![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was die keer dat Lizin senaatsvoorzitter was. En zij ging de Iraanse heren eens ontvangen en een hand geven. Die jongens zeiden tegen de dichtsbijzijnde man, een kelner geloof ik, haal die vrouw hier weg, wij schudden geen handen met vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() adrian healey heeft al het gevoel dat hij door de overheid gestuurd wordt als hij op het voetpad moet lopen omdat ze hem anders ondersteboven rijden.
elke dag is een gevecht tegen de onvrijheid voor hem. t'is een hel om adrian te zijn. sommigen zeggen dat de mensen het onder pol pot, hitler en stalin het erg hadden, maar die kennen het trieste lot van adrian healey onder paars en leterme I niet. ik vind dat men daar eens vaker bij mag stilstaan, hoeveel ellende en onderdrukking er nog in eigen land is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Canadees echter, staat er helemaal alleen voor, en zit daar maar wat te zagen, verder niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://ca.news.yahoo.com/s/cbc/08092..._bc_hate_crime Citaat:
Citaat:
Citaat:
Helemaal "alleen"? Enkel "woorden"? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je d'r nu uitgeknipt dat die man is opgepakt en dat hij (TERECHT zeer zwaar wegens bijkomende qualificatie 'hate crime') gestraft zal worden ? paste dat niet in je kraam of wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Ik zie niet goed in wat je opmerking te maken heeft met het punt waar het hier over gaat: een zot roept op om homo's te executeren in Canada en ik geef een link dat andere zotten homo's in elkaar slaan. Of die zot dan in de bak zit of niet doet niks af van de feiten (noch van de ene zot, noch van de andere). Of wel? Ik heb de indruk dat dit artikel niet echt in jouw kraam past... Of ben je er nog steeds van overtuigd dat Popescu niks "verkeerd" heeft gedaan? Vind je dat Popescus vrijheid tot haat spuien primeert op de vrijheid van homo's om zonder vrees over straat te lopen. Als je toch zo allergisch bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind popescu's oproep hatelijk, ergerlijk, menselijk bedroevend, nen hele kleine mens, een heel groot varken. laat daar geen twijfel over bestaan ! als die mannen die opgepakt zijn, zijn hatespeeches aanhalen als oorzaak, dan mag popescu voor mijn part mee aangeklaagd worden, de rechter zal dan moeten oordelen of er werkelijk een oorzakelijk verband is tussen zijn hatespeach en de feiten. maar ik zie geen reden om de vrije meningsuiting daarvoor aan banden te leggen. hiermee bedoel ik dat er effectief eerst (overigens betreurenswaardige) feiten moeten gepleegd worden eer je iemand kan vervolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Snelheidsbeperkingen bestaan om ongevallen te vermijden. Niet enkel om igv ongeval te bepalen wie in fout is. Ik zeg niet dat Popescu moet stoppen met rijden e. Hij moet zich gewoon aan de regels houden.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 6 oktober 2008 om 09:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() hierin zullen we wellicht blijvend verschillen ... ik vind uw remedie erger dan de kwaal.
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2008 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ambrose Bierce |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er moet eerst een 'volgeling' van Popescu gehoor geven aan zijn oproep en een aantal homofielen neerknallen vooraleer er mag worden opgetreden tegen deze raaskallende idioot? Ik ben het daar niet mee eens. Ik ben voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar wat die vent uitkraamt is geen mening; dat is verspreiden van haat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Het traditionele gezin is uiteraard(!) de norm! Nogal logisch dat hij hier voorstander van is.Jammer genoeg gaat zijn visie net een brug te ver.Dit is oproepen tot moord en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Maar vrije meningsuiting moet wel mogelijk zijn en blijven en men kan inderdaad eens een grap maken met te zeggen dat alle homofielen moeten omgebracht worden...Maar dat is dan ook ironisch bedoelt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan wel een gefrustreerde homo die wrsch nooit aan zn trekken kwam, vandaar wrsch zn rancune naar de homo's die wel zichzelf kunnen zijn. Overigens, van een man die zn eigen moeder slaat kan je alles verwachten; die zijn helemaal niet te vertrouwen. Dat hij terug gaat naar Roemenie eh. ![]()
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Tenslotte, wat weten wij nu over Roemenie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Hij moet weten dat dergelijke uitspraken in een land als Canada niet kunnen, eerder wel 'nog' in Roemenië. Daar zal hij veel meer gehoor hebben.
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |