Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2022, 13:33   #441
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Doe rusland nu eens?
Oud 29 juni 2022, 14:13   #442
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

De strijd is losgebarsten, https://www.hln.be/buitenland/abortu...-toe~ac9b1036/
Oud 29 juni 2022, 20:00   #443
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De religioten en leghen voorstanders, tegenover de redelijke mensen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2022, 20:48   #444
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Doe rusland nu eens?
Hebben die een probleem met abortus? Tracht je me te verleiden om off topic te gaan?
Niet dat je geen gelijk zou hebben. Rusland is zowat het Stenen Tijdperk.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2022, 21:02   #445
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De religioten en leghen voorstanders, tegenover de redelijke mensen.
Jaja het stigma naar de andere meningen omdat de feiten gewoon weergeven glashelder weergeeft wie de barbaren zijn.
Liever een ongeletterde gelovige dan een genocidale infanticist.
Oud 29 juni 2022, 21:31   #446
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is eerder positief als beeld
Ah, jij vindt geïnstitutionaliseerd carnaval 'positief als beeld'? En 'mannen' met nagellak en zo, dat is ook 'positief als beeld' wellicht. Wat een mannelijke deugd straalt dat uit, nietwaar. Daar zal men in de rest van de wereld van onder de indruk zijn en dat zal wellicht ook de integratiebereidheid bevorderen.
Oud 30 juni 2022, 04:07   #447
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ah, jij vindt geïnstitutionaliseerd carnaval 'positief als beeld'?
Eh, ja.

Citaat:
En 'mannen' met nagellak en zo, dat is ook 'positief als beeld' wellicht. Wat een mannelijke deugd straalt dat uit, nietwaar.
Maar het beeld van een natie is toch niet de viriliteit van hun krijgers zou ik hopen Het is de vrijheid van hun burgers.

Ja, dat is positief, dat zoiets kan, ja. Het wil zeggen dat er daar een hoge graad van vrijheid heerst. Het probleem is dat het aan het overslaan is in de andere richting, en dat de vrijheid weer afneemt omdat "mannen met nagellak" de nieuwe NORM aan het worden zijn, maar dat is een doorslaan van de slinger he, een soort van ongelukkige gekte.

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2022 om 04:07.
Oud 30 juni 2022, 05:00   #448
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eh, ja.

Maar het beeld van een natie is toch niet de viriliteit van hun krijgers zou ik hopen Het is de vrijheid van hun burgers.

Ja, dat is positief, dat zoiets kan, ja. Het wil zeggen dat er daar een hoge graad van vrijheid heerst. Het probleem is dat het aan het overslaan is in de andere richting, en dat de vrijheid weer afneemt omdat "mannen met nagellak" de nieuwe NORM aan het worden zijn, maar dat is een doorslaan van de slinger he, een soort van ongelukkige gekte.
De invloed van deze niet verkozen derde rijkers die brainwashen via tv en pharmakeia is dus niet te onderschatten. Dajjal antichrist toestanden.
Volg hun debatten over abortus dus niet te geloofwaardig op, want ze zaaien meningen in je hoofd die op propaganda gebaseerd zijn.
Ze hebben het volledige debat niet eens getoond en dringen hun versie op om de andere via verdraaiingen in de vergeetput te gooien. De waarheid krijgt deze infanticide nooit verkocht.

Ze lanceren hun propaganda met een “grondrecht” en gaan automatisch meteen de termijn verhogen. Er was geen vragende partij behalve een kleine minderheid.
Democratie mijn gat. De derde rijkers zijn terug. Zie hun toneel als buitenstaander en hoe ze subliminaal meer tussen de lijnen weergeven en hoe ze dat opbouwen. Haatzaaiers die aanzetten tot verdeling en dus geweld: deze generatie politici. Van nazi naar vaccinazi. Same shit different story.

Ze offeren baby’s op als rituele moord voor organen en eugenetische doeleinden nazi-syle. Van Arisch ras naar transhuman en dat doen ze op de lijkjes van onze volgende generaties.
Dat ze verwijven is by design. De duistere overmachten zitten in onze lucht, water, grond, eten, medicijnen, .... Zoals in de dagen van Lot en Noach.

#banAbortion #fetalHumanRights

Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juni 2022 om 05:18.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 05:29   #449
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Er zijn een massa voorbehoedsmiddelen dus gebruik ze. Mar Abortus is en blijft moord op een levend wezen. Al eens gezien hoe een vrucht van 18 weken er al uitziet? Kijk een op Goggle....
Er zijn ook massa's verkrachters en incestofielen, en deze specifieke groep is niet zo happig op voorbehoedsmiddelen.
Oud 30 juni 2022, 09:24   #450
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Morning-after pillen worden gehamsterd.

Amazon beperkt aantallen geleverd.

https://www.businessinsider.com/amaz...true&r=US&IR=T
Oud 30 juni 2022, 09:36   #451
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

De Dem's gaan niet "vrijuit". Op de vier jaar tijd dat Trump president was, is een seniel oud mannetje het enige wat ze konden klaarmaken. Het ziet er naar uit dat zijn opvolger weer een republikein wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 10:01   #452
Indomitable
Minister-President

Standaard

Zal er in de Verenigde Staten ooit eens president komen die noch republikein noch democraat is?
Oud 30 juni 2022, 10:45   #453
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Pittig debat, “zelfs na verkrachting en incest” = https://m.youtube.com/watch?v=QugxaqSkZGE
Oud 30 juni 2022, 14:27   #454
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Zal er in de Verenigde Staten ooit eens president komen die noch republikein noch democraat is?
Vladimir ?
Oud 30 juni 2022, 14:39   #455
Indomitable
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vladimir ?
Vergeleken met Vladimir, was Attila de Hun een vrijwilliger bij het Rode Kruis!
Oud 30 juni 2022, 16:57   #456
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eh, ja.

Dat soort carnavals-"vrijheid" interesseert me niet, laat staan dat ik dat wil "verdedigen". Overigens is het niet toevallig dat de filosofen bij Plato allereerst goede soldaten moeten zijn. Het gaat omdeugdelijkheid: zelfbeheersing, maat, rechtvaardigheid, moed, bezonnenheid en dat is niet verzoenbaar met "flamboyant" gedrag zoals men het dan noemt. Geef mij dan maar de flamboyante gotiek in plaats van zulke decadentie.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 juni 2022 om 16:58.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 17:27   #457
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Pittig debat, “zelfs na verkrachting en incest” = https://m.youtube.com/watch?v=QugxaqSkZGE
Ik heb om je te plezieren mijn uiterste best gedaan, maar halverwege hebben de braakneigingen overgenomen... Sorry...

De passage dat 12 jarige verkrachte meisjes hun zwangerschap moeten voldragen kon nog weggezet worden als pitoreske pastoors-onzin. Of verknipt sociologisch sadisme in hoofde van een vrouw die denkt een crusader for the virtue of saint mary her pussy te zijn.

Maar na wat lachsalvo's daalt de vaststelling dat dat mens het écht meent, dat die haar ayatollah fucking popie jopie opinie wil opleggen aan de hele maatschappij. Chubby holy Mary zat druk te gesticuleren dat zij al '50 jaar daarvoor aan het strijden waren' en dat 96% van de wetenschappers het met haar eens zijn dat dit de juiste opinie was. Toen de CNN reporter vroeg van waar die uitspraak komt geraakte ze niet verder dan de naam van een universiteit te citeren en toen probeerde ze vanonder haar (evidente) leugen onderuit te geraken door een eindeloze rant af te steken over 'this is my faith' terwijl ze twee minuten daarvoor nog net zat te argumenteren dat het allemaal puur om 'science' ging.

Daarna ben ik mijn vorige maaltijd gaan overhevelen richting de pot, en heb het voor bekeken gehouden.

Voor paleo-katholieken is menselijk lijden totale bijzaak, enkel de doctrinaire leer telt, en die moet afgedwongen worden over de hele bevolking. Op alle manieren, via list, leugens, manipulatie, dwang, maakt niet uit.

Dit is even retrograde als de paus die in de 12e eeuw via zijn albigensische kruistocht de katharen uitroeide.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 18:05   #458
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Waarom zou je dat doen, als je een tweepartijen systeem hebt?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 18:07   #459
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb om je te plezieren mijn uiterste best gedaan, maar halverwege hebben de braakneigingen overgenomen... Sorry...

De passage dat 12 jarige verkrachte meisjes hun zwangerschap moeten voldragen kon nog weggezet worden als pitoreske pastoors-onzin. Of verknipt sociologisch sadisme in hoofde van een vrouw die denkt een crusader for the virtue of saint mary her pussy te zijn.

Maar na wat lachsalvo's daalt de vaststelling dat dat mens het écht meent, dat die haar ayatollah fucking popie jopie opinie wil opleggen aan de hele maatschappij. Chubby holy Mary zat druk te gesticuleren dat zij al '50 jaar daarvoor aan het strijden waren' en dat 96% van de wetenschappers het met haar eens zijn dat dit de juiste opinie was. Toen de CNN reporter vroeg van waar die uitspraak komt geraakte ze niet verder dan de naam van een universiteit te citeren en toen probeerde ze vanonder haar (evidente) leugen onderuit te geraken door een eindeloze rant af te steken over 'this is my faith' terwijl ze twee minuten daarvoor nog net zat te argumenteren dat het allemaal puur om 'science' ging.

Daarna ben ik mijn vorige maaltijd gaan overhevelen richting de pot, en heb het voor bekeken gehouden.

Voor paleo-katholieken is menselijk lijden totale bijzaak, enkel de doctrinaire leer telt, en die moet afgedwongen worden over de hele bevolking. Op alle manieren, via list, leugens, manipulatie, dwang, maakt niet uit.

Dit is even retrograde als de paus die in de 12e eeuw via zijn albigensische kruistocht de katharen uitroeide.
Een en al emotie, Pandareus. Hier overtuig je geen zinnig mens mee.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2022, 18:21   #460
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat soort carnavals-"vrijheid" interesseert me niet, laat staan dat ik dat wil "verdedigen".
Dat is nu precies wat "vrijheid" wil zeggen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be