Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2022, 15:50   #281
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Gij met uw genocides....

Men doodt geen kinderen om te besparen op onderwijs of ziekenzorg.
Men pleegt abortus omdat het kind ongewenst is en/of geen kans heeft op een leven met voldoende levenskwaliteit. Men doet dit op een moment dat er van een volwaardige mens nog geen sprake is.. op een moment dat die mens nog gevormd moet worden. 't Is alsof ge het pak klei in de vuilbak gooit nog voor ge begonnen zijt met uwe pot te draaien.. of misschien zijt ge wel al begonnen en ligt er een hoopje wat nergens op lijkt.. en ja, het had een potentieel mooie pot kunnen worden, maar als ge beseft dat die pot uiteindelijk toch ongewenst is, is het beter die pot niet te vormen, laat staan af te bakken.
En waarom maken ze het hier uitzichtloos zoals in die liberale staten waar ze psychopaten kweken met hun heers en verdeel politiek?
Kunnen ze niet zorgen dat zorg, onderwijs, veiligheid, wonen, energie, water, voedsel etc (concreet de basis) riant aanwezig is en niemand te kort komt?
Degene die enkel zichzelf bedienden plegen wel degelijk een genocide op onze cultuur.
Oud 1 juli 2022, 15:50   #282
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het menselijke leven begint bij de conceptie, 1 ieder die dat doodt, belijdt te doden of beleid voert dit te doden = medeplichtig aan moord.
En moord is goed. Moord is essentieel in het leven.

Je hebt nog steeds niet gezegd waarom moord een probleem is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juli 2022 om 15:51.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 15:51   #283
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het is in dat zinloze dat ik u kan volgen.
Het zinloos afmaken van mensen is afschuwelijk.
Maar niet het 'zinvol' afmaken van mensen.

In een ideale wereld zou het niet nodig zijn om te aborteren.. maar we leven niet in zo een wereld en voor heel wat mensen is een abortus zinvoller dan het baren van het kind.
Pro choice kent maar 1 choice: abort.
Misschien meer uitwegen bieden zoals Texas dat doet en andere meer cultuurgetrouwe landen en staten? Maar een idee.
Oud 1 juli 2022, 15:53   #284
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is geen beleid nodig rond vrouwen. JIJ wil een beleid rond vrouwen, om die vrouwen dingen te verbieden betreffende hun eigen lichaam.
Ik spreek van mensenrechten, die liberalen van vrouwenrechten.
Oud 1 juli 2022, 15:54   #285
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom maken ze het hier uitzichtloos zoals in die liberale staten waar ze psychopaten kweken met hun heers en verdeel politiek?
Kunnen ze niet zorgen dat zorg, onderwijs, veiligheid, wonen, energie, water, voedsel etc (concreet de basis) riant aanwezig is en niemand te kort komt?
Nee dat kunnen ze niet. Uit welke gekke hemel zou dat allemaal vallen ?

De enige manier om dat eventueel een beetje aan mensen kunnen te geven bestaat erin om de huidige wereldbevolking door 10 te delen of zo.

Kindjes maken tegen de sterren op zorgt er ALTIJD voor dat het de meesten tekort komt aan zorg, onderwijs, veiligheid, eten, wonen en energie. Het is omdat men veel te veel gekweekt heeft dat dat problematisch blijft, en inderdaad, genocide is de oplossing aan dat probleem, te beginnen met de kleinsten. Tot zover uw incoherentie.

Trouwens, het is ONDERWIJS dat meestal zorgt dat die vrouwen een abortus nodig hebben. Moesten dat leghennen zijn door hun religioot van man opgesloten vanaf 16 jaar dan zouden die geen abortus nodig hebben he.
Oud 1 juli 2022, 15:55   #286
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pro choice kent maar 1 choice: abort.
.
Natuurlijk niet. De andere keuze is de kleine houden.
Oud 1 juli 2022, 15:56   #287
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik spreek van mensenrechten, die liberalen van vrouwenrechten.
Nee, ik gaf U aan dat uw "rechten op basis van DNA" de deur openzet voor ENKEL MAAR vrouwen die rechten hebben.
Oud 1 juli 2022, 15:56   #288
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gooit met woordjes als rechten en genocidaal, maar er is geen argument om dat te steunen. De overheid moet nogal wat he. Het moet vrouwen hun lichamen dwingen om als leghen te broeden, en nadien moet het zich ook nog eens ontfermen over het resultaat van dat broedsel. En dat allemaal omdat jij denkt dat dingen van het niveau van een goudvis "rechten" moeten hebben op basis van religieuze lulkoek die je anderen door het strot wil rammen.
Neen ik heb geen reli gebruikt dat te staven maar de dna code die een unieke mens weergeeft. Gij zegt dan “pas rechten bij een volledige mens”. Maar dat is niet eens na geboorte zo.
Oud 1 juli 2022, 15:56   #289
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Als de vraag retorisch is, wat zin heeft het dan om alsnog “geen” te typen?
Lange verhalen kort maken...

Het gaat er om dat we niet alleen naar vrouwenrechten moeten kijken, maar dienen te erkennen dat degene die dag doen onze volgende generaties lomper dan lomp vormen en helemaal niet meer bekommerd zijn om onze rechten. Verzegel het menselijke lot en bescherm ons vanaf conceptie.
Eindelijk, met die "geen" hebt u de basis van het leven begrepen.
Een bank vooruit en een kus van mij.
Maar het is geen retorische vraag. Het is een vraag om U te laten beseffen dat rechten zoals u die beweert te willen verlenen/afdwingen eigenlijk gunsten zijn.

En dat gunsten alleen afgedwongen kunnen worden indien de afdwinger sterk genoeg is.
Anders is de mislukte afdwinger niet meer dan een hysterisch jengelend kind dat zijn goesting niet krijgt.

En over jengelende kinderen te spreken. Stel dat U uw goesting krijgt, en geen vrouw nog een stofzuiger/breinaald/kapstok/koperen veer/watdanook in haar preut laat rammen, geen chemische vruchtafdrijving meer aanvaard, gaat dat voor een betere wereld zorgen?
Oud 1 juli 2022, 15:57   #290
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik gaf U aan dat uw "rechten op basis van DNA" de deur openzet voor ENKEL MAAR vrouwen die rechten hebben.
Maar ik zeg: menselijk dna
Niet vrouwelijk of mannelijk dna.
Het geslacht doet er niet toe, ieder mens gelijk voor de wet.
Oud 1 juli 2022, 15:58   #291
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Noord Korea, het toppunt van Liberale staat.
Citaat:
Saoedi Arabië, het aards Paradijs. Althans, als ge Saoedi bent.

Laatst gewijzigd door maddox : 1 juli 2022 om 15:58.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 15:58   #292
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eindelijk, met die "geen" hebt u de basis van het leven begrepen.
Een bank vooruit en een kus van mij.
Maar het is geen retorische vraag. Het is een vraag om U te laten beseffen dat rechten zoals u die beweert te willen verlenen/afdwingen eigenlijk gunsten zijn.

En dat gunsten alleen afgedwongen kunnen worden indien de afdwinger sterk genoeg is.
Anders is de mislukte afdwinger niet meer dan een hysterisch jengelend kind dat zijn goesting niet krijgt.

En over jengelende kinderen te spreken. Stel dat U uw goesting krijgt, en geen vrouw nog een stofzuiger/breinaald/kapstok/koperen veer/watdanook in haar preut laat rammen, geen chemische vruchtafdrijving meer aanvaard, gaat dat voor een betere wereld zorgen?
Dat zij zulks kwaad dan niet doet maar wij een politiek vragen die ook deze mensen helpt en niet enkel het nieuwe kiesvee dat ze massaal importeren.
Oud 1 juli 2022, 16:01   #293
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zij zulks kwaad dan niet doet maar wij een politiek vragen die ook deze mensen helpt en niet enkel het nieuwe kiesvee dat ze massaal importeren.
Ge hebt maar een stukje begrepen.

Dat nieuw geïmporteerde kiesvee is nogal abortus-afkerig.
Oud 1 juli 2022, 16:05   #294
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Trouwens, het is ONDERWIJS dat meestal zorgt dat die vrouwen een abortus nodig hebben. Moesten dat leghennen zijn door hun religioot van man opgesloten vanaf 16 jaar dan zouden die geen abortus nodig hebben he.
Onze seksuologen kunnen misschien onze volgende generaties leren dansen op de maan? (Zij snappen het wel).
Terug naar de normale biologie. Geef toe dat abortus in een moderne wereld een zeldzaamheid zou zijn he. Maar integendeel, waar liberalen toenemen; zo ook de dood.
Oud 1 juli 2022, 16:09   #295
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ge hebt maar een stukje begrepen.

Dat nieuw geïmporteerde kiesvee is nogal abortus-afkerig.
Breek me de mond niet open want ik ben iets te historisch bewust met het verleden van Europa geworden om mee te lopen in die oorlogspropaganda van vandaag.
Zelfs christenen waar ik veel contact mee heb stemmen massaal op partijen die pro abortus zijn.
Mensen zijn zo ver van de doctrine komen te staan. Ik ben niet religieus, ik ben geïndoctrineerd.
Oud 1 juli 2022, 16:11   #296
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze seksuologen kunnen misschien onze volgende generaties leren dansen op de maan? (Zij snappen het wel).
De -logen misschien, maar ik niet. Ik kan zelfs niet dansen hier op aarde.
Citaat:
Terug naar de normale biologie. Geef toe dat abortus in een moderne wereld een zeldzaamheid zou zijn he.
In een moderne Abrahmistische wereld gaat dat dik tegenvallen. De menselijke goestingkskes blijven wel, maar de gevolgen mogen niet zichtbaar zijn .
Weet ge wat, een Iers klooster voor ondeugende meisjes, daar hebben we er meer van nodig.

Citaat:
Maar integendeel, waar liberalen toenemen; zo ook de dood.
Iedereen gaat dood.
Oud 1 juli 2022, 16:15   #297
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terug naar de normale biologie. Geef toe dat abortus in een moderne wereld een zeldzaamheid zou zijn he. Maar integendeel, waar liberalen toenemen; zo ook de dood.
Net niet.
In een moderne wereld (of misschien beter: mijn idee van een moderne wereld) zal men eerder de hele geboorte-cyclus nauwgezet opvolgen en elk kind met een ietwat zwakke afwijking aborteren.

't Is in primitieve werelden dat abortus een zeldzaamheid is..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 16:20   #298
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net niet.
In een moderne wereld (of misschien beter: mijn idee van een moderne wereld) zal men eerder de hele geboorte-cyclus nauwgezet opvolgen en elk kind met een ietwat zwakke afwijking aborteren.

't Is in primitieve werelden dat abortus een zeldzaamheid is..
Meeste abortussen zijn niet omdat er iets fout is he.
Ik spreek over een abortus van een gezonde vrucht.
Dat ze in derde wereldlanden ongewenst zwanger worden is te begrijpen, maar waar alles voor handen is zou dat toch een zeldzaamheid moeten zijn, he?
Oud 1 juli 2022, 16:38   #299
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meeste abortussen zijn niet omdat er iets fout is he.
Ik spreek over een abortus van een gezonde vrucht.
Dat ze in derde wereldlanden ongewenst zwanger worden is te begrijpen, maar waar alles voor handen is zou dat toch een zeldzaamheid moeten zijn, he?
Waarom zou die 'ongewenstheid' bij ons zeldzamer moeten zijn?
Mij lijkt het eerder omgekeerd.. net omdat we in een moderne wereld leven waarin veel te beleven valt, lijkt een kind mij vaker ongewenst als je nog wil kunnen genieten van al die belevenissen: jonge moeders die nog willen studeren.. koppels die nog willen reizen.. koppels die uit mekaar gaan en op een ander willen neuken zonder gekluisterd te zijn aan dat kind. Moeders die junks blijken te zijn of ouders die omwille van allerlei redenen beseffen dat ze niet geschikt zijn als ouder.. Om nog maar te zwijgen over gezonde vruchtjes die het resultaat zijn van verkrachtingen... Laat de mensen voor zichzelf maar uitmaken of de vrucht al dan niet gewenst is.. gelukkig zijn er in onze moderne wereld oplossingen om van die vrucht af te raken zonder al te veel gedoe, zodat het kind niet hoeft op te groeien tussen ouders die het kind niet willen.. En bij de meeste mensen zal die beslissing wel snel genomen zijn en is er nog niet veel 'mens' ontwikkeld in de baarmoeder.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 juli 2022 om 16:43.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 17:24   #300
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou die 'ongewenstheid' bij ons zeldzamer moeten zijn?
Mij lijkt het eerder omgekeerd.. net omdat we in een moderne wereld leven waarin veel te beleven valt, lijkt een kind mij vaker ongewenst als je nog wil kunnen genieten van al die belevenissen: jonge moeders die nog willen studeren.. koppels die nog willen reizen.. koppels die uit mekaar gaan en op een ander willen neuken zonder gekluisterd te zijn aan dat kind. Moeders die junks blijken te zijn of ouders die omwille van allerlei redenen beseffen dat ze niet geschikt zijn als ouder.. Om nog maar te zwijgen over gezonde vruchtjes die het resultaat zijn van verkrachtingen... Laat de mensen voor zichzelf maar uitmaken of de vrucht al dan niet gewenst is.. gelukkig zijn er in onze moderne wereld oplossingen om van die vrucht af te raken zonder al te veel gedoe, zodat het kind niet hoeft op te groeien tussen ouders die het kind niet willen.. En bij de meeste mensen zal die beslissing wel snel genomen zijn en is er nog niet veel 'mens' ontwikkeld in de baarmoeder.
En zij kunnen dat nergens zo goed voorkomen als in het westen, toch duizendtallen abortussen per dag.
Ik vind dat echt zeer zorgwekkend en typeert de waan van onze tijd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be