![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze niet zorgen dat zorg, onderwijs, veiligheid, wonen, energie, water, voedsel etc (concreet de basis) riant aanwezig is en niemand te kort komt? Degene die enkel zichzelf bedienden plegen wel degelijk een genocide op onze cultuur.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nog steeds niet gezegd waarom moord een probleem is. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juli 2022 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien meer uitwegen bieden zoals Texas dat doet en andere meer cultuurgetrouwe landen en staten? Maar een idee.
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek van mensenrechten, die liberalen van vrouwenrechten.
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om dat eventueel een beetje aan mensen kunnen te geven bestaat erin om de huidige wereldbevolking door 10 te delen of zo. Kindjes maken tegen de sterren op zorgt er ALTIJD voor dat het de meesten tekort komt aan zorg, onderwijs, veiligheid, eten, wonen en energie. Het is omdat men veel te veel gekweekt heeft dat dat problematisch blijft, en inderdaad, genocide is de oplossing aan dat probleem, te beginnen met de kleinsten. Tot zover uw incoherentie. Trouwens, het is ONDERWIJS dat meestal zorgt dat die vrouwen een abortus nodig hebben. Moesten dat leghennen zijn door hun religioot van man opgesloten vanaf 16 jaar dan zouden die geen abortus nodig hebben he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bank vooruit en een kus van mij. Maar het is geen retorische vraag. Het is een vraag om U te laten beseffen dat rechten zoals u die beweert te willen verlenen/afdwingen eigenlijk gunsten zijn. En dat gunsten alleen afgedwongen kunnen worden indien de afdwinger sterk genoeg is. Anders is de mislukte afdwinger niet meer dan een hysterisch jengelend kind dat zijn goesting niet krijgt. En over jengelende kinderen te spreken. Stel dat U uw goesting krijgt, en geen vrouw nog een stofzuiger/breinaald/kapstok/koperen veer/watdanook in haar preut laat rammen, geen chemische vruchtafdrijving meer aanvaard, gaat dat voor een betere wereld zorgen?
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vrouwelijk of mannelijk dna. Het geslacht doet er niet toe, ieder mens gelijk voor de wet.
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 juli 2022 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat nieuw geïmporteerde kiesvee is nogal abortus-afkerig.
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar de normale biologie. Geef toe dat abortus in een moderne wereld een zeldzaamheid zou zijn he. Maar integendeel, waar liberalen toenemen; zo ook de dood.
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs christenen waar ik veel contact mee heb stemmen massaal op partijen die pro abortus zijn. Mensen zijn zo ver van de doctrine komen te staan. Ik ben niet religieus, ik ben geïndoctrineerd.
![]() |
![]() |
#296 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet ge wat, een Iers klooster voor ondeugende meisjes, daar hebben we er meer van nodig. Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In een moderne wereld (of misschien beter: mijn idee van een moderne wereld) zal men eerder de hele geboorte-cyclus nauwgezet opvolgen en elk kind met een ietwat zwakke afwijking aborteren. 't Is in primitieve werelden dat abortus een zeldzaamheid is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek over een abortus van een gezonde vrucht. Dat ze in derde wereldlanden ongewenst zwanger worden is te begrijpen, maar waar alles voor handen is zou dat toch een zeldzaamheid moeten zijn, he?
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het eerder omgekeerd.. net omdat we in een moderne wereld leven waarin veel te beleven valt, lijkt een kind mij vaker ongewenst als je nog wil kunnen genieten van al die belevenissen: jonge moeders die nog willen studeren.. koppels die nog willen reizen.. koppels die uit mekaar gaan en op een ander willen neuken zonder gekluisterd te zijn aan dat kind. Moeders die junks blijken te zijn of ouders die omwille van allerlei redenen beseffen dat ze niet geschikt zijn als ouder.. Om nog maar te zwijgen over gezonde vruchtjes die het resultaat zijn van verkrachtingen... Laat de mensen voor zichzelf maar uitmaken of de vrucht al dan niet gewenst is.. gelukkig zijn er in onze moderne wereld oplossingen om van die vrucht af te raken zonder al te veel gedoe, zodat het kind niet hoeft op te groeien tussen ouders die het kind niet willen.. En bij de meeste mensen zal die beslissing wel snel genomen zijn en is er nog niet veel 'mens' ontwikkeld in de baarmoeder. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 juli 2022 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat echt zeer zorgwekkend en typeert de waan van onze tijd.
![]() |