Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2022, 10:45   #361
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb ondertussen serieuze bijwerkingen van mijn Basisvaccins + Booster.

Sinds enige tijd krijg ik heel veel dorst als ik teveel zout in mijn bereiding heb gebruikt.
Geen paniek, onkruid vergaat nu eenmaal niet.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 11:56   #362
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk wel, jij bent een van de vrijwillig proefkonijnen om het experimentele mRNA vaccin in fase 3 te testen. Uitslag in februari 2024.
Ik sprak natuurlijk over de tijd voordat de vaccins op de markt kwamen.

Citaat:
Dinsdag 24 mei 2022
"Ongehoord nieuws" npo1

Corona werd ook als dodelijk virus eerst op de A-lijst geplaatst om maatregelen te kunnen nemen en dan bleek dat corona een banaal griepvirus en helemaal geen dodelijk virus was en dat werd ook openlijk toegegeven, mede door weer van de A-lijst te verwijderen want het doel was bereikt: vrijheidsbeperkende maatregelen en dubieuze pandemiewetten voor de toekomst, in strijd met grondwetten.
Idem voor dit apenpokkenvirus: volksverlakkerij!

Een Nl politicus:

Laten we de burgers nog wat bestelen om met belastinggeld de emissie zwendel in stand te houden zodat we meer co2 mogen uitstoten en de burgers voor de gek houden dat er minder co2-uitstoot zou zijn, intussen vullen wij onze zakken.
Laten we iets creëeren dat alles verandert - zoals een NEP-virus om dan dat minderwaardige "menselijk afval" met vaccins te kunnen uitroeien, dat geloven ze toch niet.

Je zou beter eens naar waarheidsgetrouw nieuws met feiten kijken ipv naar fake nieuws met waarzeggerij en propaganda om dan je eigen uitroeiing als menselijk afval door de rijke elite toe te juichen.
De elite lacht zich een breuk dat sommigen van dat minderwaardige afval nog steeds zo oerdom is dat ze hun plannetjes, die ze nog wel openlijk verkondigen, niet willen geloven waardoor ze rustig kunnen verdergaan met de uitvoering....sommige kikkers blijven toch in de pot zitten terwijl ze gekookt worden.

"Ongehoord nieuws" npo1
Hoop geklets, maar er zijn geen vrijheid beperkende maatregelen van kracht + er zijn geen uitroeiingen gaande . Dat zijn de feiten.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 12:03   #363
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vind je?

Ik denk niet dat er al ooit een hond uit zichzelf euthanasie heeft gepleegd.

Maar eenmaal het bv een wet is zullen de prik centra zichzelf voorbijlopen om zoveel mogelijk mensen dood te prikken.

En weigeraars wegzetten als anti euthanasie wappies. Egoisten, volgers van fake onzin en dergelijke herhalingen.

We hebben het gezien eh ?

En by the way, dezelfde prominente mensen die de vaccins als levensreddend promoten zijn eveneens dezelfden die zoveel mogelijk dood wensen.

Nadenkertje.
Denken dat mensen bewust doodgeprikt worden is nogal wappie inderdaad, naar mijn idee, ook al ben ik geen pro vaxxer.
Oud 26 mei 2022, 19:34   #364
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Denken dat mensen bewust doodgeprikt worden is nogal wappie inderdaad, naar mijn idee, ook al ben ik geen pro vaxxer.
Ik ben vrij zeker dat de Joden die zeiden dat er iets mis was toen ze op de trein stapten, ook wappies werden genoemd. Het wappie etiket weerhoudt mij er echter niet van om te zeggen wat ik denk.

Er zijn inmiddels genoeg feitelijke vaststellingen die heel duidelijk maken dat het zinloos en zelfs gevaarlijk is om zich te laten inspuiten. Ondanks dat blijft men pushen. Zelfs bij onze kinderen. Dat maakt voor mij heel duidelijk dat het officiële verhaal niet klopt.
Oud 26 mei 2022, 19:44   #365
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik ben vrij zeker dat de Joden die zeiden dat er iets mis was toen ze op de trein stapten, ook wappies werden genoemd. Het wappie etiket weerhoudt mij er echter niet van om te zeggen wat ik denk.

Er zijn inmiddels genoeg feitelijke vaststellingen die heel duidelijk maken dat het zinloos en zelfs gevaarlijk is om zich te laten inspuiten. Ondanks dat blijft men pushen. Zelfs bij onze kinderen. Dat maakt voor mij heel duidelijk dat het officiële verhaal niet klopt.
Ik wist niet eens dat men daar nog steeds mee bezig was, met dat prikken.

Ondertussen hadden we toch al dat andere "current thing; Ukrain", en dan nu weer die apenpokken.
Of willen ze daartegen ook iedereen lekprikken?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 20:06   #366
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ondertussen hadden we toch al dat andere "current thing; Ukrain", en dan nu weer die apenpokken.
Of willen ze daartegen ook iedereen lekprikken?
Ik vrees ervoor. Op de facebookpagina van mijn beroepsvereniging lees ik dat de regering nog steeds bezig is met wetteksten die verplichting in de zorg op poten moet zetten.

Ze kunnen het met man en macht proberen, maar ik ga het niet doen. En steeds meer collega's ook niet. Ik ben bereid te stoppen en eventueel in Nederland te gaan werken. Als ze het nog verder op de spits gaan drijven, hoop ik dat de emmer bij sommige mensen overloopt en dat er geweld tegen politici en staatsvirologen ontstaat. Die mensen hebben slechte bedoelingen. Ik hoop dat meer mensen het zien.
Oud 26 mei 2022, 22:41   #367
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoor al heel lang doom scenario's die helemaal niet uitgekomen zijn!

Er zijn inmiddels genoeg feitelijke vaststellingen die heel duidelijk maken dat het zinloos en zelfs gevaarlijk is om zich te laten inspuiten. Ondanks dat blijft men pushen. Zelfs bij onze kinderen. Dat maakt voor mij heel duidelijk dat het officiële verhaal niet klopt.[/quote]

Er bestaat niet eens 1 vaststaand officieel verhaal, of 1 beleid dat wereldwijd van kracht is.
Er bestaan ook feitelijke vaststellingen van het nut van vaccins .
Oud 26 mei 2022, 23:58   #368
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Hoezo niet uitgekomen? Het is niet omdat je er nu niet onmiddellijk van neervalt dat mRNA inentingen onschadelijk zijn. De gevolgen voor het immuunsysteem komen steeds duidelijker naar boven uit onderzoek. Ik denk dat het nog tot 2030 gaat duren tot je dat snapt.
Oud 27 mei 2022, 07:47   #369
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er bestaat niet eens 1 vaststaand officieel verhaal, of 1 beleid dat wereldwijd van kracht is.
Er bestaan ook feitelijke vaststellingen van het nut van vaccins .[/quote]

Er zijn vooral feitelijke vaststellingen van het on-nut van vaccins. Dat begint zelfs overweldigend te worden nu we weten dat gevaccineerden net meer besmet worden, welk nut heeft het dan om jonge mensen te vaccineren?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 10:27   #370
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Eigenaardig maar van de mensen die ik ken in de omgeving en de familie zijn de gevaxineerden op één na allemaal ziek geweest en van de niet gevaxineerden geen enkele....Is dit toeval of iets anders?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 10:30   #371
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
Heeft ze je dat laten zien Schoof????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 12:14   #372
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pathetisch.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 12:15   #373
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vrees ervoor. Op de facebookpagina van mijn beroepsvereniging lees ik dat de regering nog steeds bezig is met wetteksten die verplichting in de zorg op poten moet zetten.

Ze kunnen het met man en macht proberen, maar ik ga het niet doen. En steeds meer collega's ook niet. Ik ben bereid te stoppen en eventueel in Nederland te gaan werken. Als ze het nog verder op de spits gaan drijven, hoop ik dat de emmer bij sommige mensen overloopt en dat er geweld tegen politici en staatsvirologen ontstaat. Die mensen hebben slechte bedoelingen. Ik hoop dat meer mensen het zien.
Daar moet ik eens mee lachen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 27 mei 2022, 12:16   #374
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Eigenaardig maar van de mensen die ik ken in de omgeving en de familie zijn de gevaxineerden op één na allemaal ziek geweest en van de niet gevaxineerden geen enkele....Is dit toeval of iets anders?
Dat heb ik nog gehoord: die niet-gevaccineerden zijn onsterfelijk geworden.
Pathetisch.

Oud 27 mei 2022, 12:47   #375
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Pathetisch.
Mijn overgrootvader werkte vroeger in een arsenicumfabriek. Er waren bezorgdheden onder de arbeiders over gezondheidsrisico's, maar dat werd allemaal van tafel geveegd door de ploegbazen. Het waren allemaal wappies die dat zeiden.

"Jullie vallen toch niet dood neer? Hou op met zagen"

Geen enkele van die arbeiders is oud geworden. De meesten haalden de pensioenleeftijd niet eens. Het werk moest gedaan worden en de ploegbazen wisten van de gevaren. Maar de gezondheid van de arbeiders was ondergeschikt aan de winst het de fabriek.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Arsenicumfabriek

Citaat:
Het werken in een dergelijke fabriek was uiterst ongezond. De fabriek stond dan ook bekend als één der dodende fabrieken waarover in 1912 door August De Winne een aangrijpend relaas werd gedaan:

De arbeiders! Ziet ge, na ’t dagelijksch werk, op den steenweg voorbijgaan, mager, bleek, ontvleeschd, met hoofden als van dooden! Het zijn als zwervende lijken. Men telt er geen ouderlingen onder. Na tien of twaalf jaren in de fabriek gewroet te hebben is hun organisme geknakt. Op veertigjarigen ouderdom zijn het afgeleefde wezens, onbekwaam tot den minst vermoeiende arbeid. Zij zijn versleten, ten einde, en hunne mannelijke kracht zowel als hun geestvermogen verwelken.
In 1900 was er een staking bij de smeltovens te Reppel, maar de stakers werden eenvoudigweg ontslagen en het werk werd door anderen overgenomen.
Jij hoort gewoon bij de nieuwe generatie goedgelovige schapen die zich laat ompraten tot het nemen van extreme gezondheidsrisico's. Maar dat je anderen die verstandiger zijn nog beschimpt omdat ze het niet met je eens zijn, dat is bedroevend.

Ook de "gevaccineerden" zullen niet oud worden. Er is geen sprake van een vaccins. Dit is een experimentele, gevaarlijke therapie die het menselijke immuunsysteem onbetwistbaar aantast. De onderzoeken zijn er. Het triestige feit is gewoon dat 90% van de mensen niet opgeleid zijn om het immuunsysteem te begrijpen, en dus maar geloven wat hen via de media wordt verteld.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 mei 2022 om 12:52.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 12:55   #376
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pathetisch.
Schoofzakske, zeg eens. We weten nu dat gevaccineerden net meer besmet worden en jongeren gaan niet dood aan covid.

Waarom zouden we ze nog inenten?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 13:28   #377
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Schoofzakske, zeg eens. We weten nu dat gevaccineerden net meer besmet worden en jongeren gaan niet dood aan covid.

Waarom zouden we ze nog inenten?
Omdat hij anders moet toegeven dat hij op alle fronten ongelijk had.
Oud 27 mei 2022, 18:35   #378
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

https://twitter.com/Versoepelingsb1/...99366039629824

GVDB had van in het begin gelijk.
En de VRT spreekt nuover een 2e booster voor de brede bevolking...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 06:09   #379
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik nog gehoord: die niet-gevaccineerden zijn onsterfelijk geworden.
Pathetisch.
Kijk, voor de meeste mensen zijn die vaccins zoals knoflook tegen vampieren. In werkelijkheid dient het tot niet veel, maar ze denken dat ze daarmee aan een groot onheil ontkomen zijn.

Covid heeft maar bijzonder weinig volk zwaar ziek gemaakt, en het gros van dat volk was volk dat toch eigenlijk maar nog wat nutteloos bleef rondlopen. En ja, in die kleine groep hebben die spuitjes geholpen om minder zwaar ziek te zijn. En dat was het.
Aangezien veruit het gros van de mensen van covid niet zwaar ziek werd, waren die spuitjes voor hen nutteloos. Ze werden niet zwaar ziek zonder spuitje, en met het spuitje ook niet.

En waar het spuitje totaal niks aan gedaan heeft, is aan het "stoppen van de verspreiding". Dat is de grootste kwakzalverij geweest, en daarover is een jaar lang gelogen. Die spuitjes hebben totaal de epidemie niet tegengehouden, maar op basis van die leugen zijn wel ongelofelijke maatschappelijke liberticide dingen gebeurd. Puur op basis van kwakzalverij.

En nee, kom niet af met "het heeft de verspreiding verminderd". Iets dat de verspreiding niet tegenhoudt, doet het spel in het beste geval wat langer duren. Uiteindelijk heeft zo goed als iedereen covid opgedaan. En er zijn mensen die genetisch blijkbaar geen covid kunnen krijgen. Maar dat heeft niet veel met die spuitjes te maken. Ik bijvoorbeeld, heb het niet opgedaan. Op een dienst van 20 man, hebben 18 het gehad, sommigen 2 of 3 keer. Ik niet. Ik ben een van diegenen die het daadwerkelijke beschermen en masker dragen en zo het meeste aan zijn laars heeft gelapt (ik heb op gans het krisisgedoe op bureau 9 maskers opgebruikt, door die met een stuk papier aan men nek te hangen zodat die langs onder open staan). Mijn collega die positief was en die mij gedurende een week heeft volgeniesd, heeft mij niet aangestoken. Kortom, ik heb het gewoon niet opgedaan, of als ik het opgedaan heb, heb ik nooit een positieve test afgelegd. Sommigen zullen zeggen dat het door mijn 3 spuitjes kwam, maar die 18 anderen hebben ook 3 spuitjes gehad (behalve die die het 3 keer heeft opgedaan, die moest telkens wachten op het spuitje, tot hij het weer opdeed ).

Dus nee, als die spuitjes iets gedaan hebben op het vlak van besmetting, dan is het de deltagolf uitgesteld tot in het najaar, meer niet.

Ze hebben wel een klein aantal mensen boven de 50 uit het ziekenhuis gehouden. Dat was het enige echte sanitaire nut van die dingen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 06:10   #380
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele van die arbeiders is oud geworden. De meesten haalden de pensioenleeftijd niet eens.
Maar zo hoort het eigenlijk he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be