![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Van de partijen in de regering heeft er de laatste 20 jaren niemand een wetsvoorstel ingediend om besnijdenissen -ook bekend als kinderverminking- tegen te gaan. Ik neem aan dat zij dit perfect normaal vinden dat zij dit niet alleen ethisch perfect aanvaardbaar vinden maar ook de belastingbetaler hiervoor willen laten opdraaien
Ik ben die mening niet toegedicht. Besnijdenis OK, maar dat wel wanneer iemand hier psychologisch matuur is en natuurlijk wanneer het medisch nodig is. Wat is jullie mening? Mijn mening is ouders die een besnijdenis toelaten voor de 18e verjaardag van hun kind een De Witt behandeling mogen ontvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een dokter een besnijdenis uitvoert moet het zijn dat het verantwoord is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goede vraag voor een enquête.
Er zijn zelfs mensen die niet eens willen aanvaarden dat een besnijdenis een verminking is. Hypocresie is de wereld nog niet uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja .... het interesseert hen niet , misdaad loont in België !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannelijke besnijdenis: meer genot bij seks, meer hygiënisch.
Vrouwelijke besnijdenis? Geen genot. Zie vooral hoe het bij groen en die liberalen niet meer over vrouwen maar mensen gaat. De duivel is in de details.