Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2022, 16:46   #321
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het idee dat alle politiekers ter wereld weten dat iets schadelijk is voor de gezondheid en daarom zelf niet nemen , maar het wel aan de rest van de mensheid proberen te slijten, is ronduit doorgeslagen complotdenken en crazy speculatie , met nog geen rijstkorrel aan bewijs.

U gaat er bovendien weer vanuit dat men vooraf al precies wist dat vaccins schadelijk zijn ( het geen ook nu nog geen duidelijke zaak is). Kennelijk is er in het geheim al jaren intensief onderzoek gedaan naar vaccins en is er op grote schaal getest zodat alles met zekerheid kon worden vastgesteld , voor de corona uitbraak. Een totaal onwaarschijnlijk scenario natuurlijk.

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat er door een tekort aan kennis en voorbereiding en de plotseling enorme vraag (en onder druk van commerciële belangen) naar vaccins fouten gemaakt zijn ?
Complot = samenwerking met meerdere mensen voor hetzelfde doel.

( alle leiders werken samen met het WEF naar hetzelfde doel)
Oud 23 mei 2022, 17:55   #322
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Als iemand bewijs aanbrengt dat kabouters bestaan...kan je dat bewijs aanvechten, betwisten en weerleggen.
Zoniet is het bewezen dat deze bestaan.
Zowel is het nog niet bewezen... simpel toch ?

De claim is dan ook niet "ze bestaan", de claim is "er is bewijs dat...".
Er is misschien bewijs dat er flesjes zijn zonder vaccin, ja misschien, en dan?

Ik ben zeker dat pro-vaxxers die zotte theorieën in het rond strooien om anti-vaxxers belachelijk te maken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2022, 18:48   #323
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Ik ben zeker dat pro-vaxxers die zotte theorieën in het rond strooien om anti-vaxxers belachelijk te maken.
Pro'vaxxers moeten de anderen niet belachelijk maken, die doen dat zelf wel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2022, 18:55   #324
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Pro'vaxxers moeten de anderen niet belachelijk maken, die doen dat zelf wel.
Pro vaxxers moeten niet onderdoen hoor. Ze staan in rij om hun babies in te enten tegen Covid omdat die anders wel eens zouden kunnen dood vallen, panisch van angst. Overal debielen genoeg.
Oud 23 mei 2022, 19:08   #325
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Zonder twijfel
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 10:43   #326
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het idee dat alle politiekers ter wereld weten dat iets schadelijk is voor de gezondheid en daarom zelf niet nemen , maar het wel aan de rest van de mensheid proberen te slijten, is ronduit doorgeslagen complotdenken en crazy speculatie , met nog geen rijstkorrel aan bewijs.
Bewijzen en zelfs feiten genoeg maar je wil niet geloven dat de overbevolking zo wordt opgelost alhoewel ze het zelf zeggen. Je misplaatste loyaliteit en blinde vertrouwen in politieke psychopaten is meelijwekkend en nog wel tot je eigen schade en schande.
Ze bereiden in Davos al de volgende hoax voor want de coronahoax mislukte gedeeltelijk door die verdomde "antivaxxers" en de apenpokken lukt ook al niet meer.
Citaat:
U gaat er bovendien weer vanuit dat men vooraf al precies wist dat vaccins schadelijk zijn ( het geen ook nu nog geen duidelijke zaak is). Kennelijk is er in het geheim al jaren intensief onderzoek gedaan naar vaccins en is er op grote schaal getest zodat alles met zekerheid kon worden vastgesteld , voor de corona uitbraak. Een totaal onwaarschijnlijk scenario natuurlijk.
Natuurlijk wist men dat op voorhand, 30 jaar van uitbetaling van schadevergoedingen voor vaccinatieschade en zelfs hun eigen bijsluiters bewijzen het, net zoals er nu op de wereldbevolking vaccins worden getest die nog nooit eerder gebruikt werden. Het afronden van de experimentele testen is pas voor februari 2024. Je moet naar de feiten kijken en niet lullen over scenario's.
Citaat:
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat er door een tekort aan kennis en voorbereiding en de plotseling enorme vraag (en onder druk van commerciële belangen) naar vaccins fouten gemaakt zijn ?
Onbekwame wetenschappers spelen met de levens van de hele wereldbevolking door fouten met vaccins te maken door een gebrek aan kennis en voorbereiding maar ze jagen hun gebrekkige, ongeteste vaccins er toch door omdat het rap moet gaan en voor de centen?
Je ziet er dus een complot in?
Oud 24 mei 2022, 10:52   #327
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dan?
Dat betekent dat er wel degelijk doelgericht sommigen een zoutoplossing kregen bijv politiekers die zich op tv lieten vaccineren door het flesje met het juiste etiketje zoutoplossing om het gepeupel aan te sporen tot vaccinatie met etiketten van het echte vaccin.

Ze wisten precies wie welk vaccin kreeg want niemand mocht zelf kiezen welk vaccin ze kregen, is dat al vergeten???
Het "vaccin met het juiste etiket" werd voor iedere gevaccineerde bepaald en door registratie kon zo uiteraard perfect opgevolgd worden wie welke bijwerkingen kreeg van welk vaccin en wie de zoutoplossing kreeg.

De vraag werd gesteld:
Citaat:
En welk geheim geneesmiddel zou de regering gekregen hebben. Daar sterft er geen ene van.
Ze vinden het raar dat geen enkele politieker sterft of last heeft van hartaanval, bloedklonters, beroerte, hartspierontsteking etc...vaccin-bijwerkingen waar alleen het gepeupel last van schijnt te hebben maar de verklaring vinden ze dan een complot.
Oud 24 mei 2022, 11:02   #328
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pro vaxers zijn ook pro euthanasie om jongeren meer ruimte te geven.

https://twitter.com/SuperShane8/stat...1SbMtIrCw&s=19

Een idée van WEF uiteraard en alle jonge global leaders over de wereld.
Oud 24 mei 2022, 11:06   #329
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En dan?
Dat betekent dat er wel degelijk doelgericht sommigen een zoutoplossing kregen bijv politiekers die zich op tv lieten vaccineren door het flesje met het juiste etiketje zoutoplossing om het gepeupel aan te sporen tot vaccinatie met etiketten van het echte vaccin.

Ze wisten precies wie welk vaccin kreeg want niemand mocht zelf kiezen welk vaccin ze kregen, is dat al vergeten???
Het "vaccin met het juiste etiket" werd voor iedere gevaccineerde bepaald en door registratie kon zo uiteraard perfect opgevolgd worden wie welke bijwerkingen kreeg van welk vaccin en wie de zoutoplossing kreeg.

De vraag werd gesteld:

Ze vinden het raar dat geen enkele politieker sterft of last heeft van hartaanval, bloedklonters, beroerte, hartspierontsteking etc...vaccin-bijwerkingen waar alleen het gepeupel last van schijnt te hebben maar de verklaring vinden ze dan een complot.
Maar boezemvrienden worden dan toch niet vrijwaard !
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220520_94350067
"boezemvriend van Vooruit-voorzitter Conner Rousseau is donderdag onverwacht overleden op vakantie in Portugal, allicht aan hartfalen"
...natuurlijk overlijden... tja wie zal het zeggen.
De natuur is wel heel hard de laatste tijd..
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 11:28   #330
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"boezemvriend van Vooruit-voorzitter Conner Rousseau is donderdag onverwacht overleden op vakantie in Portugal, allicht aan hartfalen"
Toch erg veel jonge sportieve mensen die opeens iets aan hun hart krijgen, een paar dagen terug was die nog volop aan het tennissen.
Oud 24 mei 2022, 11:34   #331
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Boezemvrienden zijn dan ook geen politiekers, die hebben zelfs geen empathie voor familie maar wel (wef)omerta...natuurlijk overlijden door hartfalen van (on)gevaccineerde, gezonde 31-jarige kerels in de fleur van hun leven is ook al lang geen zeldzaamheid meer, hij is de zoveelste in de rij en zal wel een onderliggende ziekte of ongeweten, aangeboren hartafwijking gehad hebben, zoals gewoonlijk.
Oud 24 mei 2022, 16:58   #332
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Complot = samenwerking met meerdere mensen voor hetzelfde doel.

( alle leiders werken samen met het WEF naar hetzelfde doel)
En dat dan op wereldschaal en in het geheim = zeer onwaarschijnlijk!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 17:34   #333
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Bewijzen en zelfs feiten genoeg maar je wil niet geloven dat de overbevolking zo wordt opgelost alhoewel ze het zelf zeggen. Je misplaatste loyaliteit en blinde vertrouwen in politieke psychopaten is meelijwekkend en nog wel tot je eigen schade en schande.
Ik heb Nergens last van. Ik heb geen blind vertrouwen maar zeker ook geen doorgeslagen demonisch beeld van alle politiekers en de hele medische wetenschap.

Citaat:
Ze bereiden in Davos al de volgende hoax voor want de coronahoax mislukte gedeeltelijk door die verdomde "antivaxxers" en de apenpokken lukt ook al niet meer.
wanneer het idee over het demonische complot niet blijkt te kloppen verzint men gewoon een nieuwe om het weer kloppend te maken.

U weet niet wat er in Davos besproken wordt en ook niet waarom. Toch doet u alsof u het wel weet puur op basis van het feit dat het een gesloten bijeenkomst is.

Citaat:
Natuurlijk wist men dat op voorhand, 30 jaar van uitbetaling van schadevergoedingen voor vaccinatieschade en zelfs hun eigen bijsluiters bewijzen het,
nonsense , kom eerst eens met een overzicht waarin de aan de vaccins gerelateerde oversterfte (indien die er is ) per land . Dat bestaat nog niet . Diverse vage incidenten en sterfgevallen waarbij vaccins misschien een rol speelden , hebben we weinig aan.
Natuurlijk zullen er bij sommige gevallen bijwerkingen optreden die negatief zijn , zeker met zo veel gevaccineerden, meer dan ooit te voren, maar zijn dat er meer dan verwacht werd ?

Citaat:
net zoals er nu op de wereldbevolking vaccins worden getest die nog nooit eerder gebruikt werden. Het afronden van de experimentele testen is pas voor februari 2024. Je moet naar de feiten kijken en niet lullen over scenario's.
Zonder het versnelde testen zou dat het geval geweest zijn , maar nu dus niet . Dat is zeer feitelijk.

Citaat:
Onbekwame wetenschappers spelen met de levens van de hele wereldbevolking door fouten met vaccins te maken door een gebrek aan kennis en voorbereiding maar ze jagen hun gebrekkige, ongeteste vaccins er toch door omdat het rap moet gaan en voor de centen?
Je ziet er dus een complot in?
Nee, zeker niet . Het waren juist wetenschappers die het nog sneller op de markt brengen van vaccins tegenhielden !! omdat ze meer wilde testen .
En er zijn geen ongeteste vaccins op de markt gebracht , er waren immers genoeg vrijwillige testers.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 18:13   #334
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pro vaxers zijn ook pro euthanasie om jongeren meer ruimte te geven.

https://twitter.com/SuperShane8/stat...1SbMtIrCw&s=19

Een idée van WEF uiteraard en alle jonge global leaders over de wereld.
Ik ook, vrijwillig weliswaar maar wel zeer ruim.
Oud 24 mei 2022, 19:37   #335
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ook, vrijwillig weliswaar maar wel zeer ruim.
Ik vermoed dat je het niet door hebt.

De boodschap is : wie niet langer produktief is moet vrijwillig zelfmoord plegen.
Oud 24 mei 2022, 19:38   #336
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat dan op wereldschaal en in het geheim = zeer onwaarschijnlijk!
Vertel dan eens er een beetje over.
Oud 24 mei 2022, 20:26   #337
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De boodschap is : wie niet langer produktief is moet vrijwillig zelfmoord plegen.
Als dat je eigen idee is dan mag dit voor mij mogelijk zijn vanaf een bepaalde leeftijd of toestand, je moet dit voor jezelf uitmaken. Of vooraf vastleggen in het geval van dementie, dit mag nu toch wel eens opgelost worden.

Met hetgeen jij denkt wordt het lastig om mensen te laten betalen voor een pensioen die ze die dan niet mogen gebruiken.
Oud 24 mei 2022, 20:39   #338
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik doe nog altijd voort dus moet ik het nog niet doen. Anderzijds moest mijn gezondheid op een punt komen dat het leven niet meer waard is zou ik het wel overwegen, denk ik.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:12   #339
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik doe nog altijd voort dus moet ik het nog niet doen. Anderzijds moest mijn gezondheid op een punt komen dat het leven niet meer waard is zou ik het wel overwegen, denk ik.
Je hebt het ook nog niet door.

De boodschap is wie niet meer productief is.
Niet wie sukkelt.

Gewoon plaats maken voor een jongere.
Oud 24 mei 2022, 21:15   #340
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat je eigen idee is dan mag dit voor mij mogelijk zijn vanaf een bepaalde leeftijd of toestand, je moet dit voor jezelf uitmaken. Of vooraf vastleggen in het geval van dementie, dit mag nu toch wel eens opgelost worden.

Met hetgeen jij denkt wordt het lastig om mensen te laten betalen voor een pensioen die ze die dan niet mogen gebruiken.
Voor alle duidelijkheid het is niet mijn boodschap maar van het WEF.

Ik sta daar niet achter. Honden spuiten ze dood a volonté. Baasjes gaan dikwijls genoeg met een gezonde hond bij de dierenarts en vragen hun de hond dood te spuiten. De dierenarts doet dat.

Mensen zijn geen honden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 mei 2022 om 21:18.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be