![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die thuis 'n wapen heeft, maar nog nooit in z'n hoofd gehaald heeft om mensen af te knallen is nog steeds geen crimineel, maar 'n wapenbezitter. En als je enkel thuis in je kluis je wapen mag bewaren (niet open carry), kan je geen schoolshooters afknallen. Voordat Skobe naar huis gerend is, kluis opengemaakt, wapen geladen, teruggerend naar plaats delict, is heel die schietpartij al lang voorbij met talloze doden & gewonden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2022 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2022 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet eenvoudig ginder en... zeker niet voor de flikken vandaag de dag, denk ik. En zeggen dat ik mijn heel wapenarsenaal van de hand heb gedaan toen ik voor goed emigreerde naar hier. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 25 mei 2022 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat wordt als bijzonder verdacht ervaren door de politie en hij wordt onschadelijk gemaakt door deze laatste, waarop de ondervraging start.
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is wel het minste dat men kan doen om de opwarming van de aarde te verhinderen. CO2 productie dient omlaag, daarom ben ik zelfs voorstander van het verbieden van te ademen van de vele onnuttigen, die nu leven op de kap van de productieven.
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen de 'omvolkingstheorie' en een analyse van de demografische verandering mede door immigratie?
Het laatste is een feit, immers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol op 21 jaar.
Rijden op 16 jaar. Geweer vasthouden 14 jaar. That is America for you, baby.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en een onbestaande geestelijke gezondheidszorg
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ...
Wat bedoel je? Iemand die alles eruit gooit, dat wordt een kettingreactie. Er is uiteindelijk een pispaal. De laagste in de hiërarchie. Die neemt dan weer wraak... Het stopt niet Bij degenen die dan alles maar opkroppen. Dat is zoals een veer, hé. Je blijft drukken en dan lang genoeg wachten. Het ontploft. Je slaat je broer dood ofzo in een vlaag van. Dus de geestelijke gezondheidszorg probeert de extremen uit te wieden. Meer eigenlijk niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Iedereen een geweer. De slechterikken zijn DIK in de minderheid. 't Probleem zal snel opgelost zijn.
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
't Zou snel het wilde westen worden (hoewel dat naar verluid helemaal niet zo "wild" was), maar gezien "slechte mensen" slechts een kleine, flinterdunne minderheid is, zou de rust snel wederkeren Dat "de staat" dan terug bang heeft van de bevolking, is handig mee door genomen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 mei 2022 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar zeker. Het zal uwen beste dag niet zijn als ze een illegaal vuurwapen bij u vinden.
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Mooie verdedigingsstrategie hanteert u daar.
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Hij zal wel een "psychotische episode" hebben meegemaakt. 't Was zo niet bedoeld....
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is de regressie zover gezet dat ze terug zijn in de Far West van begin jaren 1800. Nu enkel nog de terugkeer van Judge Roy Bean, en we zijn er. |
|
![]() |
![]() |