Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2022, 08:53   #961
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waarom niet he. Ik zou echter niet zeggen dat vuilkar mannen de minst intelligente zijn. Ik zou eerder eerst kijken naar religieuzen. En ja, daar kom ik in de grote verleiding om die inderdaad mogen vogelvrij te verklaren. Die hun intelligentie is in elk geval waarschijnlijk irreversiebel omzeep geholpen. Spijtig genoeg.
Jij vult de term "mens" op een niet-natuurlijke manier in maar op een ethisch-morele.

Da's een slechte straat om in te slaan, Patrick. Daardoor zijn al veel goei mensen gestorven.
Oud 13 juli 2022, 09:01   #962
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik ben geen abortusactivist. Ik vind abortus moord. "legaal of illegaal." That's it.
Ik vergat het woordje "anti", mea culpa.

Citaat:
Ik maak de afrit omdat ik héél vaak zie dat zij die voorstander zijn van abortus (abortus-activisten dus) op een Orwelliaanse manier de definitie van het woord "mens" trachten weg te redeneren, om zo de ongeboren mens te dé-humaniseren, op NET dezelfde manier dat men tracht de definitie van het woord "vrouw" of "man" te veranderen, om een politieke agenda te ondersteunen.
Ik merk vooral dat jij hier net transgendermensen dehumaniseert.

Gezien de vrij algemene aanvaarding van transgendermensen in onze samenleving, verkies je trouwens eigenlijk het schofferen van de meerderheid boven het beschermen van "ongeboren leven".

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 13 juli 2022 om 09:01.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 09:11   #963
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht

Ik merk vooral dat jij hier net transgendermensen dehumaniseert.

Gezien de vrij algemene aanvaarding van transgendermensen in onze samenleving, verkies je trouwens eigenlijk het schofferen van de meerderheid boven het beschermen van "ongeboren leven".
Het respect voor het leven als grondprincipe is bij de (meestal extreemrechts religieuze) ‘pro-lifers’ ver te zoeken. Enkele cellen beschouwen zij als een mens, maar zij laten vrolijk moeders doodgaan en zijn ook meestel pro- doodstraf. Massashootings zijn voor hen een onbelangrijk neveneffect van de noodzaak om wapens te bezitten en ermee te paraderen.

Probeer daar maar eens serieus mee te discussiëren.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juli 2022 om 09:12.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 09:19   #964
gunter5148

Standaard

Citaat:

Waar haal je het dat "het algemeen aanvaard wordt" dat mannen die hun penis afsnijden, vrouw worden, en vrouwen die een penis laten aannaaien man worden? En is dat dan een "meerderheid" die geschoffeerd wordt?

Nogmaals, en dat is wat ik bedoel; de natuur bepaalt, door de bevruchting, dat je een mens wordt. En diezelfde conceptie bepaalt of je een man of een vrouw wordt na die bevruchting. Zonder inmenging van buitenaf.

En dan zijn zij er die menen dat door een louter operatieve handeling, dat verandert.

Nu, mij niet gelaten. Als je ziet wat mensen operatief allemaal niet laten doen aan hun lichaam...

Maar de natuur bepaalt dat een man een man is. Niet die man zelf.
Oud 13 juli 2022, 09:26   #965
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waar haal je het dat "het algemeen aanvaard wordt"
Ga je ontkennen dat het hier vrijwel onomstreden is, op enkele religieuze extremisten en VB'ers na?

Citaat:
dat mannen die hun penis afsnijden, vrouw worden, en vrouwen die een penis laten aannaaien man worden?
Dat is allemaal niet eens nodig om transgender te zijn.

Citaat:
En is dat dan een "meerderheid" die geschoffeerd wordt?
Sympathisanten, hé.

Nogmaals, en dat is wat ik bedoel; de natuur bepaalt, door de bevruchting, dat je een mens wordt. En diezelfde conceptie bepaalt of je een man of een vrouw wordt na die bevruchting. Zonder inmenging van buitenaf.

Citaat:
En dan zijn zij er die menen dat door een louter operatieve handeling, dat verandert.
Alweer: operatie is niet nodig.

Citaat:
Nu, mij niet gelaten.
Blijkbaar wel, want anders zou je er niet zo over zeuren.
Oud 13 juli 2022, 09:29   #966
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het respect voor het leven als grondprincipe is bij de (meestal extreemrechts religieuze) ‘pro-lifers’ ver te zoeken. Enkele cellen beschouwen zij als een mens, maar zij laten vrolijk moeders doodgaan en zijn ook meestel pro- doodstraf. Massashootings zijn voor hen een onbelangrijk neveneffect van de noodzaak om wapens te bezitten en ermee te paraderen.

Die massa shootings zijn het resultaat als ge dat sociaal darwinisme van die democraten/derde rijkers te serieus begint te nemen. Brainwashing en culturele genocide maken de mens gestoorder dan gestoord.
Meestal zijn het darwinisten of mensen die op liberalen stemmen.
Oud 13 juli 2022, 09:30   #967
gunter5148

Standaard

Citaat:
En als jij gedood moet worden, dan moet je daar braaf blijven zitten zekers ?

Kijk, die zygote zal zich met alle wapens die ze kan grabbelen in de baarmoeder wel verdedigen tegen de dokter die een abortus toepast he, en moge de beste winnen

Een madelief ontstaat op een vrij analoge manier. De details zijn wat anders, maar het principe is grotendeels hetzelfde he, twee gameten die elkaar tegenkomen, en die dan een bevruchte cel vormen waaruit een nieuwe madelief groeit. Het volstaat dus het concept "mens" naar "seksueel voortplantend levend wezen" uit te breiden zoals je het al hebt uitgebreid van persoon naar cel.
Ik zie madeliefjes zichzelf nog niet zo gauw naar de maan schieten. Maar ik geef toe dat de natuur goed in mekaar steekt, en dat het "ontstaan van leven" doorheen de natuur vele gelijkenissen vertoont.
En er zijn inderdaad mensen die "leven" doortrekken naar de gehele natuur. Ook madeliefjes zijn voor hen "levende wezens."

Ik las net dit artikeltje rond de vermoorde Abe. Los van de andere inhoud, jij bent gewoon een "zen-boeddhist" Patrick

https://www.xandernieuws.net/algemee...conomic-forum/
Oud 13 juli 2022, 09:36   #968
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

In God we trust:

In Darwin we trust:

Oud 13 juli 2022, 09:42   #969
gunter5148

Standaard

Citaat:
Ga je ontkennen dat het hier vrijwel onomstreden is, op enkele religieuze extremisten en VB'ers na?

Dat is allemaal niet eens nodig om transgender te zijn.

Sympathisanten, hé.

Alweer: operatie is niet nodig.

Blijkbaar wel, want anders zou je er niet zo over zeuren.
Ik heb 1 bericht gezonden over het feit dat een transitie van man naar vrouw, of omgekeerd, enkel ethisch-moreel, maar niet natuurlijk, bestaat en ik ben aan't zeuren?
Het zijn extremisten die denken dat zo'n transitie wél bestaat. En die zijn hier, en elders, een kleine maar luid roepende minderheid.

Typisch links-extremisme; ik "wil" dat iets kan, en dan "is" dat ook.

mèh...

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juli 2022 om 09:43.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 09:49   #970
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben van het principe "leven en laten leven".
Oud 13 juli 2022, 09:50   #971
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb 1 bericht gezonden over het feit dat een transitie van man naar vrouw, of omgekeerd, enkel ethisch-moreel, maar niet natuurlijk, bestaat en ik ben aan't zeuren?
Het zijn extremisten die denken dat zo'n transitie wél bestaat. En die zijn hier, en elders, een kleine maar luid roepende minderheid.

mèh...
itt "ik vind dat dit de lijn is, en dan moet iedereen dat ook maar vinden"

das beter natuurlijk. "Mijn extremisme is de enige juiste"
Oud 13 juli 2022, 09:52   #972
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
itt "ik vind dat dit de lijn is, en dan moet iedereen dat ook maar vinden"

das beter natuurlijk. "Mijn extremisme is de enige juiste"
Als jij vindt dat de natuur extremistisch is, dan heb je een probleem. Ik wens je goede moed om de natuur te overtuigen dat "willen dat je een man bent" voldoende is om er ook een te "zijn."

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juli 2022 om 09:54.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 09:53   #973
gunter5148

Standaard

Citaat:
Ik ben van het principe "leven en laten leven".
Vaneigens.

Verkleedt U maar. Maar ik noem een verklede man nog steeds geen vrouw.

En als U eist dat ik dat toch doe, dan doet U al meteen afbreuk aan Uw eigen uitspraak "laten leven."
Oud 13 juli 2022, 10:04   #974
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar ik noem een verklede man nog steeds geen vrouw.
Natuurlijk, maar wie onbeleefd is moet uiteraard weinig beleefdheid van anderen verwachten.
Citaat:
En als U eist dat ik dat toch doe, dan doet U al meteen afbreuk aan Uw eigen uitspraak "laten leven."
Ik eis niks van jou. Noch hoef ik op te draaien voor jouw gefaalde opvoeding.
Oud 13 juli 2022, 10:08   #975
gunter5148

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar wie onbeleefd is moet uiteraard weinig beleefdheid van anderen verwachten.

Ik eis niks van jou. Noch hoef ik op te draaien voor jouw gefaalde opvoeding.
man, gij valt keihard door de mand. Of ben je een vrouw? Of geen van beide?

Het feit dat jij "mijn opvoeding" aanhaalt zegt genoeg over de diepgang van uw argumenten.

buhbye...
Oud 13 juli 2022, 10:12   #976
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is allemaal waar, maar dat is ook zo met zygotes. Het punt is dat van die miljoenen zaadcellen, er 1 zal zijn die de eicel zal bevruchten. Kortom, gezien DE MOGELIJKHEID BESTAAT dat daar een mens uit voortkomt, zoals de MOGELIJKHEID BESTAAT dat uit een zygote uiteindelijk een mens voortkomt, is, INDIEN HET ARGUMENT "een zygote niet laten uitgroeien tot de mogelijke mens is kindermoord" valabel is, DAN betekent dit dat de mogelijkheid die bestaat om een vrouw te bevruchten met een erectie, en dat niet doen, ook een kindermoord is.

En ja, ge moet de slimme niet gaan uithangen en uw erectie verspelen aan een vrouw die op dat ogenblik niet ontvankelijk is voor zaad he, of in een koorknaap of zo. Je moet uiteraard altijd trachten klaar te komen in een vrouw in uw omgeving waar uw zaad prijs kan hebben.
Gelijk welke vrouw, van de moment dat er daar mogelijks een kind van komt, want elke zulke POTENTIALITEIT naar de knoppen helpen is - zo gaat het argument - kindermoord.

Maar zygotes ook niet zonder de welwillendheid van de vrouw he.

Ik zeg niet dat het doden van zaadcellen an sich de kindermoord is. Ik zeg dat het NIET GEBRUIKEN VAN elke MOGELIJKHEID om een vrouw te bezwangeren in uw buurt, kindermoord is. Want die mogelijkheid niet gebruiken waar POTENTIEEL een mens zou uit voortkomen, is, volgens de doctrine van de zygote-zou-kunnen-uitgroeien-tot-een-mens-en-alles-wat-ge-doet-om-dat-niet-tot-een-goed-einde-laten-te-komen-is-kindermoord, dus ook een kindermoord, want het POTENTIEEL was daar.
Volkomen logisch; daar krijg ik geen speld tussen.

Nu nog de vraag of het ook volledig is. De katholieke kerk zegt dat de ziel, weliswaar met erfzonde bevlekt, er op het moment van de conceptie in komt, en volgens mij is dat bij mooi weer pas drie weken en bij slecht weer drie maanden later.

Je kunt daarmee lachen, maar ik bedoel in alle ernst dat er nog factoren zijn. SDX laat ons daar een glimp van zien.

Gelukkig ben jij geen vrouw, want je zou er niet veel van terechtbrengen.
Oud 13 juli 2022, 10:15   #977
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vaneigens.

Verkleedt U maar. Maar ik noem een verklede man nog steeds geen vrouw.

Mhmmmmm preach it Gunter.
Ze stellen nu zelfs travestieten aan kinderen voor en entertainen hen met drag shows.
Het zijn echt psychopaten aan het roer die tegen alles wat onze cultuur eigen maakt de oorlog verklaarde.
Je kan dit beleid niet anders dan genocidaal omschrijven.
Oud 13 juli 2022, 10:16   #978
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
man, gij valt keihard door de mand. Of ben je een vrouw? Of geen van beide?
Mij lijkt het net dat de aap net hier uit de mouw komt. Ik merk een rode lijn tussen je anti-abortusverhaal en de transfobie die je zelf aanbracht: misogynie.

Citaat:
Het feit dat jij "mijn opvoeding" aanhaalt zegt genoeg over de diepgang van uw argumenten.
Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat je door mensen te schofferen niemand gaat kunnen overtuigen, maar je verweet me al op voorhand dat ik elementaire beleefdheid van jou zou eisen. Dat leer je op school of van je ouders, en niet van wildvreemden.
Oud 13 juli 2022, 10:19   #979
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mhmmmmm preach it Gunter.
Ze stellen nu zelfs travestieten aan kinderen voor en entertainen hen met drag shows.
Wat is daar problematisch aan?

Is het te seksueel expliciet? Dan stel ik voor dat je ook bijvoorbeeld de bijbel weghoudt van kinderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het zijn echt psychopaten aan het roer die tegen alles wat onze cultuur eigen maakt de oorlog verklaarde.
Het land waar die drag shows voor kinderen gebeuren, de Verenigde Staten, daar staan ondertussen de conservatieve rechters aan het roer. En dan moet ik je analyse misschien wel volgen. Ik weet niet of ik ze psychopaten noemen kan, maar ze zijn wel cultuursvijanden.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 13 juli 2022 om 10:20.
Oud 13 juli 2022, 10:21   #980
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is daar problematisch aan?

Is het te seksueel expliciet? Dan stel ik voor dat je ook bijvoorbeeld de bijbel weghoudt van kinderen.

Het land waar die drag shows voor kinderen gebeuren, de Verenigde Staten, daar staan ondertussen de conservatieve rechters aan het roer. En dan moet ik je analyse misschien wel volgen. Ik weet niet of ik ze psychopaten noemen kan, maar ze zijn wel cultuursvijanden.
Ja drags die hun fetish exposen aan minderjarigen zijn zeer problematisch.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be