![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Banneling
|
"ik ben conservatief en de dems zijn de vs om zeep aan het helpen, ik wil onze normen en waarden vrijwaren"
De normen en waarden van de orks staan in mijn onderschrift, en dat zijn ZEKER niet die van mij Hierzie nog zo'n verdediger van conservatieve waarden: https://www.hln.be/buitenland/zeker-...arkt~ae4d266b/ 90% kans dat het ook een antivaxxer is |
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Boduo : 15 mei 2022 om 08:09. |
|
|
|
|
|
#1163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor wat het waard is, een herhaling van mijn normale gedachten, deze zondagmorgen: Europa (en ook de rest) heeft zich door Putin ernstig laten beetnemen door een combinatie van zijn geslepenheid (een kwaliteit, politiek gezien) en zijn gefrustreerdheid (een zwakheid, politiek gezien) na de val van de Berlijnse muur. Los daarvan waren de E.U. en zeker o.a. Verhofstadt destijds beter uit de hitte van de Ukraiense keuken gebleven want militair vuur is niet echt hun ding sinds de nadagen van '45. Los daarvan is het Russisch leiderschap altijd al een voor 98% een boertig en zat zootje geweest sinds 1917. Een lagere levensvorm in mijn boek. Onkruid. Spijtig genoeg kennen we de basiseigenschap van onkruid, hé? Soit. Het is wat het is.
|
|
|
|
#1164 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zeg nu niet dat je na 8 jaar afwezigheid PLOTS een onbedwingbare neiging voelde opkomen om hier het Russisch narratief te komen verdedigen door de doorzichtige russische propaganda-punten te komen rondtoeteren. Het zou wel duidelijk worden schreef je, wel maak het dan eens duidelijk.. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 mei 2022 om 08:16. |
||
|
|
|
|
|
#1165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De "Russian Mir" is kompleet,volledig en helemaal weggevaagd naarmate de smeerlapperij duurt...
Het probleem van de dode Russische soldaten die de Oekrainers nog kunnen vinden,en proberen te identificeren en in tussentijd stockeren...inmiddels al duizenden. Door moderne forenzische analysetechnieken,gezichtsherkenningssoftware en doorsnuisteren van sociale media hebben de oekrainers er blijkbaar al honderden kunnen identificeren... Steeds wordt via die sociale media het "groepje" op de hoogte gebracht dat "sergei" gesneuveld is in Oekraine...met foto en al.Uiterraard komen zo bloedverwanten te weten wat de Russische aurtoriteiten verzwijgen... https://www.youtube.com/watch?v=Ppla4T75NLA De Oekrainers zeggen dat 80% van de reacties die ze terugkrijgen er een van HAAT zijn...in de trend van "wij komen zelf af om wraak te nemen en jullie verdienen wat jullie ondergaan" Toch 20% zijn een woord van dank voor de info.... Ja,men kan betwijfelen of die informatiestroom gunstig is,of het wel gepast is soms vrij harde fotos van gesneuvelden richting familie te tonen. Maar de Oekrainse autoriteiten blijven op hun lijn,informatie moet stromen.En zelfs die "haatberichters" kunnen nu in ieder geval twijfelen aan de efficiency en oplettendheid van hun leiders. En DAT is de bedoeling natuurlijk.De doden zijn de doden,dat is nu hopeloos,en de vernietiging van grote delen van Oekraine,teweeggebracht door juist deze inmiddels doden,velen met allerlei plunderwaar nog op zich als ze gevonden worden.......enfin... Neen,de tijd van de "misleide broeders" is voorbij,er is te veel gebeurd.En families in Rusland worden zo snel mogelijk geconfronteerd met HUN probleem....(misschien wel hun enige zoon,nu dood,einde van deze familienaam-lijn...) Tenslotte moeten wekelijks honderden Oekrainse families ook zoiets slikken,in hun eigen land,soms in hun eigen stad,als ze gevraagd worden een aflijvige ,veelal ernstig beschadigd,te identificeren of nog eenmaal kunnen zien alvorens de kist dicht gaat. Laatst gewijzigd door kelt : 15 mei 2022 om 08:22. |
|
|
|
|
|
#1166 |
|
Banneling
|
ik wacht nog op de grote anti-Zelensky betogingen in zijn land
ik wacht nog op de grote pro-Poetin betogingen in zijn land |
|
|
|
|
|
#1167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
200.000.000 kijkers die de solidarireit met Oekraïne meemaakten. |
|
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De russen hadden beter een propagandafabriek gemaakt ipv een trollenfabriek, maar pestkoppen gaan uit van hun eigen verbale en fysieke overmacht |
|
|
|
|
|
|
#1169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Kan verkeren zei Bredero. |
|
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Er worden immense bedragen gespendeerd door NATO in Oekraïne. In de VS is er nu al sprake van 60 miljard dollar. Men gaat voluit voor de overwinning zou je denken en dat is ook de sfeer die de westerse media uitdragen en die in deze draad gereflecteerd wordt, alhoewel er ook scepsis is. We zitten ondertussen in een mindset waarbij onderhandelingen opgeblazen zijn. Degene van de vechtende partijen die zich vragende partij toont voor een staakt het vuren toont zich aan de verliezende hand in zulke omstandigheden zou je toch denken... Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2022 om 08:41. |
|
|
|
|
|
|
#1171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb niks van uitstaans met het regime. Het doet wat het wil doen, en hun "verkiezingen" zijn uitreikingen van carte blanches, 4 jaar (verder) doen wat ze willen doen, onterugfluitbaar en onstrafbaar. Er is geen "onze" overheid. Er is niks "ons" aan. Het is een maffia organisatie van deserteurs uit de economie, die er alles aan doen om hun desertie ongestraft te houden. De normale straf voor leeghangerij is omkomen van honger. Die maffia rooft zodanig dat het omgekeerd is: het zijn degenen die ze beroven, die ten onder gaan, met een allerarmst deeltje misbruikende als schaamlapje. Die "Westerse" overheden zijn een clan van maffiaclans. Ze zijn geworden wat het Russische regime en hun vazallen waren tussen WOII en het afbreken van de muur die ze bouwden om hun dwangarbeiders binnen hun kamp gevangen te houden. Putins regime is een maffiaclan die nog lidmaatschap van die superclan weigeren, en nog concurrentie ermee wil aangaan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#1173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar? Al wat ik totnogtoe las, betrof hulp met andermans afgepakt geld. Gedwongen betalingen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#1174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1176 | ||
|
|
Citaat:
In de eerste weken van de oorlog kwam een stiekem gemaakt filmpje uit een Russische garnizoensstad in het verre Oosten. Een grote zaal vol familie van soldaten die zich kwaad maken op een gezagsdrager over het gebrek aan info "zal het zijn tot iedereen dood is?" riep een vrouw. Een gezagsdrager antwoordde dat de operatie snel voorbij zal zijn. --> dit is zowat het enige wat we van reactie hebben van het thuisfront in Rusland. De staatscontrole lijkt compleet. We hebben er in feite geen idee van hoe het is in Rusland.
|
|
|
|
|
#1177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1178 | |
|
|
Wat me wel verwondert is dat Poetins schandknaapje Loekasjenko, het Wit-Russische leger nog niet mee in het bad heeft gesleurd.
|
|
|
|
|
#1179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze middeleeuws achterlijke orks hebben helemaal niets vandoen met 'onze' westerse normen en waarden |
|
|
|
|
|
|
#1180 | ||
|
|
Citaat:
Ik heb het hier al geschreven: doorheen de geschiedenis hebben Russische leiders nooit een moer gegeven om de levens van hun soldaten én burgers. Ik dacht dat dit in recentere tijden anders zou zijn. Ik heb me vergist.
|
|
|