![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Da's een slechte straat om in te slaan, Patrick. Daardoor zijn al veel goei mensen gestorven.
|
|
|
|
#962 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Gezien de vrij algemene aanvaarding van transgendermensen in onze samenleving, verkies je trouwens eigenlijk het schofferen van de meerderheid boven het beschermen van "ongeboren leven". Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 13 juli 2022 om 09:01. |
||
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer daar maar eens serieus mee te discussiëren.
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juli 2022 om 09:12. |
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
|
Citaat:
Nogmaals, en dat is wat ik bedoel; de natuur bepaalt, door de bevruchting, dat je een mens wordt. En diezelfde conceptie bepaalt of je een man of een vrouw wordt na die bevruchting. Zonder inmenging van buitenaf. En dan zijn zij er die menen dat door een louter operatieve handeling, dat verandert. Nu, mij niet gelaten. Als je ziet wat mensen operatief allemaal niet laten doen aan hun lichaam... Maar de natuur bepaalt dat een man een man is. Niet die man zelf.
|
|
|
|
#965 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Ga je ontkennen dat het hier vrijwel onomstreden is, op enkele religieuze extremisten en VB'ers na?
Citaat:
Citaat:
Nogmaals, en dat is wat ik bedoel; de natuur bepaalt, door de bevruchting, dat je een mens wordt. En diezelfde conceptie bepaalt of je een man of een vrouw wordt na die bevruchting. Zonder inmenging van buitenaf. Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meestal zijn het darwinisten of mensen die op liberalen stemmen.
|
|
|
|
#967 | |
|
|
Citaat:
En er zijn inderdaad mensen die "leven" doortrekken naar de gehele natuur. Ook madeliefjes zijn voor hen "levende wezens." Ik las net dit artikeltje rond de vermoorde Abe. Los van de andere inhoud, jij bent gewoon een "zen-boeddhist" Patrick https://www.xandernieuws.net/algemee...conomic-forum/
|
|
|
|
#968 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() In Darwin we trust: ![]()
|
|
|
|
#969 | |
|
|
Citaat:
Het zijn extremisten die denken dat zo'n transitie wél bestaat. En die zijn hier, en elders, een kleine maar luid roepende minderheid. Typisch links-extremisme; ik "wil" dat iets kan, en dan "is" dat ook. mèh...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juli 2022 om 09:43. |
|
|
|
|
|
|
#970 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#971 | |
|
|
Citaat:
das beter natuurlijk. "Mijn extremisme is de enige juiste"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#972 |
|
|
Als jij vindt dat de natuur extremistisch is, dan heb je een probleem. Ik wens je goede moed om de natuur te overtuigen dat "willen dat je een man bent" voldoende is om er ook een te "zijn."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juli 2022 om 09:54. |
|
|
|
|
|
#973 |
|
|
Vaneigens.
Verkleedt U maar. Maar ik noem een verklede man nog steeds geen vrouw. En als U eist dat ik dat toch doe, dan doet U al meteen afbreuk aan Uw eigen uitspraak "laten leven."
|
|
|
#974 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik eis niks van jou. Noch hoef ik op te draaien voor jouw gefaalde opvoeding. |
|
|
|
|
|
|
#975 | |
|
|
Citaat:
Het feit dat jij "mijn opvoeding" aanhaalt zegt genoeg over de diepgang van uw argumenten. buhbye...
|
|
|
|
#976 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu nog de vraag of het ook volledig is. De katholieke kerk zegt dat de ziel, weliswaar met erfzonde bevlekt, er op het moment van de conceptie in komt, en volgens mij is dat bij mooi weer pas drie weken en bij slecht weer drie maanden later. Je kunt daarmee lachen, maar ik bedoel in alle ernst dat er nog factoren zijn. SDX laat ons daar een glimp van zien. Gelukkig ben jij geen vrouw, want je zou er niet veel van terechtbrengen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#977 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze stellen nu zelfs travestieten aan kinderen voor en entertainen hen met drag shows. Het zijn echt psychopaten aan het roer die tegen alles wat onze cultuur eigen maakt de oorlog verklaarde. Je kan dit beleid niet anders dan genocidaal omschrijven.
|
|
|
|
#978 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#979 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is het te seksueel expliciet? Dan stel ik voor dat je ook bijvoorbeeld de bijbel weghoudt van kinderen. Het land waar die drag shows voor kinderen gebeuren, de Verenigde Staten, daar staan ondertussen de conservatieve rechters aan het roer. En dan moet ik je analyse misschien wel volgen. Ik weet niet of ik ze psychopaten noemen kan, maar ze zijn wel cultuursvijanden. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 13 juli 2022 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|