Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2022, 18:58   #24041
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
je moet niet zo streng zijn voor jezelf

trouwens, ik ken IRL geen enkele sympathisant voor dit monster, enkel op anonieme fora komt men fumuleren

De antivaxxers durfden zelfs demonstreren terwijl dit niet mocht.

IK heb trouwens vernomen dat Bill Gates en Pfizer een vaccin aan het ontwikkelen zijn om mensen te genezen van hun sympathie voor massamoordenaars
Anoniem omdat er ook hier repressie heerst. Als ik in het openbaar voor mijn mening zou uitkomen zou ik kunnen mijn job verliezen en zou ik kunnen bedreigd worden.
Er is een gigantische propagandamachine op gang gekomen. Het doel is uiteindelijk om anti-regime partijen zoals bvb. de PVDA en iedereen die onze elite als een bedreiging ziet buiten de wet te stellen.

Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 19:00.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 19:02   #24042
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
A total of 3,149 international observers did monitor the January 17 presidential election in Ukraine.[229][230]
The election has been widely recognized and endorsed as being fair and an accurate reflection of voters' intentions by all international agencies observing the election including the OSCE and PACE.[239][240]

][/b]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2010...ntial_election

Dit waren de laatste democratische verkiezingen in Oekraine. Ook daarna, eenmaal hun mannetjes aan de macht waren, stuurde het Westen nog maar weinig vertegenwoordigers. De verkiezingen van 2014 verliepen in een klimaat van angst en geweld.
Sindsdien werden tal van pro-Russische oppositieleden opgepakt, vermoord, hun media verboden, etc.

95%, niet volgens bbc die mensen in Donbas interviewde. (zie boven) Eerder 95% pro-Russisch.
Overal in de bevrijde gebieden zie je grote pro-Russische optochten.(zie boven) De meeste lokale politici werken nu samen met de Russen
.
Oorlogsburgemeesters en collaborateurs zijn er in elk conflict

Ik heb al begrafenisstoeten gezien waar men enthousiaster was dan in uw optochten,
U claimt dat nog eens duizenden te zien in een optocht waar hoop en al 100 mensen zijn die vanuit verschillende hoeken gefilmd worden en er redelijk beschaamd uit zien

Dit zijn bevrijdingsoptochten: https://www.youtube.com/results?sear...+of+paris+1944

met alle amadezen maar niet met deze
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 19:31   #24043
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

trouwens, ik ken IRL geen enkele sympathisant voor dit monster, enkel op anonieme fora komt men fumuleren
Ik begrijp uw fanatisme wel, maar sympathiseren met zuiver kinderachtig lagere school nivo trolgedrag dwingt echt geen respect af.

Wat anonimiteit betreft. Dat is ter bescherming tegen de tirannie en de repressie van een geobsedeerde lynch mob hier. Er werd al iemand gedoxxed hier. Zo erg is het met onze "vrijheid van meningsuiting" gesteld in het vrije westen, niet beter dan in Rusland dus.

Apropos, Ik heb u zopas in de andere draad mijn standpunt uitgelegd.
Indien jullie kalm en rustig en met respect jullie standpunt kunnen uitleggen lees ik dat ook met aandacht.
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 19:44   #24044
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht

Wat anonimiteit betreft. Dat is ter bescherming tegen de tirannie en de repressie van een geobsedeerde lynch mob hier. Er werd al iemand gedoxxed hier. Zo erg is het met onze "vrijheid van meningsuiting" gesteld in het vrije westen, niet beter dan in Rusland dus.
dus weerwoord krijgen si hetzelfde als vermoord of gefolterd worden?

ik heb bent liever dat debielen gelijk tomm blijven reageren.
beter bewijs dat ge wel meningsvrijheid hebt is er niet

Laatst gewijzigd door 1207 : 14 mei 2022 om 19:44.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 19:58   #24045
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp uw fanatisme wel, maar sympathiseren met zuiver kinderachtig lagere school nivo trolgedrag dwingt echt geen respect af.

Apropos, Ik heb u zopas in de andere draad mijn standpunt uitgelegd.
Indien jullie kalm en rustig en met respect jullie standpunt kunnen uitleggen lees ik dat ook met aandacht.

Jullie krijgen hetzelfde respect als de plunderende kinderverkrachters die jullie verdedigen
Oud 14 mei 2022, 20:03   #24046
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Anoniem omdat er ook hier repressie heerst. Als ik in het openbaar voor mijn mening zou uitkomen zou ik kunnen mijn job verliezen en zou ik kunnen bedreigd worden.
Er is een gigantische propagandamachine op gang gekomen. Het doel is uiteindelijk om anti-regime partijen zoals bvb. de PVDA en iedereen die onze elite als een bedreiging ziet buiten de wet te stellen.
Werkt gij voor de oekraïnse ambassade of zo , wat een leugenachtig kalimero gedoe, in het vrije westen nog nota bene, ge ziet ze duidelijk vliegen

WARNING DRAMA QUEEN
Oud 14 mei 2022, 20:22   #24047
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dus weerwoord krijgen si hetzelfde als vermoord of gefolterd worden?
Bv. Antifa doet bijna hetzelfde. Maar zelfs gematigden hierop dit forum zouden alles doen zodat je je werk verliest, in mekaar geslagen wordt of je familie mee in de problemen sleuren.

Citaat:
ik heb bent liever dat debielen gelijk tomm blijven reageren.
beter bewijs dat ge wel meningsvrijheid hebt is er niet
Tomm een debiel noemen is werkelijk compleet misplaatst.

Mijn politieke overtuiging staat diametraal tegenover de zijne. Toch lees ik hem graag. Hij is een zeer intelligent iemand en geeft blijk van een warm persoon te zijn met een groot hart en een sterke persoonlijkheid.

Ik ken hem absoluut niet buiten zijn schrijfsels te lezen op dit forum. En ik zal zelfs dit zeggen. Zijn etnische achtergrond (of in-group) botst ook enorm met mijn standpunten, maar dat weerhoudt mij absoluut niet te zeggen dat ik enorm respect voor hem heb als individu en persoon. Bijna meer dan mijn eigen etnische in-group mensen hier.
Straf hé.
Oud 14 mei 2022, 20:34   #24048
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Jullie krijgen hetzelfde respect als de plunderende kinderverkrachters die jullie verdedigen
Voorlopig hebt ge mijn respect nog.

Ik verdedig de russische positie in deze materie, om redenen reeds tientallen keren uitgelegd.

Veel meer dan constant gescheld komt er bij de meesten van jullie niet uit. Op monsters mag je schelde, dat is maatschappelijk aanvaardbaar. Daarom dat de propaganda uw vijand eerst tot monster herleidt, Jij trapt daar al heel gewillig in mee.
Oud 14 mei 2022, 20:39   #24049
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vertel het eens of je hier ook 15 jaar gevangenisstraf riskeert ...

Laatst gewijzigd door Svennies : 14 mei 2022 om 20:40.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 20:51   #24050
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voorlopig hebt ge mijn respect nog.

Ik verdedig de russische positie in deze materie, om redenen reeds tientallen keren uitgelegd.

Veel meer dan constant gescheld komt er bij de meesten van jullie niet uit. Op monsters mag je schelde, dat is maatschappelijk aanvaardbaar. Daarom dat de propaganda uw vijand eerst tot monster herleidt, Jij trapt daar al heel gewillig in mee.
De manier waarop Rusland oorlog voert in Oekraïne in niet bepaald eervol. Er valt weinig te verdedigen. In mijn leven ben ik waarschijnlijk al meer in Rusland geweest dan gij en helaas ben ik niet verwonderd van hun gedrag.

Zoals reeds gezegd heb ik het geluk gehad enkele uitzonderingen te kennen maar vele van die mensen hebben sinds Putin Rusland reeds verlaten of zijn het van plan te doen en anderen vullen gewoon hun zakken. Als het kan waarom niet. Maar in het Amerika dat ge verfoeit staan daar wel zware en soms echte levenslange gevangenis straffen op.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 21:15   #24051
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De manier waarop Rusland oorlog voert in Oekraïne in niet bepaald eervol. Er valt weinig te verdedigen. In mijn leven ben ik waarschijnlijk al meer in Rusland geweest dan gij en helaas ben ik niet verwonderd van hun gedrag.
Ik weet wat je bedoelt en geef je geen ongelijk, maar Oekraieners zijn net hetzelfde, zoniet nog erger. Maar dat krijgen we niet te zien. Ik ken ook de geciviliseerde Russen van het Bolsjoi, de opera en het ballet. Dat zijn geen orks hé.

In kwam jaarlijks in Kiev. Bij gemengde families. Vreemd genoeg is er nog geen ruzie binnen die families. Ze willen gewoon dat het snel stopt nu, ongeacht wie het haalt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zoals reeds gezegd heb ik het geluk gehad enkele uitzonderingen te kennen maar vele van die mensen hebben sinds Putin Rusland reeds verlaten of zijn het van plan te doen en anderen vullen gewoon hun zakken. Als het kan waarom niet. Maar in het Amerika dat ge verfoeit staan daar wel zware en soms echte levenslange gevangenis straffen op.
Ik heb in NYC gewoond, gewerkt en relatie gehad. Ben absoluut geen Amerika hater, integendeel. Volg nog steeds het nieuws uit VS en VK bronnen elke dag. Heb wel de grondige pest aan de democrats, Biden, Harris, Schumer, Pelosi. Zij die het land om zeep aan het helpen zijn.
Oud 14 mei 2022, 21:29   #24052
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bv. Antifa doet bijna hetzelfde. Maar zelfs gematigden hierop dit forum zouden alles doen zodat je je werk verliest, in mekaar geslagen wordt of je familie mee in de problemen sleuren.
serieuze beschuldigingen aan mijn adres
nu nog onderbouwen en staven of verontschuldigingen aanbieden

Citaat:
Tomm een debiel noemen is werkelijk compleet misplaatst.
eigenlijk is dit inderdaad een veel te zwakke term. hij verdedigt tenslotte kinderverkrachtende massamoordenaars.

Citaat:
Hij is een zeer intelligent iemand
vs
Citaat:
Ik ken hem absoluut niet.
ach ja

Laatst gewijzigd door 1207 : 14 mei 2022 om 21:29.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 21:34   #24053
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorlogsburgemeesters en collaborateurs zijn er in elk conflict

Ik heb al begrafenisstoeten gezien waar men enthousiaster was dan in uw optochten,
U claimt dat nog eens duizenden te zien in een optocht waar hoop en al 100 mensen zijn die vanuit verschillende hoeken gefilmd worden en er redelijk beschaamd uit zien

Dit zijn bevrijdingsoptochten: https://www.youtube.com/results?sear...+of+paris+1944

met alle amadezen maar niet met deze
De Nazi s waren toen ook definitief verslagen in Oekraine nog niet.

Op bepaalde van die optochten waar ik een link naar plaatste zag je 1000en mensen soms in kleine stadjes.
Dat ze niet met hun gezicht voor de camera wilden is logisch als je met de dood bedreigd wordt.

In feite zijn de Russen veel te braaf. Moesten ze ook iedereen die met Kiev sympathiseert vermoorden, dan zouden uw vriendjes ook "beschaamd" worden.

Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 21:43.
Oud 14 mei 2022, 21:38   #24054
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Leugens van de propagandamachine, maar wie niet gezegend is met een groot IQ trapt daar gemakkelijk in.

De andere kant werd gecensureerd dus er is geen tegenverhaal mogelijk.

En op basis van leugens mensen veroordelen, beschimpen, bashen en uiteindelijk vermoorden is typisch voor het nazisme.

Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 21:39.
Oud 14 mei 2022, 21:43   #24055
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
De Nazi s waren toen ook definitief verslagen in Oekraine nog niet.
de bevrijding van parijs gebeurde in augustus 1944, ge kent er echt geen kloten van hé

Het godwinneke van de vlad is zowat de meest boertige uitleg om een ander land binnen te vallen, net nog goed genoeg om wat zatte vodkarussen op te jutten

Er is nog geen enkele nazi gevonden in Oekraïne en geen atoombommen noch gifgasfabrieken, maar wel duizenden moordenaars en verkrachters
Oud 14 mei 2022, 21:45   #24056
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
serieuze beschuldigingen aan mijn adres
nu nog onderbouwen en staven of verontschuldigingen aanbieden
Welke beschuldigingen? Wat staven? Waar hebt ge het over vent?

De rest van wat je zegt is kinderachtige uit verband rukkerij.

Ik lees Tomm al goed 20 jaar op dit forum. Ik weet dus redelijk goed wat hij denkt en hoe hij in mekaar zit. Wat begrijp je daar niet aan?
Oud 14 mei 2022, 21:46   #24057
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de bevrijding van parijs gebeurde in augustus 1944, ge kent er echt geen kloten van hé

Het godwinneke van de vlad is zowat de meest boertige uitleg om een ander land binnen te vallen, net nog goed genoeg om wat zatte vodkarussen op te jutten

Er is nog geen enkele nazi gevonden in Oekraïne en geen atoombommen noch gifgasfabrieken, maar wel duizenden moordenaars en verkrachters
Geen enkele nazi? Ik post hier net een artikel van AlJazeera dat zelfs de Amerikaanse senaat Azov als nazistisch beschouwt. Man gij stond werkelijk niet vanvoor toen het IQ uitgedeeld werd...
Oud 14 mei 2022, 21:46   #24058
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Leugens van de propagandamachine, maar wie niet gezegend is met een groot IQ trapt daar gemakkelijk in.

De andere kant werd gecensureerd dus er is geen tegenverhaal mogelijk.

En op basis van leugens mensen veroordelen, beschimpen, bashen en uiteindelijk vermoorden is typisch voor het nazisme.
Zelfde stropopperij als uw idolen en Trump, roepen en tieren dat het fake news is, zonder bewijzen uiteraard dat hebben straatvechters niet nodig

manman wat een niveau

ik noteer dat u houdt van dezelfde mensen als in mijn onderschrift
Oud 14 mei 2022, 21:49   #24059
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfde stropopperij als uw idolen en Trump, roepen en tieren dat het fake news is, zonder bewijzen uiteraard dat hebben straatvechters niet nodig

manman wat een niveau

ik noteer dat u houdt van dezelfde mensen als in mijn onderschrift

Het zijn degene die dingen beweren die met bewijzen moeten komen.
U gelooft de leugenachtige propagandamachine op hun woord.
Oud 14 mei 2022, 21:52   #24060
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke beschuldigingen? Wat staven? Waar hebt ge het over vent?

De rest van wat je zegt is kinderachtige uit verband rukkerij.

Ik lees Tomm al goed 20 jaar op dit forum. Ik weet dus redelijk goed wat hij denkt en hoe hij in mekaar zit. Wat begrijp je daar niet aan?
20 jaar? Ben ik al zo lang op dit forum?
Dan is het in die 20 jaar nog nooit zo erg geweest wat propaganda betreft. 20 jaar geleden was Rusland een derde wereld land waar mensen honger hadden, dat had het Westen veel liever, doen waren ze de goeie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be