-check/vp...document-dump/
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vermoed dat ze zo overtuigd zijn van complotten dat het voor hen gebeurd is, en zoniet is het via een complot verborgen gehouden. Nog een beetje en Pfizer wordt gerund door shapeshifting lizards. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jhonson is zeer strikt aan banden gelegd inmiddels wegens teveel tromboses. Bloedplaatjes die echt om zeep zijn nadien. Ik begrijp de gevaccineerden wel, algehele ontkenning is het eerste na diagnose.
![]() |