![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Eerder heiligschennis van de Heilige Maagd Maria. Schandalig ja !
|
|
|
|
|
|
#1122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Spuw 't er maar uit in m'n gezicht. Hier ben ik, zodat ik me kan verdedigen, en jij weer naar hartelust kan beginnen schelden. Je afkoelingsperiode heeft je blijkbaar niet tot beter inzicht gebracht
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is 'n religie. Panda keek er naar en zag dat 't goed was. De nieuwe religie na de vaxxdwangneurose.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet overdrijven... Dat menske zal blij zijn met zo een stevige knoert van een Javelin, om de eenzame nachten te vullen.
|
|
|
|
|
|
#1125 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1126 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij spreekt voor jezelf, ik doe dat niet in jouw plaats. Ik spreek voor mezelf, heb dan ook 't fatsoen om dat niet in mijn plaats te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#1128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uitdagen?
Ik vraag 'm om mij rechtstreeks aan te spreken als ie wat over mij te zeggen heeft. Wie bende gij eigenlijk om mij commando's te geven? Dat werkt sowieso averechts bij mij.
|
|
|
|
|
|
#1129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet het goede weer om vureke stook te spelen he...
|
|
|
|
|
|
#1130 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan het ook eens proberen met Sint Poetin met een kapotte kalashnikov ofzo. Wie weet kopen wel alle 4 de belgische poetinfans zo'n t- shirt. |
|
|
|
|
|
|
#1131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen aandelen in die oorlog, geen voor- noch nadeel. Alhoewel, de westerse sancties treffen vooral 't westen zèlf, dat zint me minder, maar nu ook weer niet zo erg dat ik er om zou rouwen dat ze zichzelf nòg harder in eigen voet schieten. Ik zit er ver genoeg vandaan. Maar ga gerust verder met je obsessie. Jij bent tenslotte min of meer betrokken partij, daar kan ik wel begrip voor opbrengen.
|
|
|
|
|
|
|
#1132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
T'is een hobby zeker? |
|
|
|
|
|
|
#1133 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Prima! Keep cool !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 14 mei 2022 om 21:25. |
|
|
|
|
|
|
#1134 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar stel dat hij nu op een Putin getrouwe russin gevallen was als lief dan zat hij nu het beest uit te hangen voor de russen. Zo een beetje Stockholm syndrome. De rest van het forum weet den hond zijn botten over rusland of oekraiene en kan alleen maar voortgaan op de gazet en het brt journaal. |
|
|
|
|
|
|
#1135 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn standpunt in deze is dat er aan die oorlog jaren aan voorafgegaan zijn die hiertoe hebben geleid, tegelijkertijd schreef ik erbij dat dit geenszins rechtvaardigt wat er daarginds gebeurt. Ook heb ik Putin vaak genoeg 'n psychopaat genoemd. En tenslotte nog dat Luhansk & Donetsk zichzelf al onafhankelijk verklaard hadden en Putin dat erkende. Ook nog - voordat ik 't vergeet en me weer woorden in de mond gelegd worden - dat ik alles wat westerse media schrijven in twijfel trek & me er vragen bij stel. You damn right dat ik me niet laat beledigen. Ik probeer normaal, zonder schelden, in discussie te gaan & verwacht dat ook van de ander. Kan je dat niet opbrengen, negeer me dan. Simpel. Trouwens, ik hoef me helemaal niet te verdedigen of rechtvaardigen voor m'n mening zolang ik niets onwettig doe of zeg & me aan 't forumreglement hou.
|
|
|
|
|
|
|
#1138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles wat de westerse media schrijft trek ik in twijfel. Hoor je ook in twijfel te trekken ipv te slikken als zoete koek, en al zeker omdat de andere kant van 't verhaal gecensureerd wordt door datzelfde westen en je enkel maar eenzijdige informatie - eigenlijk propaganda - voorgeschoteld krijgt. Dat betekent echter niet dar je pro of contra welke kant dan ook bent. Dat betekent enkel maar dat je er geen overzicht over hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#1139 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
En hoe meer ze hier als volk op 1 hoop gegooid worden als zijnde orks en krapuul, hoe meer ze dan toch gemotiveerd zullen zijn om hard uit te halen. Dan hebt nog meer reden om te komen janken hier. |
|
|
|
|
|
|
#1140 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ikzelf begrijp het russisch standpunt volledig en ben gematigd pro. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat we alles goedkeuren wat de russen, Putin en de troepen mogelijks uitspoken. Oorlog is klote. Smeerlapperij doet zich aan beide zijden voor. Zelenskii, de VS hadden oorlog kunnen vermijden. En wij hadden er ons niet mee moeten bemoeien. Het Westen draagt evenveel schuld aan de oorlog en het dodental, ontwrichten van de ecomomie etc. |
|
|
|
|