![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/wegwijs.aspx?id=81 Van werken is er slechts in een bepaald geval sprake, en daar vallen degenen die meer dan vijf jaar hier verblijven, en lid zijn van de plaatselijke voetbalclub, in elk geval niet onder (met andere woorden, het gros). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordg is het 3/4 van de federale regering die zo denkt, de leden van de linkse kerk niet in het minst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom kan Europa geen strikt VISUM beleid invoeren zoals de VS, dat gericht is op het aantrekken van mensen die van economisch nut zijn. Het is gewoonweg ABSURD om werkloosheids en andere uitkeringen te geven aan illegalen en noord afrikaanse profiteurs. Maar volgens mij past deze massa regularisatie perfect in de lange termijn plannen van de waalse sossen.. 350.000 nieuwe stemmen voor de sossens is nie slecht. Gelukkig ben ik dit land ontvlucht en woon ik nu in een land waar mensen die werken beloond worden ipv criminelen en profiteurs. Jammer, maar ik vrees dat Europa verloren is. Eurabia is een quasi feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de uitgenodigde politici kwamen slechts twee 'backbenchers' opdagen, de uitgenodigde ordediensten stuurden hun kat, en de voorstellingsronde was nog niet afgelopen of het zat er in Molenbeek (waar de debat-avond plaats had moeten vinden) alweer bovenarms op omdat de plaatselijke politie er maar niet in slaagt de 'kloof' tussen haarzelf en de bewoners van de wijk waar ze voor de ordehandhaving verantwoordelijk is te overbruggen. De vraag is of die politie die kloof wel wil/mag overbruggen. De heer burgemeester Philippe Moureaux heeft - samen met zijn handlangers (niet noodzakelijk behorend tot dezelfde partij) - jarenlang een zeer vuil spel gespeeld, en het tij is zich tégen die bandieten mèt officieel statuut aan het keren. Om nu op die 'Avenir' terug te komen: als langzaam op mijn levenseinde toe wandelende oudere volwassene maak ik graag plaats voor de volgende generatie. Ik heb mijn verleden waarin ik de kansen om mijn eigen toekomst te maken in de mate van het mogelijke heb gegrepen. Mijn heden is er dan ook naar. Nu is het aan de jongeren om hùn toekomst te maken, zonder al te veel bemoeienissen van mijnentwege. Als ze hulp willen, mogen ze die altijd vragen, maar het is niet aan mij om te zeggen waarheen zij 'moeten' gaan. Ik ben bereid ze raad te geven en te ondersteunen als zij dat wensen, maar dat is het zowat. Het is alleszins niet aan mij om hen te kortwieken en gevangen te zetten in een kooi waarin ik zèlf ook zou wegkwijnen en sterven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderscheidingscriteria zijn o.a. aanbreng van betrouwbare informatie die door de regime-media wordt weggemoffeld, degelijke argumentatie, afwezigheid van calimeroïsme en hersenloos gescheld, een zekere 'openheid van geest', naar voor schuiven van 'werkbare' voorstellen ter oplossing van een probleem, ... Ik wil daar wel aan toevoegen dat ik niet noodzakelijk altijd en overal aan mijn eigen criteria beantwoord, maar verkies jou en de andere forummers daarover te laten beslissen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() En onze politiek is niet bij machte om ook maar iets te veranderen in die
landen waar al die mensen vandaan komen.... Als die mensen het goed hebben in eigen land dan hebben ze geen redenen om naar hier te vluchten. Het licht niet enkel en alleen aan onze politici (of ons land). Andere landen doen ook niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag mij af hoelang die mythe nog zal duren. Dat is pure propaganda van de ondernemersorganisaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is de groeieconomie op zijn waals |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stel je hebt een belgische opleiding genoten ingenieur. Als je in belgie blijft werken verdien je 2000euro per maand, als je naar lumbumbashi gaat werken haal je daar voor een kloefkapper van een baas 2000euro per jaar... Nu voor de wereld gerekend in BNP, is het beste dat je kunt doen de opgeleide mensen daar tewerkstellen, waar ze het meest opbrengen. defacto zal dit in europa-Vs zijn Idemdito voor die mensen. Dus we moeten opleidingscentra maken om al die mensen op ons niveau te krijgen inderdaad. En inderdaad de sociale 'afval' moet er in principe uit. Nu de zachte manier om het te doen, is gewoon eisen dat de volledige sociale industrie meehelpt aan sociale woningbouw, wegennetwerk, biomassa populieren bossen onderhouden, zero-energie schoolgebouwen, zonnepanelen installeren, windmolensinstalleren, hybride wagen productie, archieven inscannen, callcenter voor overheid werken, gerechtelijk informatica systeem op punt zetten etc (dus geen uitkering als je niet werkt, vind je geen werk, dan zorgt de staat voor werk...) Daarmee onthef je die mensen van de verdachtmaking dat ze hier zijn om te profiteren van ons sociaal systeme, wat eigenlijk indirect zo is. En daarmee geef je een permanente integratie in onze economie, een step up dus. Sowieso zal al wie geen bal goesting heeft om te werken ofwel verhuizen, ofwel zich aanpassen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 september 2009 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag broer en zus ook komen, etc... uiteindelijk is het pure wiskunde, en dan vermenigvuldigen, en dan nog eens vermenigvuldigen, en voor ge het weet is uw kleinzoon dochter de enige in een klas vol niet vlamingen... En dan wordt het interessant, een aantal notoire anti racisten uit mijn directe omgeving, hebben het immers ook niet zo op die "zwarte scholen" ze zeggen dat alleen niet, ... maar het is wel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In de 14° eeuw stierf ook de helft van de bevolking in Europa, en dat herstelt zich snel. De enige reden waarom ze er zouden zijn is om verouderde economische structuren in stand te houden, die waar arbeid nog een grote rol speelt, en het liefst goedkope arbeid. Ze zijn niks anders dan pionnen in 'optimale allocatie van produktiefactoren', en dit tot gewin van een bepaalde klasse. Maar uiteindelijk zullen deze stucturen ook verdwijnen tegenover het Aziatische potentieel. Jammer genoeg belet het nu een radikale economische overhaul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Pasgeborenden, die met de vleet afsterven aan ondervoeding en medicatie is al een dagelijks feit. (Ook een signaal, dat systematisch genegeerd wordt) Met stellingen, zoals men ze hier te lezen krijgt, word dit straks gebanaliseerd. Zijn deze mensen well bewust van hun onverantwoordelijke 'roddelpraat'. Laatst gewijzigd door bruggeman : 18 september 2009 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wanneer aan alle voorwaarden is voldaan, verklaart de DVZ de aanvraag ontvankelijk en gegrond, en vraagt aan de gemeente om betrokkene in te schrjiven in het vreemdelingenregister en een "Bewijs van inschrijving in het Vreemdelingenregister (BIVR)" af te leveren: * voor beperkte duur, die eventueel vernieuwd kan worden (elektronische A kaart ; of tot eind 2008 kon de gemeente nog een kartonnen BIVR - witte kaart voor beperkte duur afleveren): voor punt 2.8.B van de nieuwe instructie van 19/7/2009 (economische regularisatie, na toekenning van arbeidskaart B) wordt een BIVR van 1 jaar afgeleverd, dat kan vernieuwd worden als betrokkene op het einde van het jaar opnieuw een arbeidskaart B voorlegt. Trouwens Bob, als je illegaal in België bent kan je je niet inschrijven in de plaatselijke voetbalclub ![]()
Elke vluchteling is asielzoeker.....maar niet elke asielzoeker is vluchteling. Laatst gewijzigd door Astar : 18 september 2009 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht...js.aspx?id=161
Elke vluchteling is asielzoeker.....maar niet elke asielzoeker is vluchteling. Laatst gewijzigd door Astar : 18 september 2009 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |