![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zelfs dat niet.
Enkel de kosten voor beroepsspecifieke kledij zijn aftrekbaar. Dat betekent kledij die specifiek dient voor het uitoefenen van het beroep. Enkel de aftrek van kledij die niet kan worden gebruikt voor privédoeleinden, wordt aanvaard. Bij advocaten gaat dat enkel over de toga. Bij een dokter zal dat zijn doktersjas zijn. Mijn kostuums daarentegen zijn geen aftrekbare beroepskost, ook al zou ik ze uitsluitend voor mijn beroep dragen. Als ik mijn toga naar droogkuis breng, kan ik die kost aftrekken. Als ik mijn kostuum naar de droogkuis breng kan ik die niet aftrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*=Niet het meest spannende van te voren gekookte voedsel dat je vanuit een bakfiets kan verkopen in het nachtleven, maar het allitereert zo lekker**. **=Eeeeen mogelijk heb ik het inbeeldingsvermogen van een 'Ollander.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 juni 2022 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() en wie gaat de website maken ?
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() en..
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga het papierwerk niet doen, noch tussen tiental hoesters aanschuiven om het op orde te krijgen.
Maar de omstandigheden dwingen me naar een nieuwe vorm van leven. Ik ga off the grid als zwerver leven. Als die peinzen dat ik 1500 ga dokken om gewoon te kunnen leven, mag een migrant mijn plaatsje opvullen. ik ben goedkoper af als ik een referentie-adres neem en op wereldreis ga.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 25 juni 2022 om 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() blijkbaar wel
dit is wat zelfstandige Georgia gedaan heeft: Een blik achter de schermen in een poepsjieke privéclub voor vrouwen. “Wij zijn geen ‘rich bitch club’” https://www.hln.be/nina/een-blik-ach...club~aa8b20a2/
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() ![]() AALST - Voor Toon De Backer (38) is de tijd gekomen om een eigen zaak te beginnen: de ondernemer heeft ruime ervaring in de horeca, was zelf horecamanager van de stad en opent nu dorpscafé Plong op de site van du Parc, de voormalige kousenfabriek. Vrijdag zet Toon de plong aan. |
![]() |
![]() |