![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij wensen alle moeders een fijne moederdag toe. Geniet er van met je gezin, je kinderen en eventuele kleinkinderen. Wij willen ook even stilstaan bij de vrouwen waarvoor het vandaag geen feestdag is omdat ze:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 mei 2022 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rekent NVA op de moeders ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan allen die hun moeder nog hebben, zet haar in de bloemetjes, en niet alleen vandaag, maar iedere dag van haar leven.
Ik heb de mijne enkele jaren moeten afgeven en het gemis is groot. Gelukkig bezocht ik haar vaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moederdag is op 15 augustus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vieren op de twee dagen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn moeder ook dikwijls bezocht, ik kan daar alleen maar blij om zijn. Ik ben ook degene die haar op een morgen vond. Het doet nog steeds pijn! Ik kan je woorden alleen maar beamen, zet je moeder zo dikwijls mogelijk in de bloemetjes en bezoek haar zo vaak als mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een feestdag die door NVA politiek gerecupereerd wordt....il faut le faire.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is het omgekeerde: de moeders rekenen op de N-VA !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 mei 2022 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was snel.
![]() ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 mei 2022 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat kan men uit de recentste peiling niet dan toch niet aflezen.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie in de peiling voor wie stemt? Groot gelijk, dat zie je in de peiling niet, daar zijn andere peilingen voor. Goed opgemerkt, mss eens een mailke sturen naar de VRT dat ze dat ook tegelijkertijd peilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 9 mei 2022 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij ook.
Mijn moeder is dat meer dan waard om in de bloempjes gezet te worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. In mijn 'geval' zit ik wel alle dagen met mijn ouders 'opgescheept' daar ik er zoals ik al wel eens eerder schreef binnen mijn kunnen er mantelzorg voor doe. Ik geloof dat er in het verleden een politica was die het zelfs afgeraden heeft om te doen dat mantelzorg. (Ik ben niet zeker meer maar ik dacht dat het Freya Van den Bossche was) ![]() Geloof mij, héél je eigen leven is er aan voor de moeite. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |