![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24401 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn loslopend wild en het is jachtseizoen. ![]() https://odessa-journal.com/an-assist...ad-in-kherson/ Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24402 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben intolerant tegen intolerantie. Op dit forum is dat tegen extreem rechts, extreem links als jij, en complotgekkies. Jij bent een lopende Poetinpropgandamachine en liegt ongeveer in elke post. In combinatie met jouw gespeelde slachtofferrol heb ik alle redenen jou keihard aan te pakken. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Intussen naderen we de 30 k dode Russische soldaten. Ik ga een fles champagne ontkurken als dat het geval is.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 18 mei 2022 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24403 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens, er is een goede feitelijke analyse gebeurd van het incident met verf & lantaarnpaal (als het dat incident is waar je naar verwijst natuurlijk). Citaat:
Waar je aan voorbij gaat, is dat het filmpje zelf natuurlijk volledig authentiek is en daar gaat het over he, de inhoud van het filmpje. Jouw reactie: ah, een BBC-er heeft dat gepost, dus biased, dus niet de moeite om te bekijken. Leg me eens uit in welke zin de waarde van hetzelfde filmpje zou verschillen als het gepost zou zijn door de meest pro-Russische twitter-account (Geroman bvb.), wat had dat uitgemaakt? Ik zag nu dat je elders iets poste over een nieuwe "invasie" van de VS in Somalia en dat daar niks van te horen is in de media. Als je een beetje diepr graaft, dan zal je zien dat de VS dat doet OP VRAAG VAN de Somalische regering. Ik haal het er maar even bij omdat uw eigen standaard voor verificatie van "nieuwsfeiten" behoorlijk krom is. Citaat:
Ge moet eens zien hoeveel kritische artikels Bellingcat post over Yemen, EU migratiecrisis, drone strike door US etc. etc. etc. Ik lees die ook he. Leest gij die? En uw duidelijke aversie van OSINT wijst volgens mij op een afkeer voor echt onderzoek. Voor wat het waard is, als ge er een paar goeie wilt hebben die het naast hun daytime job doen, volg deze accounts https://twitter.com/vcdgf555 https://twitter.com/oryxspioenkop
![]() |
![]() |
#24404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens BBC 2300 Russische doden. Volgens de Amerikaanse overheid tot 11000 gesneuvelde Oekraiense strijdkrachten. Volgens de Russen minstens 23000 dode strijdkrachten. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2022...ion_of_Ukraine U kunt gerust uzelf bevredigen op basis van leugens, ieder zn ding nietwaar. Ik vind elke dode erg, ook Oekraiense dode. U ontkrukt champagnekurken en wordt opgewonden van dode jonge soldaten. Ik haat niemand zelfs u niet u staat bol van de haat en venijn. Laatst gewijzigd door tomm : 18 mei 2022 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Azovstal is gevallen. De overblijvende Azov strijders hebben zich overgegeven. De Russen kunnen zich nu volop concentreren op het front en de bevrijding van heel Donbas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24407 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.telegraaf.nl/video/16199...aire-operaties |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u betreurt elke dode ? grofste leugen van de dag, u bent een oorlogszuchtig frustraatje, zelfs binnen uw eigen extreme partijtje bent u een extremist, u kan meegaan met bloed bodem en eer adepten van het blok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() veeg het schuim maar even van uw lippen af, tijd voor een time out |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24410 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aantal soldaten en gewonden hebben zich overgegeven, de commandanten en een aantal soldaten die goed weten wat hen te wachten staat in Russische handen, geven zich niet over. Het heldendom van de Azov-soldaten is nu echt wel gevestigd en wereldwijd gekend. Net als de incompetentie en barbaarsheid van de Russische Orcs. De eerste van hopelijk velen draagt nu de gevolgen : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/05...an-moord-op-b/ Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 mei 2022 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de laatste paar weken begint op te vallen is dat er in de pers veeel minder info gelost is door de militaire en civiele overheden over de effectieve inzet van de in voorgaande weken aangekondigde toezegging van bv zware artillerie, en de fameuze 'switchblade' drones. Aangezien toeval niet bestaat, is dat een weloverwogen en/of opgelegde beslissing.
Is het een 'goed' teken ? Zeg maar : de oekraïeners voorzien van degelijk materieel om ze de strijd te kunnen laten voeren en zelf uit zicht te blijven ? Of is het een 'slecht' teken, bv dat die wapenleveringen niet zo vlot verlopen ? Eigenlijk weten we dat nu totaal niet... Er is opvallend veeel minder technische info te rapen, tegenover de eerste drie a vier weken van het conflict. Wat bijvoorbeeld met de Bayraktar drones ? Dat lijkt wel stilgevallen in de pers. Ook over de vernietiging van een heel Bataljon aan die twee ponton bruggen is er al bij al heeel weinig technisch relevante info naar de pers gelekt. Zou het kunnen zijn, dat men in het strategische plaatje begint rekening te houden met het feit dat Putin één of andere uitweg moet gegeven worden om zijn grotendeels mislukte invasie te willen beeïndigen ? En dat men daarom niet teveel materiaal lost ivm falende russische operaties ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24412 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Poetin heeft geen uitweg nodig omdat hij totale controle heeft over de Russische media en in zijn fake media bubbel alle mogelijke uitwegen kan verzinnen die hij wil. Poetin een uitweg bieden is contraproductief omdat het de oorlog alleen langer en moeilijker zal maken. Prof. Snyder to the rescue met een vollediger uitleg : ![]() https://twitter.com/TimothyDSnyder/s...05600482234369 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 mei 2022 om 17:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24413 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw hond opgegeten door orks, uw auto gestolen, God man ik wil bijna zelf dat uw 'vrienden' bevrijd worden, wat voor walgelijk volk is dat seg Laatst gewijzigd door edwinp : 18 mei 2022 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24416 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is een Oekraïnse bron wel (in het engels) dus er is enige bias, maar vaak lees ik hetzelfde een dag later op HLN. Zelfde bron vermeld ook in het nieuwste filmpje dat de Russen wat Amerikaanse artilleriesystemen van de Oekraïners vernield hebben, dus het is ook niet enkel de goed nieuws show. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 18 mei 2022 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
brother from another mother ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee natuurlijk het gaat helemaal niet om wat de inwoners zelf willen of democratie, het gaat over "Rusland strategisch verzwakken" , aandeelhouders van de grote wapenindustrie, de ontmenselijking van de Russische bevolking "orks" en andere nazi technieken horen daarbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Angelsaksen met aandelen in de wapenindustrie willen net meer oorlog en meer bloedvergieten. Daar gaat het over, niet over Putin. Hier in Kenia worden de Britten nog steeds hartsgrondig gehaat. De gemiddelde Oekrainer wil gewoon dat het bloedvergieten stopt. Daarom is er een uitweg nodig. Uw illusies van "Eurosong in Yalta" zullen nooit bewaarheid worden, zullen alleen zorgen voor meer dode Oekrainers en meer dode Russen. |
|
![]() |
![]() |