![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb ook een meer permanente oplossing, maar dat vinden die gasten van Amnesty weer niet goed, al denk ik dat ze hier ook over gaan neuten. Allee ja ik denk in oplossingen en wil dat die zo efficient mogelijk werken, |
|
|
|
|
|
|
#23 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hou van iets betere kwaliteit. Vooral het hout van de grote DIY ketens is gewoon idioot slecht. En het staal dat je daar kan kopen is van het type "Chinesium". Daar kan je door pissen na een nachtje goed doorzakken.
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Keer op keer, blijkt ook weer hou uw design zo simpel mogelijk. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ken de "litanie" van je mentaliteit ondertussen, er zijn genoeg gewetenloze schurken waar je al plunderend en moordend de wereld mee kan gaan veroveren. Naar de schapenkooi sjokken zonder enige vrijheid maar je hebt wel veiligheid. Spring op je wilde paard dat van gras leeft en kom nooit meer terug.... Tegenwoordig zijn het maandloon drinkende auto's en beton. Stop met dromen, eet je pizza. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?v=94Tt...oicesofthePast
Mongol Perspective On Conquering The World (1206 - 1228) Secret History Of The Mongols Genghis Khan... Is dat je ideale wereldbeeld. Weer zo'n schurk, rover waar je bij moet lopen en als je niet meedoet word je als ziek bestempeld. Een eenzame "ranger"; die leven niet lang. |
|
|
|