Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2009, 00:23   #181
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
We weten ook dat mensen van Arabische oorsprong door de politie 3 keer meer gecontroleerd worden dan andere Belgen. Als je drie keer meer gecontroleerd wordt, is het ook logisch dat je vaker betrapt en dus vaker vervolgd wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://knack.rnews.be/belga/algemeen...le135840.html#
http://www.standaard.be/artikel/deta...34917342091215
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-politie.dhtml
Indien de politie één bevolkingsgroep drie maal méér controleert dan anderen komt die bevolkingsgroep automatisch meer voor in de politiestatisiteken.
Niet alle Marokkanen zijn Arabisch. Arabieren minderheid, ge-arabiseerden kleine meerderheid en de Berbers de grote meerderheid.

Correct me if I'm wrong

Laatst gewijzigd door porpo : 22 december 2009 om 00:23.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 00:29   #182
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Niet alle Marokkanen zijn Arabisch. Arabieren minderheid, ge-arabiseerden kleine meerderheid en de Berbers de grote meerderheid.

Correct me if I'm wrong
Vwala sè, zelfs porpo doorprikt de doorzichtige propaganda van agitprop!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 00:40   #183
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Overigens is drughandel een misdrijf waarbij geen slachtoffers vallen, het is ongereguleerde handel.
Ik dacht toch dat drugsdoden en hun familie daar serieus onder leiden en volgens mij zijn dit dus slachtoffers.
pv1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 03:36   #184
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als ik en mijn vrienden 10 X per dag gecontroleerd zouden worden en politie kan nooit wat vinden, wij houden ons aan de wet van het land, doen geen criminele dingen e.d., dan wéét ik dat de politie vroeg of laat vanzelf ophoudt met die onzinnige en onnodige controles
De politie denk anders dan u. Die vertrekken van 'criminogene zones' en wie zich daarbinnen bevindt is een potentiële misdadiger. Daar controleert men dus veel meer.
Dat de politie vriendelijk is tegen u, is mooi meegenomen, maar dat is niet altijd het geval.
Citaat:
Of mijn visie op de maatschappij zou veranderen indien ik het gevoel had dat ik geviseerd of gediscrimineerd zou worden, weet ik niet, maar ik weet wél dat ik er niet crimineel door zou worden
Als u het niet weet, kan u niet zeggen hoe u zou reageren.

Citaat:
ik weet ook zeker dat áls dat het geval zou zijn, ik meteen terug naar mn eigen land zou vertrekken sito presto zelfs!
U bent migrant, dus u kan dat. U hebt blijkbaar een 'eigen land'. De jongeren die hier uit de migratie voortkomen, zijn hier geboren en hebben dus geen ander 'eigen land' dan dit land. Ze zijn hier thuis, het is hun samenleving, ze kunnen er niet zomaar uit weg als ze dat al zouden willen.

Citaat:
Ach agitatie, dat onzinverhaal heb ik al zo vaak hier voorbij zien komen, in België krijgt iedereen dezelfde kansen om school te lopen, een diploma te halen en iets van je leven proberen maken
Neen dus: er is discriminatie in het onderwijs. Dat zijn geen onzinverhalen het is realiteit die werd vastgesteld en die u kan nakijken, bijvoorbeeld in het PISA rapport. Het PISA-rapport toont aan dat nergens de kloof tussen de schoolresultaten van kinderen uit een kansrijk gezin en die met een kansarmere achtergrond groter is dan in het Vlaams onderwijs. Discriminatie speelt daarin een grote rol.
Je kan misschien de studie van de European Union Agency for Fundamental Rights eens lezen. Daaruit blijkt in welke mate er in Europa en België gediscrimineerd wordt, nog altijd. Ook op de arbeidsmarkt, het verhuur van huizen, door administratie, politie, etc. Of misschien moet je het OESO-rapport 'Jobs for Immigrants' eens doornemen. 'Jobs for Immigrants' vergelijkt de positie van etnisch-culturele minderheden in België met andere westerse landen. Ons land is op vele punten bij de slechtste leerlingen van de klas. Verontrustend is vooral het gebrek aan tewerkstellingskansen voor de 2de generatie, die met dit onderzoek voor het eerst in beeld komt.

De OESO koppelde gegevens uit twee databanken (Het Rijksregister en de Europese Arbeidskrachtenenquête) en slaagde er zo voor het eerst in om de tewerkstelling van de 2de generatie in kaart te brengen. Er is geen enkel ander land waar er zo’n grote kloof gaapt tussen de jobkansen van de tweede generatie en die van autochtone jongeren, stelt de OESO. “De lagere tewerkstellingskans is sterk en blijft zelf bestaan bij gelijkwaardige opleiding, positie, klasse en ouderlijke achtergrond. Dit is bijzonder verontrustend”, zegt de OESO.

Als je je vragen stelt over de gebrekkige integratie, de armoede en dùs de hogere graad van criminaliteit, lees dan eerst eens die drie rapporten. Dan weet je waarover je praat.

Citaat:
je zielige 'schuld-aanpraten-verhaaltje' van 'het is ónze schuld, wij doen niet genoeg, wij discrimineren' pakt niet bij mij - en bij steeds meer mensen niet meer. Je mantra is al lang uitgehold...
Het is geen mantra, geen verhaaltje maar keiharde realiteit. De situatie is in België erger dan in andere Europese landen, op alle vlakken. Dat blijkt uit die drie recente studies. En dat heeft dus niets met de migranten te maken of met de islam want in de andere landen zijn het dezelfde migranten met dezelfde cultuur en dezelfde godsdienst en daar doen ze het veel beter.

Citaat:
Laat die miljonairstaks maar komen, we zullen snel zien wie er beter van wordt, of jouw 'sociaal-economisch' probleem opgelost zal zijn - het �*s wel degelijk een 'religieus' probleem - een religie die élke vooruitgang op welk vlak dan ook tegenhoudt.
Je bedoelt zeker de religie 'ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke' die Vlaanderen zo dogmatisch in zijn greep heeft en elke vorm van kritisch, radicaal denken hier ondersneeuwt in een grijze gedachtenloze brij waarin kleurloze papagaaien herhalen wat een paar demagogen en een zatte lul op café uit hun nek kletsen?

We zouden beter solidair zijn met de migranten, met hen op straat komen, betogen en relschoppen voor een serieus gratis onderwijs voor iedereen, voor een werkgelegenheidsproject, voor een stevige en goed gefinancierde sociale zekerheid, voor hogere pensioenen, voor gratis gezondheidszorg voor wie dat nodig heeft, voor véél meer sociale woningen en een blokkering van de huurprijzen en voor een miljonairstaks waarmee we dat allemaal kunnen betalen.

Nee, de idioten hier schelden nog liever op zij die het nog moeilijker hebben dan solidair te zijn met iemand die in hetzelfde bootje zit maar per ongeluk de verkeerde godsdienst heeft, een hoofddoek draagt of een rare taal spreekt.

Een bende debielen, dat zijn het.

(zo, dat lucht op. Ik heb vannacht slecht geslapen).

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 december 2009 om 03:41.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 03:42   #185
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pv1994 Bekijk bericht
Ik dacht toch dat drugsdoden en hun familie daar serieus onder leiden en volgens mij zijn dit dus slachtoffers.
Een drugsdode in uw familie is een drama. Het aantal drugsdoden in ons land is relatief laag en geen groot maatschappelijk probleem.
Overigens ga je van drugs niet noodzakelijk dood.

Oud 22 december 2009, 03:43   #186
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Correct me if I'm wrong
You're right. Maar in de ogen van de flikken en veel idioten hier zijn het allemaal dezelfde: moslims!

Oud 22 december 2009, 08:27   #187
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Bij ons op het werk worden we ook gecontroleerd bij het naar buitengaan.
Wij drukken op een knop, de computer bepaald of het groen (is je mag doorgaan) of rood (je moet naar binnengaan). Het gebeurt dat ik 3 maal per week moet binnengaan, ik heb hier totaal geen probleem mee. Er zijn anderen, die reeds bij de vakbond zijn gaan reclameren dat ze geviseerd worden door de bewaking.
Oud 22 december 2009, 10:24   #188
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Een drugsdode in uw familie is een drama. Het aantal drugsdoden in ons land is relatief laag en geen groot maatschappelijk probleem.
Overigens ga je van drugs niet noodzakelijk dood.
Je moet niet dood zijn om mensen te kwetsen wanneer je drugs gebruikt.
pv1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 11:35   #189
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

...

Toevallig ben ik ook migrant en toevallig ben ik vandaag 3 X aangehouden voor een alcoholcontrole, ik drink nooit, dus ik hoefde me geen zorgen te maken, de 3de X was ik nog steeds aardig en vriendelijk, de politie was nl. ook aardig en vriendelijk tegen mij,

...
En welk 'profiel' heeft u, als migrant, dat die politie zo aardig en vriendelijk weet te blijven?

Voor zover ik begrepen heb, bent u van het vrouwelijke geslacht. Dat is al een voordeel, zou ik durven zeggen. Ik vermoed dat u er nogal 'Europees' uitziet, wat een bijkomend voordeel is.

Ik weet uit ervaring hoe 'aardig en vriendelijk' de politie alhier te werk gaat bij controles van 'bougnouls'. Ik zie er namelijk ook behoorlijk 'verdacht' uit zonder daarvoor veel moeite te moeten doen. Als ik met mijn Noord-Afrikaanse vrienden op straat rondloop, slagen maar weinig mensen er in mij er als de 'niet-makak' uit te pikken.

Het is natuurlijk altijd wel even schrikken voor zo'n 'aardige en vriendelijke' dienaar der wet wanneer hij dan mijn Naam en Voornaam onder ogen krijgt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2009 om 11:36.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 11:37   #190
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Men begint met ze in de gevangenis te stoppen op basis van een verdenking.
Is dat de enige voorwaarde om te mogen genieten van de preventieve hechtenis ?

Aaidontinkso.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 11:38   #191
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
You're right. Maar in de ogen van de flikken en veel idioten hier zijn het allemaal dezelfde: moslims!
Dat is de meest eufemistische term, ministe.

Helaas wordt doorgaans een heel ander vocabulaire aangewend, ook door nogal wat Armen der Wet.

Neem dat maar van mij aan.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 12:35   #192
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

hahahaha god haat dus blote meiden. dan waarom heeft god meiden gemaakt? om bloot rond te lopen. bloot is natuur en mooi.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 13:54   #193
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dan ook de Islamitische achtergrond die men tegen de Westerse maatschappij doet keren. Zo is een Somaliër sneller crimineel dan een Surinamer of een Indiase Hindoe.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 december 2009 om 13:54.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 14:50   #194
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is dan ook de Islamitische achtergrond die men tegen de Westerse maatschappij doet keren. Zo is een Somaliër sneller crimineel dan een Surinamer of een Indiase Hindoe.
Wat een compleet idiote idiotie, achterlijke achterlijkheid en onzinnige onzin.

Oud 22 december 2009, 14:56   #195
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen dus: er is discriminatie in het onderwijs. Dat zijn geen onzinverhalen het is realiteit die werd vastgesteld en die u kan nakijken, bijvoorbeeld in het PISA rapport. Het PISA-rapport toont aan dat nergens de kloof tussen de schoolresultaten van kinderen uit een kansrijk gezin en die met een kansarmere achtergrond groter is dan in het Vlaams onderwijs. Discriminatie speelt daarin een grote rol.
Die vermeende discriminatie van allochtone leerlingen in België heeft wellicht te maken met het feit dat men in België de lat voor allochtonen even hoog legt als die voor autochtonen, en niet, zoals bijvoorbeeld in Nederland het geval is, de lat voor allochtonen lager legt, waarbij het dus de autochtonen zijn die gediscrimineerd worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 16:00   #196
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die vermeende discriminatie van allochtone leerlingen in België heeft wellicht te maken met het feit dat men in België de lat voor allochtonen even hoog legt als die voor autochtonen, en niet, zoals bijvoorbeeld in Nederland het geval is, de lat voor allochtonen lager legt, waarbij het dus de autochtonen zijn die gediscrimineerd worden.
Correct. Iedereen even dom ... hoe graag de sossen dat hier ook gewild hebben, het is hen hier nog niet gelukt. Gelukkig dat er nog enkele wakkere politici zijn die dit bedrog hebben kunnen stoppen. Sossen op onderwijs : in het oog houden of er komen vodden van.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 16:42   #197
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
We zouden beter solidair zijn met de migranten, met hen op straat komen, betogen en relschoppen voor een serieus gratis onderwijs voor iedereen, voor een werkgelegenheidsproject, voor een stevige en goed gefinancierde sociale zekerheid, voor hogere pensioenen, voor gratis gezondheidszorg voor wie dat nodig heeft, voor véél meer sociale woningen en een blokkering van de huurprijzen en voor een miljonairstaks waarmee we dat allemaal kunnen betalen.

....

Ja, okee, en stel je voor dat we dat dan allemaal hebben; en voor iedereen, dus zelfs voor de aktuele vluchtelingen in behandeling en zelfs voor de illegalen.

En dan komen ze dat te weten in heel Afrika , Azië en Zuid-Amerika ... dan staan ze hier met nog eens zovelen om illegaal of via het vluchtelingenstatuut binnen te komen ....

denk jij dat we erin zullen slagen om het ocmw van de ganse wereld te worden ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 16:53   #198
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mag hopen dat jij en je vrienden geen 100 jaar zullen wachten om te reageren op 10 controles per dag.
Als je - zoals vele migranten - om de haverklap gecontroleerd wordt terwijl je op hetzelfde moment (terecht of niet) de overtuiging hebt dat je op school en de arbeidsmarkt gediscrimineerd wordt, dan verandert je visie op de maatschappij.

Als je bovendien - zoals bij de meeste migranten het geval is - in bittere armoede, werkloosheid, verkommerde en te dure huizen moet leven met teveel mensen op een te kleine oppervlakte, dan verandert niet alleen je visie maar ook je houding. Je kan moeilijk respect opbrengen voor de waarden en normen van een land of bevolking als je daar het slachtoffer van bent. Je reageert dus in functie van je kleine eigenbelang. Criminaliteit maakt daar deel van uit.

Au fond is het probleem geen religieus probleem maar het is een sociaal-economisch probleem. Dat is goed nieuws want daar kunnen we tamelijk gemakkelijk iets aan doen. Te beginnen met een miljonairstaks zodat er middelen vrij komen van mensen die ze toch niet nodig hebben.
Als de migranten niet tevreden zijn , kunnen ze nog altijd verhuizen hé. Iets minder op het muurtje zitten en iets meer naar school gaan kan helpen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 17:13   #199
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De politie denk anders dan u. Die vertrekken van 'criminogene zones' en wie zich daarbinnen bevindt is een potentiële misdadiger. Daar controleert men dus veel meer.
Dat de politie vriendelijk is tegen u, is mooi meegenomen, maar dat is niet altijd het geval.
U geeft het zelf reeds aan; 'criminogene zone', in een criminogene zone is de kans tigmaal hoger op criminele feiten en misdaden dan in een niet-criminogene zone, net als in een risico-periode, kerst en nieuwjaarsdagen, de kans op alcoholgebruik ook tigmaal hoger is, vandaar méér controle, ik vind dat niet meer dan normaal, ik drink nooit, zeker niet als ik een auto bestuur, maar toch ben ik 3 X op diezelfde dag tegengehouden voor een controle, moest ik in een criminogene zone wonen, zou ik wéten dat de kans op een misdaad vele malen hoger is dan in een niet-criminogene zone, en óók blij zijn met verhoogde controles, het is en blijft tenslotte om de veiligheid van mij (individuele burger die niet crimineel is), net als die alcoholcontroles op de veiligheid gericht zijn van ánderen!

Ik kon ook uit mn slof schieten en gaan janken van;"Ik drink nooit en ben al 3 X tot staan gebracht en ik ben erg blank en blond en daarom denken jullie misschien dat ik Russische of Poolse ben" (waarvan stereotypisch vanuit gegaan wordt dat die steeds dronken zijn), niks van dat alles, ik ben blij dat ze hun job doen!

Citaat:
Als u het niet weet, kan u niet zeggen hoe u zou reageren.
Inderdaad, maar wél wéét ik dat ik niet crimineel zou worden, dat zit er in of niet!

Citaat:
U bent migrant, dus u kan dat. U hebt blijkbaar een 'eigen land'. De jongeren die hier uit de migratie voortkomen, zijn hier geboren en hebben dus geen ander 'eigen land' dan dit land. Ze zijn hier thuis, het is hun samenleving, ze kunnen er niet zomaar uit weg als ze dat al zouden willen.
Dubbelpaspoortigen hebben ook een land, waar ze zich aan vastklampen en hun waarden, normen en tradities hier willen opdringen, zoniet zouden ze hun dubbel paspoort al lang opgegeven hebben!!!

Citaat:
Je kan misschien de studie van de European Union Agency for Fundamental Rights eens lezen. Daaruit blijkt in welke mate er in Europa en België gediscrimineerd wordt, nog altijd. Ook op de arbeidsmarkt, het verhuur van huizen, door administratie, politie, etc. Of misschien moet je het OESO-rapport 'Jobs for Immigrants' eens doornemen. 'Jobs for Immigrants' vergelijkt de positie van etnisch-culturele minderheden in België met andere westerse landen. Ons land is op vele punten bij de slechtste leerlingen van de klas. Verontrustend is vooral het gebrek aan tewerkstellingskansen voor de 2de generatie, die met dit onderzoek voor het eerst in beeld komt.

De OESO koppelde gegevens uit twee databanken (Het Rijksregister en de Europese Arbeidskrachtenenquête) en slaagde er zo voor het eerst in om de tewerkstelling van de 2de generatie in kaart te brengen. Er is geen enkel ander land waar er zo’n grote kloof gaapt tussen de jobkansen van de tweede generatie en die van autochtone jongeren, stelt de OESO. “De lagere tewerkstellingskans is sterk en blijft zelf bestaan bij gelijkwaardige opleiding, positie, klasse en ouderlijke achtergrond. Dit is bijzonder verontrustend”, zegt de OESO.
So you said before, dat 'onderzoek' scherm je nu al mee zo lang ik je lees - en op mijn vraag hoe het komt dat er in andere Europese grootsteden precies dezelfde problemen zijn met precies dezelfde minderheidsgroep met precies dezelfde achtergrond en ideologie, waar blijkbaar niet zoveel racisme, discriminatie is, meer kansen etc. - ben je me nog steeds het antwoord schuldig!

Citaat:
Als je je vragen stelt over de gebrekkige integratie, de armoede en dùs de hogere graad van criminaliteit, lees dan eerst eens die drie rapporten. Dan weet je waarover je praat.
Zelfde als hierboven, verklaart U mij de 'problemen' in andere Europese grootsteden eens.

Citaat:
Het is geen mantra, geen verhaaltje maar keiharde realiteit. De situatie is in België erger dan in andere Europese landen, op alle vlakken. Dat blijkt uit die drie recente studies. En dat heeft dus niets met de migranten te maken of met de islam want in de andere landen zijn het dezelfde migranten met dezelfde cultuur en dezelfde godsdienst en daar doen ze het veel beter.
Daar doen ze het dus blijkbaar helemaal niet beter, kijkt U eens naar grootsteden in Frankrijk, Zweden, UK, etc etc....

Citaat:
Je bedoelt zeker de religie 'ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke' die Vlaanderen zo dogmatisch in zijn greep heeft en elke vorm van kritisch, radicaal denken hier ondersneeuwt in een grijze gedachtenloze brij waarin kleurloze papagaaien herhalen wat een paar demagogen en een zatte lul op café uit hun nek kletsen?

Nee, de idioten hier schelden nog liever op zij die het nog moeilijker hebben dan solidair te zijn met iemand die in hetzelfde bootje zit maar per ongeluk de verkeerde godsdienst heeft, een hoofddoek draagt of een rare taal spreekt.

Een bende debielen, dat zijn het.

(zo, dat lucht op. Ik heb vannacht slecht geslapen).
Was blijkbaar een erg zware nacht.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 17:51   #200
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die vermeende discriminatie van allochtone leerlingen in België heeft wellicht te maken met het feit dat men in België de lat voor allochtonen even hoog legt als die voor autochtonen.
U moet niet uit uw nek kletsen mar het rapport lezen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be