Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2009, 15:10   #181
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Mja , karakter en zo hé ...
stoere manta

rap Polly roepen !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 15:13   #182
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
stoere manta

rap Polly roepen !
manta kreeg 't gehijg van zij-die-nu-weg-is al in z'ne nek op de moment dat hij z'nen eerste post na een maand of zo deed ... Was da stoer ???
Ni zeggen da ge zo'n dingen niet ziet hé
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:16   #183
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Sommig mensen laten zich zelfs hier en nu kennen (na het aanvankelijk opzetten van een masker http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=20 dat al snel aan diggelen valt) en van hun 'mooiste' kant zien (zelfs in meerdere topics werd iemand me aangewezen ).

Een gemiste kans -denk ik dan- want je hoeft dan nooit de beste vrienden te zijn geweest, springen bovenop de onderkant van een gezonken boot gaat mi wel heel erg ver ...
Anderzijds is het net dit gebrek aan elementair respect, beleefdheid, integriteit, menselijkheid en gewoonweg goed fatsoen voor een(der welke) levensvorm wat mij enorm choqueren kan. Moest dit niet bestaan, was mijn gevecht hier en elders tegen milieuverloedering waarschijnlijk nooit nodig geweest.
Om mijn strijd tegen onrechtvaardigheid ook elders te voeren dan 'rondom mijn voordeur' en om duidelijk te maken dat ik al het bovenstaande niet accepteren kan, ben ik dan ook op dit forum gekomen. No matter hoeveel tegenwind ik krijg door sommigen voor sommige van mijn opvattingen omdat ze bv veel te ver van deze personen hun leefwereld staan en daardoor onbegrijpelijk zijn.
Het zou zonde zijn om me daardoor 'te laten verjagen' en zo opponenten te belonen, terwijl juist dat hetgene is wat me hier ooit bracht.

Zelfrespect, waardig en betamelijk gedrag onafhankelijk van de situatie zijn dus mijn stokpaardjes. Mijn gevoel voor rechtvaardigheid is ook heel sterk (mijn gevoel en niet dat dit moét overeenkomen met de opvattingen dan ene of gene en dit is dus niét de bedoeling om neerdunkend te doen over mensen met andere opvattingen en is bij voorbaat subjectief en daar ben ik me van bewust, dank u), en dat zal sowieso maken dat ik sneller bots met andere individuen.
Het is wel enorm vermoeiend om voortdurend vanalles wat jij volgens iemand zou hebben bedoeld te moeten weerleggen... :-/ Maar if that is what it takes...

Daarnaast kon ik dus bij die 'pesterijen' (deze naam zijn ze ondertussen waardig vrees ik ) geeneens rekenen op de hulp van de moderatie (waarvan ik weet wie er deel van uitmaakt).
Maar bij deze collectieve belediging mijnentwege kreeg ik dan weer wel strafpunten:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117090

Dat was, samen met alle persoonlijke beledigingen die toen weer �* volonté gemaakt werden door sommige leden in K&K gericht aan mij, net iets te veel voor mijn rechtvaardigheidsgevoel, en de directe aanleiding van mijn vertrek.

Een positieve noot: bedankt aan al degenen die wel aardig - al is het gewoonweg uit goed fatsoen of oprecht gemeend - reageerden. Dat deed me wel wat. Jullie zijn schatten en ik hoop nog lang onder jullie (-figuurlijk dan-) te mogen zijn.

Daarnaast gebeurde er ook net te veel spannende dingen in de actualiteit en kon ik "mijn" milieu-subforum ook niet alleen laten.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2009 om 16:27.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:18   #184
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat was
mijne vlinder

en nu ni meer wegvliegen he!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:24   #185
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

'k Wist het ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:24   #186
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
mijne vlinder

en nu ni meer wegvliegen he!

Oud 9 januari 2009, 16:25   #187
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sommig mensen laten zich zelfs hier en nu kennen (na het aanvankelijk opzetten van een masker http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=20 dat al snel aan diggelen valt) en van hun 'mooiste' kant zien (zelfs in meerdere topics werd iemand me aangewezen ).

Een gemiste kans -denk ik dan- want je hoeft dan nooit de beste vrienden te zijn geweest, springen bovenop de onderkant van een gezonken boot gaat mi wel heel erg ver ...
Anderzijds is het net dit gebrek aan elementair respect, beleefdheid, integriteit, menselijkheid en gewoonweg goed fatsoen voor een(der welke) levensvorm wat mij enorm choqueren kan. Moest dit niet bestaan, was mijn gevecht hier en elders tegen milieuverloedering waarschijnlijk nooit nodig geweest.
Om mijn strijd tegen onrechtvaardigheid ook elders te voeren dan 'rondom mijn voordeur' en om duidelijk te maken dat ik al het bovenstaande niet accepteren kan, ben ik dan ook op dit forum gekomen. No matter hoeveel tegenwind ik krijg door sommigen voor sommige van mijn opvattingen omdat ze bv veel te ver van deze personen hun leefwereld staan en daardoor onbegrijpelijk zijn.
Het zou zonde zijn om me daardoor 'te laten verjagen' en zo opponenten te belonen, terwijl juist dat hetgene is wat me hier ooit bracht.

Zelfrespect, waardig en betamelijk gedrag onafhankelijk van de situatie zijn dus mijn stokpaardjes. Mijn gevoel voor rechtvaardigheid is ook heel sterk (mijn gevoel en niet dat dit moét overeenkomen met de opvattingen dan ene of gene en dit is dus niét de bedoeling om neerdunkend te doen over mensen met andere opvattingen en is bij voorbaat subjectief en daar ben ik me van bewust, dank u), en dat zal sowieso maken dat ik sneller bots met andere individuen.
Het is wel enorm vermoeiend om voortdurend vanalles wat jij volgens iemand zou hebben bedoeld te moeten weerleggen... :-/ Maar if that is what it takes...

Daarnaast kon ik dus bij die 'pesterijen' (deze naam zijn ze ondertussen waardig vrees ik ) geeneens rekenen op de hulp van de moderatie (waarvan ik weet wie er deel van uitmaakt).
Maar bij deze collectieve belediging mijnentwege kreeg ik dan weer wel strafpunten:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117090

Dat was, samen met alle persoonlijke beledigingen die toen weer �* volonté gemaakt werden door sommige leden in K&K gericht aan mij, net iets te veel voor mijn rechtvaardigheidsgevoel, en de directe aanleiding van mijn vertrek.
Dat komt hier niet meer goed eh...zeg als jullie elkaar nu eens allemaal negeren?
Oud 9 januari 2009, 16:32   #188
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Jezus Groentje... stop the drama en daag zelf ook niet uit, dan krijg je ook geen venijnige steken van je medeforummers.

Laatst gewijzigd door Kim : 9 januari 2009 om 16:32.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:36   #189
Tavek
Banneling

Standaard

Allemaal kalmeren, handjes schudden en samen een pint pakken ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:36   #190
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelle Bekijk bericht
willen jullie eens nie alle vrouwen op één hoopje gooien?

Alle vrouwen op één hoop. Rrrrrr....
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:37   #191
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht

en ik wou eens serieus zijn
Oud 9 januari 2009, 16:39   #192
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en ik wou eens serieus zijn
da's echt voor niks nodig
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 9 januari 2009, 16:39   #193
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

fan van vrouwenrugby ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2009, 16:40   #194
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
fan van vrouwenrugby?
Wie niet?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 9 januari 2009, 16:40   #195
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Dat komt hier niet meer goed eh...zeg als jullie elkaar nu eens allemaal negeren?
Tuurlijk wel. Als iedereen een beetje moeite ziet.
Van mijn kant zal ik als ik hier nog verdraaiingen, interpretaties of fantasieën (op basis) van mijn posts zie die totaal niet van toepassing zijn, zal ik het kort houden: "stropop(argument)". (met dank aan AH.)
Dan is er niet veel meer om op te reageren.

Wie nog vit, venijnige opmerkingen geeft of de ander vanalles in de schoenen probeert te stoppen kan je ook veroordelen in groep (als groep), dan dooft het gedrag na een tijd wel uit.
Oud 9 januari 2009, 16:41   #196
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie niet?
dikke 2
Oud 9 januari 2009, 16:41   #197
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel. Als iedereen een beetje moeite ziet.
Van mijn kant zal ik als ik hier nog verdraaiingen, interpretaties of fantasieën (op basis) van mijn posts zie die totaal niet van toepassing zijn, zal ik het kort houden: "stropop(argument)". (met dank aan AH.)
Dan is er niet veel meer om op te reageren.

Wie nog vit, venijnige opmerkingen geeft of de ander vanalles in de schoenen probeert te stoppen kan je ook veroordelen in groep (als groep), dan dooft het gedrag na een tijd wel uit.
ai stop er gewoon over pliez
Oud 9 januari 2009, 16:43   #198
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie niet?
dat doet pijn
Oud 9 januari 2009, 16:45   #199
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat doet pijn
Minder als ge vanboven op den hoop ligt.
Oud 9 januari 2009, 16:46   #200
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat doet pijn
er naar kijken niet
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be