![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moederrol is zeer ongewenst op de arbeidsmarkt van politici die hun economie/bankcijfers voor hun bevolking plaatsen. Ze vinden zelfs dat de opvoeding aan de staat is en stigmatiseren reeds families die het traditionele onderwijzen en de verschillen tussen man en vrouw aanwijst om zwangerschappen te voorkomen. De waanzin voorbij, het westen is compleet van haar lotje getikt. Ik weet er alles van want ik ben er in geboren en in gevormd. En alzo ontgaat ons straks de pure basis. Als we al geen graan meer zelf groeien om ons brood te bakken en het op Rusland steken, is alles gezegd om deze “beschaving” in perspectief te stellen. Ze geven geen fuck om de vrouw haar rechten, of ze stonden moeders bij eerder dan ze te discrimineren op de arbeidsmarkt. Ze willen de cellen van het kind om occulte wetenschappen mee uit te voeren.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 10 mei 2022 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel, ik maak iemand zwanger. En die wilt abortus plegen. Dan zou ik haar zeer sterk aanmanen daar geen maanden mee te wachten maar er meteen werk van te maken. Dat is voor alle partijen psychologisch beter te verwerken. Uiteraard zou ik abortus afraden, maar stel ze kiest anders he.
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen 40 jaar sinds Roe vs Wade werd er gedacht dat godsdienstextremisme ooit weer de bovenhand zou halen op individuele mensenrechten. Nu staat zelfs het vrij gebruik van contraceptie in vraag. We worden 50 jaar teruggekatapulteerd. De vrouwen die ‘pro-life’ zijn zouden beter twee keer nadenken over wat ze hun eigen gender aan het aandoen zijn. https://www.theguardian.com/us-news/...bortion-rights Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 mei 2022 om 08:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan: dat "Roe" doet me telkens aan kaviaar denken. ![]()
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Maar misschien wel een reden om voor verplichte sterilisatie te zijn na bepaalde abortussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diezelfde grondwet gaat het onmogelijk maken om verplichte sterilisatie op te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, 't gaat over aluhoedjesdragende bollebozen die denken dat "the Handmaid's Tale" al aan de voordeur staat & same sex marriages ongedaan gemaakt gaan worden.
Het gaat niet om abortus an sich, maar - en ik herhaal - een lek dat 't Amerikaans Hooggerechtshof de bevoegdheid (voor abortus /duh) bij de individuele staten legt. Je zou dus 50 discussies kunnen opstarten, & oeverloos kunnen blijven doorbomen over 'termijnen, 't etische & al dies meer' want elke staat zal mogelijks haar eigen wetgeving eraan aanpassen, little Einstein.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat vind ik nu net zo problematisch. De uitspraak dateert van bijna 50 jaar geleden. Men had dit al lang in wetgeving moeten gieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een hooggerechtshof ingrijpt bij schendingen van bepaalde rechten, is inderdaad hun taak. Maar het zou niet de bedoeling mogen zijn dat een hooggerechtshof de plaats inneemt van de wetgever. 49 jaar tijd is er intussen verstreken sinds de uitspraak. Genoeg tijd om dit in wetgeving te gieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een kritiek die ik deel. Onder Obama had men dit moeten codificeren, toen hadden ze de benodigde meerderheid in het huis, en in de senaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dat nog taboe is is mij een raadsel. Voor allerlei zaken moet je eerst testen afleggen. Kinderen krijgen/maken mag iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant stuk over Alito zijn motivering die hij neerschreef :
Citaat:
Opperrechters die zich laten inspireren door juristen van voor de verlichting, die denken dat de vrouw haar lichaam toehoort aan de man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=j0tQZhEisaE
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 11 mei 2022 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die wijze kan men ook aantonen dat enkel edelen recht hebben op persoonlijke eigendom en dat slavernij toegelaten is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks de nu bijna onvermijdbare schrapping van Roe vs Wade zijn er toch al staten zoals New York die voorbereidingen treffen om vrouwen uit achterlijke staten waar het niet meer mag, dan maar bij hen de gezochte hulp te bieden.
Er is sprake van wetgeving voor de hulpverleners juridisch immuniteit te geven, en organisatorische en financiële hulp voor dames zonder de nodige middelen toch toegang te geven tot de medische procedure. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.theguardian.com/world/20...gal-protection |
||||||
![]() |
![]() |