![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb je ook Jachten natuurlijk en bankrekeningen en aandelen in firma's. Als er een wil is, is er een weg. De kippen zullen geslacht en geplukt worden als de boer het beslist. ![]() https://www.economist.com/1843/2022/...s-falling-down Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 mei 2022 om 11:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds denk ik niet dat dat zo vlot zal gaan als jij graag wil doen geloven, Parcifal.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorgaans zoekt men dan de UBO (Ultimate Beneficial Owner) op en als het moet kan men zich baseren op een "faisceau de preuves concordantes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In welke mate zijn Russische oligarchen verantwoordelijk voor de Russische inval in Oekraïne ?
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie in Sinterklaas gelooft zal dat wel simpel lijken. Hoe naïef kan men zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och ja....zo een sport autootje op een aanhanger zetten ergens in Monaco en de massa is er al mee weg ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2022 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, da's mijn gedacht hé.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon voor mij gelooft ieder wat hij wil ook dat die oligarchen heel binnenkort zullen staan aanschuiven voor een sociale woning en een voedselpakket ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2022 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Meet the "Freeze and Seize" EU taskforce :
Tot op heden ging het over "bevriezen", momenteel worden de fundamenten gelegd om die tegoeden ook te confisceren en toe te kennen aan het "Rebuild Ukraine" project. Een mooiere vorm van immanente rechtvaardigheid ga je zelden tegenkomen. ![]() https://ec.europa.eu/commission/pres.../en/IP_22_2373 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 mei 2022 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zwart-wit denken is nooit goed. Is het zo moeilijk om wat nuance te zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks ga je nog vertellen dat ze Gazprom gaan afpakken. En hoe zit het nu met dat voetbalploegje Chelsea ? Hebben ze dat nu al effectief aangeslagen ? Het laatste wat ik hoorde was dat hij het niet mocht verkopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nu ge den Johnny alleen nog kunt gaan bezoeken op het kerkhof van St Bart is de lol daar ook gedaan ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2022 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.mo.be/nieuws/waar-zit-ge...sland-oekraine Verschillende Russische geldstromen en eigendommen in EU-lidstaten kunnen niet rechtstreeks aan een eigenaar gelinkt worden wat het moeilijk maakt om gerichte sancties te nemen. Uit gegevens van de Wereldbank blijkt dat bij 70 procent van de grootschalige corruptiezaken gebruik wordt gemaakt van anonieme bedrijven en trustfondsen, die economische goederen beheren voor een anonieme eigenaar. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2022 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Altijd afgeven op de elite die mensen van het extreem gedeelte van VB en PVDA en dan een topic starten dat olicharchen - de TOP van de elite gewone mensen zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan heb ik er nog 2 over, om diegene die ik daar voor verantwoordelijk acht een peer te stoven. Geen limburgse, maar een Albanese of Tsjetjeense, ... Allee ja ik wil maar zeggen , je kan wel freezen maar met dat seizen zou ik toch maar 2 keer nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De miljardairs sidderen en beven. Straks betalen zij ook belasting. Immanente rechtvaardigheid voor de miljardairs!
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() een debat dat , gezien vanuit onze rechtsstaat, een bestaansreden heeft
anderzijds gezien het feit dat mijloenen gewone mensen hun eigendommen verwoest of geconfisqueerd zien zonder dat zij enige politieke verantwoordelijkheid dragen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft de machine in gang gezet he. ![]() Die 7 dode Oligarchen ("zelfmoorden" ![]() Maar zelfs een paar oligarchen zijn geen partij voor de FSB. https://www.humo.be/nieuws/zeven-oli...tonen~bbebe5a4 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2022 om 07:26. |
||
![]() |
![]() |