![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() manta kreeg 't gehijg van zij-die-nu-weg-is al in z'ne nek op de moment dat hij z'nen eerste post na een maand of zo deed ... Was da stoer ???
Ni zeggen da ge zo'n dingen niet ziet hé ![]()
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Sommig mensen laten zich zelfs hier en nu kennen (na het aanvankelijk opzetten van een masker http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=20 dat al snel aan diggelen valt) en van hun 'mooiste' kant zien (zelfs in meerdere topics werd iemand me aangewezen ![]() Een gemiste kans -denk ik dan- want je hoeft dan nooit de beste vrienden te zijn geweest, springen bovenop de onderkant van een gezonken boot gaat mi wel heel erg ver ... Anderzijds is het net dit gebrek aan elementair respect, beleefdheid, integriteit, menselijkheid en gewoonweg goed fatsoen voor een(der welke) levensvorm wat mij enorm choqueren kan. Moest dit niet bestaan, was mijn gevecht hier en elders tegen milieuverloedering waarschijnlijk nooit nodig geweest. Om mijn strijd tegen onrechtvaardigheid ook elders te voeren dan 'rondom mijn voordeur' en om duidelijk te maken dat ik al het bovenstaande niet accepteren kan, ben ik dan ook op dit forum gekomen. No matter hoeveel tegenwind ik krijg door sommigen voor sommige van mijn opvattingen omdat ze bv veel te ver van deze personen hun leefwereld staan en daardoor onbegrijpelijk zijn. Het zou zonde zijn om me daardoor 'te laten verjagen' en zo opponenten te belonen, terwijl juist dat hetgene is wat me hier ooit bracht. Zelfrespect, waardig en betamelijk gedrag onafhankelijk van de situatie zijn dus mijn stokpaardjes. Mijn gevoel voor rechtvaardigheid is ook heel sterk (mijn gevoel en niet dat dit moét overeenkomen met de opvattingen dan ene of gene en dit is dus niét de bedoeling om neerdunkend te doen over mensen met andere opvattingen en is bij voorbaat subjectief en daar ben ik me van bewust, dank u), en dat zal sowieso maken dat ik sneller bots met andere individuen. Het is wel enorm vermoeiend om voortdurend vanalles wat jij volgens iemand zou hebben bedoeld te moeten weerleggen... :-/ Maar if that is what it takes... ![]() Daarnaast kon ik dus bij die 'pesterijen' (deze naam zijn ze ondertussen waardig vrees ik ![]() Maar bij deze collectieve belediging mijnentwege kreeg ik dan weer wel strafpunten: http://forum.politics.be/showthread.php?t=117090 Dat was, samen met alle persoonlijke beledigingen die toen weer �* volonté gemaakt werden door sommige leden in K&K gericht aan mij, net iets te veel voor mijn rechtvaardigheidsgevoel, en de directe aanleiding van mijn vertrek. Een positieve noot: bedankt aan al degenen die wel aardig - al is het gewoonweg uit goed fatsoen of oprecht gemeend - reageerden. Dat deed me wel wat. ![]() ![]() ![]() Daarnaast gebeurde er ook net te veel spannende dingen in de actualiteit en kon ik "mijn" milieu-subforum ook niet alleen laten. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2009 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() en nu ni meer wegvliegen he!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() 'k Wist het ...
![]() |
#186 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus Groentje... stop the drama en daag zelf ook niet uit, dan krijg je ook geen venijnige steken van je medeforummers.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 januari 2009 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Allemaal kalmeren, handjes schudden en samen een pint pakken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Alle vrouwen op één hoop. Rrrrrr.... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Van mijn kant zal ik als ik hier nog verdraaiingen, interpretaties of fantasieën (op basis) van mijn posts zie die totaal niet van toepassing zijn, zal ik het kort houden: "stropop(argument)". (met dank aan AH.) Dan is er niet veel meer om op te reageren. ![]() Wie nog vit, venijnige opmerkingen geeft of de ander vanalles in de schoenen probeert te stoppen kan je ook veroordelen in groep (als groep), dan dooft het gedrag na een tijd wel uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |