![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#364 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn inmiddels genoeg feitelijke vaststellingen die heel duidelijk maken dat het zinloos en zelfs gevaarlijk is om zich te laten inspuiten. Ondanks dat blijft men pushen. Zelfs bij onze kinderen. Dat maakt voor mij heel duidelijk dat het officiële verhaal niet klopt.
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen hadden we toch al dat andere "current thing; Ukrain", en dan nu weer die apenpokken. Of willen ze daartegen ook iedereen lekprikken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze kunnen het met man en macht proberen, maar ik ga het niet doen. En steeds meer collega's ook niet. Ik ben bereid te stoppen en eventueel in Nederland te gaan werken. Als ze het nog verder op de spits gaan drijven, hoop ik dat de emmer bij sommige mensen overloopt en dat er geweld tegen politici en staatsvirologen ontstaat. Die mensen hebben slechte bedoelingen. Ik hoop dat meer mensen het zien.
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inmiddels genoeg feitelijke vaststellingen die heel duidelijk maken dat het zinloos en zelfs gevaarlijk is om zich te laten inspuiten. Ondanks dat blijft men pushen. Zelfs bij onze kinderen. Dat maakt voor mij heel duidelijk dat het officiële verhaal niet klopt.[/quote] Er bestaat niet eens 1 vaststaand officieel verhaal, of 1 beleid dat wereldwijd van kracht is. Er bestaan ook feitelijke vaststellingen van het nut van vaccins .
![]() |
![]() |
#368 |
Minister
|
![]() Hoezo niet uitgekomen? Het is niet omdat je er nu niet onmiddellijk van neervalt dat mRNA inentingen onschadelijk zijn. De gevolgen voor het immuunsysteem komen steeds duidelijker naar boven uit onderzoek. Ik denk dat het nog tot 2030 gaat duren tot je dat snapt.
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan ook feitelijke vaststellingen van het nut van vaccins .[/quote] Er zijn vooral feitelijke vaststellingen van het on-nut van vaccins. Dat begint zelfs overweldigend te worden nu we weten dat gevaccineerden net meer besmet worden, welk nut heeft het dan om jonge mensen te vaccineren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenaardig maar van de mensen die ik ken in de omgeving en de familie zijn de gevaxineerden op één na allemaal ziek geweest en van de niet gevaxineerden geen enkele....Is dit toeval of iets anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pathetisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister
|
![]() Mijn overgrootvader werkte vroeger in een arsenicumfabriek. Er waren bezorgdheden onder de arbeiders over gezondheidsrisico's, maar dat werd allemaal van tafel geveegd door de ploegbazen. Het waren allemaal wappies die dat zeiden.
"Jullie vallen toch niet dood neer? Hou op met zagen" Geen enkele van die arbeiders is oud geworden. De meesten haalden de pensioenleeftijd niet eens. Het werk moest gedaan worden en de ploegbazen wisten van de gevaren. Maar de gezondheid van de arbeiders was ondergeschikt aan de winst het de fabriek. https://nl.wikipedia.org/wiki/Arsenicumfabriek Citaat:
Ook de "gevaccineerden" zullen niet oud worden. Er is geen sprake van een vaccins. Dit is een experimentele, gevaarlijke therapie die het menselijke immuunsysteem onbetwistbaar aantast. De onderzoeken zijn er. Het triestige feit is gewoon dat 90% van de mensen niet opgeleid zijn om het immuunsysteem te begrijpen, en dus maar geloven wat hen via de media wordt verteld.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 mei 2022 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Minister
|
![]() Omdat hij anders moet toegeven dat hij op alle fronten ongelijk had.
![]() |
#378 |
Minister-President
|
![]() https://twitter.com/Versoepelingsb1/...99366039629824
GVDB had van in het begin gelijk. En de VRT spreekt nuover een 2e booster voor de brede bevolking... ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid heeft maar bijzonder weinig volk zwaar ziek gemaakt, en het gros van dat volk was volk dat toch eigenlijk maar nog wat nutteloos bleef rondlopen. En ja, in die kleine groep hebben die spuitjes geholpen om minder zwaar ziek te zijn. En dat was het. Aangezien veruit het gros van de mensen van covid niet zwaar ziek werd, waren die spuitjes voor hen nutteloos. Ze werden niet zwaar ziek zonder spuitje, en met het spuitje ook niet. En waar het spuitje totaal niks aan gedaan heeft, is aan het "stoppen van de verspreiding". Dat is de grootste kwakzalverij geweest, en daarover is een jaar lang gelogen. Die spuitjes hebben totaal de epidemie niet tegengehouden, maar op basis van die leugen zijn wel ongelofelijke maatschappelijke liberticide dingen gebeurd. Puur op basis van kwakzalverij. En nee, kom niet af met "het heeft de verspreiding verminderd". Iets dat de verspreiding niet tegenhoudt, doet het spel in het beste geval wat langer duren. Uiteindelijk heeft zo goed als iedereen covid opgedaan. En er zijn mensen die genetisch blijkbaar geen covid kunnen krijgen. Maar dat heeft niet veel met die spuitjes te maken. Ik bijvoorbeeld, heb het niet opgedaan. Op een dienst van 20 man, hebben 18 het gehad, sommigen 2 of 3 keer. Ik niet. Ik ben een van diegenen die het daadwerkelijke beschermen en masker dragen en zo het meeste aan zijn laars heeft gelapt (ik heb op gans het krisisgedoe op bureau 9 maskers opgebruikt, door die met een stuk papier aan men nek te hangen zodat die langs onder open staan). Mijn collega die positief was en die mij gedurende een week heeft volgeniesd, heeft mij niet aangestoken. Kortom, ik heb het gewoon niet opgedaan, of als ik het opgedaan heb, heb ik nooit een positieve test afgelegd. Sommigen zullen zeggen dat het door mijn 3 spuitjes kwam, maar die 18 anderen hebben ook 3 spuitjes gehad (behalve die die het 3 keer heeft opgedaan, die moest telkens wachten op het spuitje, tot hij het weer opdeed ![]() Dus nee, als die spuitjes iets gedaan hebben op het vlak van besmetting, dan is het de deltagolf uitgesteld tot in het najaar, meer niet. Ze hebben wel een klein aantal mensen boven de 50 uit het ziekenhuis gehouden. Dat was het enige echte sanitaire nut van die dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |