Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2010, 15:53   #181
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
wel, blijkbaar niet, want je weet niet eens wat er in staat!

je bent toch niet echt zo onnozel he?
en levenservaring? la me nie lachen!
jij lijkt me bijzonder naief!
dus toch maar de negeer, was ik effe vergeten
stom stom stom stom
Niet in opjagen Khwaja, doe zoals ik ban hem zelf door op je negeerlijst te zetten, dat scheelt veel verwijten naar je kop.
Ik denk dat er onlnags zo eentje gebanned is omdat hij constant korte berichten poste met verwijten naar iedereen. Probeer zo maar es te discussieren.
Hij volgt niet eens goed de discussie wnat dacht blijkbaar dat het over jou ging Kwestie van een hoogstaand gesprek te hebben

Wat betreft de info van je link Pieke, ik plaats gerust graag wat er staat:
CAUTION! MAY CAUSE IRRITATION TO SKIN, EYES, AND RESPIRATORY TRACT.
Dat volstaat voor mij. De rest is voor interpretatie vatbaar lijkt me.

Heel bizar dat steeds mijn vorige post met de link e.d. naar de chemtrail en geo-modif docs steeds genegeerd wordt.
Typische tactiek hier.
Fundamentele argumenten uit de weg gaan, focussen op details en steeds dingen uit de context trekken of belachlijk maken.
Ik heb het gevoel hier constant met pubers te discussiëren.

Gelukkig zijn er andere die discussie wel waard maken.
Daarom: gebruik die negeerlijst, ga niet meer in op hun onnozeliteiten, is tijdverlies, haalt de kwaliteit van de topics naar beneden en dan heb je er geen last van, zie je enkel wat je wenst te zien.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 1 juni 2010 om 15:55.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 15:59   #182
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Niet in opjagen Khwaja, doe zoals ik ban hem zelf door op je negeerlijst te zetten, dat scheelt veel verwijten naar je kop.
Ik denk dat er onlnags zo eentje gebanned is omdat hij constant korte berichten poste met verwijten naar iedereen. Probeer zo maar es te discussieren.
Hij volgt niet eens goed de discussie wnat dacht blijkbaar dat het over jou ging Kwestie van een hoogstaand gesprek te hebben

Heel bizar dat steeds mijn vorige post met de link e.d. naar de chemtrail en geo-modif docs steeds genegeerd wordt.
Typische tactiek hier.
Fundamentele argumenten uit de weg gaan, focussen op details en steeds dingen uit de context trekken of belachlijk maken.

Daarom: gebruik die negeerlijst, ga niet meer in op hun onnozeliteiten, is tijdverlies, haalt de kwaliteit van de topics naar beneden en dan heb je er geen last van, zie je enkel wat je wenst te zien.
yep, is al geregeld, hij staat er nu op op de negeerlijst

zucht, terwijl ze zoveel wijzer zouden kunnen worden..
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:05   #183
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...

Cherrypicking, oogkleppen en circle-wanking met de inteelt-vriendjes.
Zeer hoogstaand, inderdaad.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:05   #184
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
yep, is al geregeld, hij staat er nu op op de negeerlijst
zucht, terwijl ze zoveel wijzer zouden kunnen worden..
Spaar je energie
zulke soort zal pas op het einde als iedereen het uitjoelt dit ook beginnen verkondigen. Dat is namelijk wat ze NU doen, met de kudde meebleiten.
Uit angst, uit frustratie, uit dwaasheid.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 1 juni 2010 om 16:07.
Oud 1 juni 2010, 16:11   #185
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Spaar je energie
zulke soort zal pas op het einde als iedereen het uitjoelt dit ook beginnen verkondigen. Dat is namelijk wat ze NU doen, met de kudde meebleiten.
Uit angst, uit frustratie, uit dwaasheid.

Laatst gewijzigd door Cdude : 1 juni 2010 om 16:11.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:11   #186
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat volstaat voor mij. De rest is voor interpretatie vatbaar lijkt me..
Hier heb ik er nog 1 voor je dan:

Citaat:
May cause irritation of eyes and skin. Ingestion may cause nausea. Inhalation may cause slight irritation of the nose. Conditions aggravated/target organs: Persons with prexisting eye, skin or respiratory conditions may be more susceptible.
Klikkerdeklik voor het product

yep, zout. NaCl
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:11   #187
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:14   #188
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Oud 1 juni 2010, 16:14   #189
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

LOL

Citaat:
Vandaag, 17:11
Cdude
Dit bericht is verborgen omdat Cdude op jouw negeerlijst staat.
Pieke
Dit bericht is verborgen omdat Pieke op jouw negeerlijst staat.
parcifal
Dit bericht is verborgen omdat parcifal op jouw negeerlijst staat.
Vandaag, 17:14
Cdude
Dit bericht is verborgen omdat Cdude op jouw negeerlijst staat.

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 1 juni 2010 om 16:15.
Oud 1 juni 2010, 16:17   #190
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL
niet moeilijk dan dat ge
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:27   #191
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot
Die wordt niet genegeerd, die wordt vermeden.
De BS-detector slaat telkens rood uit als ik in de buurt kom.
Oud 1 juni 2010, 19:28   #192
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volstaan [list][*]een lijvig dossier van de VS militairy (Owning the weather by 2025), [*]getuigenissen van piloten en instructeurs[*]visuele confirmatie[*]internationale kritische protestbewegingen[*]een onderzoeksdossier van 300p[*]onderzoek en vaststelling door professor van unief Delft (die jarenlang fenomeen volgt, zie video vh symposion)[*]Bill Gates e.a. die nu uiteindelijk publiekelijk beweren aan geo-engineering te doen
Dit bewijst allemaal niet dat er op dit moment massaal gesproeid word tegen de mensheid .

Bewijs betekend getuigenissen of materiaal die het massale gebruik van de chemtrails aantonen. Getuigenissen van mensen die vanalles denken vormen geen bewijs. En dat gates aan geo-engeneering doet ook niet.

Het beïnvloeden van het weer kan heel veel verschillende redenen hebben !!
Waarom zou dat het gebruik van chemtrails om de mensheid te vergiftigen(inclusief de daders ) aantonen ??

En op die onderzoeken ben ik al eerder ingegaan.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 20:13   #193
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Typische tactiek hier.

Alle stof kan dat veroorzaken. Wat irritatie.

Ik werk regelmatig met het spul en ik kan u zeggen dat het compleet ongevaarlijk is. Het is chemisch inert. Maar ik vrees dat ge die term niet verstaat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 20:28   #194
Allez Proficiat
Vreemdeling

Standaard

Mijn persoonlijke eindoordeel over het symposium en het rapport van de Belfort-group:

Het anonieme rapport Case Orange dat door de Belfort-group op het symposium werd voorgesteld is structureel opgebouwd als een wetenschappelijk onderzoek, maar men kan niet ontsnappen aan de vaststelling dat het rapport (a) tendentieus is aangaande de mening die het naar voor brengt omtrent de opwarming van de aarde en de wetenschappelijke consensus daarover, en (b) in essentie samenzweringsliteratuur is wat betreft de centrale en speculatieve these waar het hele betoog op gericht is: de claim dat een bepaalde vorm van geo-engineering in het grootste geheim en op grote schaal wordt geïmplementeerd. Het is m.a.w. een verstandig rapport, maar net niet verstandig genoeg. Het is in elk geval géén bewijs dat er een samenzwering aan de gang is, en zal door de beschuldiging die er in centraal staat waarschijnlijk eerder contraproductief werken en een open en oprechte discussie over eventueel schadelijke stoffen in contrails alleen maar bemoeilijken of verhinderen. Het is alsof men zou stellen dat iemand een terrorist is omdat hij in z’n tuinhuis enkele ingrediënten heeft staan waarmee hij een bom kan maken.

Citaat uit het rapport:

At the time of public release of this research paper in May 2010 our investigation team comes to the conclusion that climate control programs, controlled by the military but approved by governments are silently implemented in order to avoid the worst case scenarios they obviously do not want. [...] Since several ionospheric heaters are installed on various places around the globe one can assume that there is wide co-operation between governments in order to reach the climate targets by 2025: controlling the weather and thus the planet.

Meer: http://citizensinactionbelgium.wordp...er-chemtrails/
Allez Proficiat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 20:31   #195
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit bewijst allemaal niet dat er op dit moment massaal gesproeid word tegen de mensheid .

Bewijs betekend getuigenissen of materiaal die het massale gebruik van de chemtrails aantonen. Getuigenissen van mensen die vanalles denken vormen geen bewijs. En dat gates aan geo-engeneering doet ook niet.

Het beïnvloeden van het weer kan heel veel verschillende redenen hebben !!
Waarom zou dat het gebruik van chemtrails om de mensheid te vergiftigen(inclusief de daders ) aantonen ??

En op die onderzoeken ben ik al eerder ingegaan.
Gates doet helemaal niet aan geo-eng. Die pipo's hebben weer iets opgevangen dat ze niet begrijpen.
Meer dan wat centen geven aan projectje heeft hij niet gedaan.

Toch opmerkelijk dat ze nooit maar dan ook NOOIT een wetenschappelijke bron hebben aangehaald.
But then again, who needs any when u believe that proof = sayhear
Oud 1 juni 2010, 20:37   #196
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allez Proficiat Bekijk bericht
Mijn persoonlijke eindoordeel over het symposium en het rapport van de Belfort-group:

At the time of public release of this research paper in May 2010 our investigation team comes to the conclusion that climate control programs, controlled by the military but approved by governments are silently implemented. in order to avoid the worst case scenarios they obviously do not want. [...] Since several ionospheric heaters are installed on various places around the globe one can assume that there is wide co-operation between governments in order to reach the climate targets by 2025: controlling the weather and thus the planet.
En waar zijn de bewijzen dat die "ionospheric heaters" niet gewone (radar) antennes zijn?

Zijn er boven die gebieden duidelijke sat foto's die een opmerkelijke tempstijging aantonen?
Oud 1 juni 2010, 20:39   #197
jevaly
Provinciaal Statenlid

jevaly's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volstaan
  • [1]een lijvig dossier van de VS militairy (Owning the weather by 2025),
    [2]getuigenissen van piloten en instructeurs
    [3]visuele confirmatie
    [4]internationale kritische protestbewegingen
    [5]een onderzoeksdossier van 300p
    [6]onderzoek en vaststelling door professor van unief Delft (die jarenlang fenomeen volgt, zie video vh symposion)
    [7]Bill Gates e.a. die nu uiteindelijk publiekelijk beweren aan geo-engineering te doen
dan voor jou niet?

Of is het wederom moeilijk te slikken?
(ik heb sterretjes door nummers vervangen voor de duidelijkheid, dit is geen complot noch een poging je dingen in de mond te leggen)

Neen, dit volstaat niet, enfin, het is zelfs nauwelijks het begin van volstaan.
1) dat het Amerikaans leger onderzoek doet naar manipulatie van het weer is nog al wiedes. De mens heeft van oudsher het weer beïnvloedt of althans het toch geprobeerd, bovendien is het weer cruciaal in de oorlogstactiek. Dit onderzoek wil echter niet zeggen dat het amerikaanse leger dit ook doet (het feit dat het is vrijgegeven, is zelfs een indicatie van het tegendeel)
2) getuigenissen zonder enige links/referenties zijn waardeloos. Ik heb ook getuigenissen ontvangen van de amerikaanse basis op Zeta-Reticuli II.
3) visuele bevestiging van een inwoner van atlantis
4) zoals de belfort groep neem ik aan? Er zijn ook internationale kritische protestbewegingen tegen water, video games, consumptie van dierlijke producten, veganisme...niet echt een geldig argument dus.
5) er zijn miljoenen pagina's geschreven over atlantis, buitenaardsen, handleeskunde, astrologie enz. Dat maakt het nog altijd niet aannemelijk dat deze bestaan.
6) Welke prof van Delft en welke video, geef eens een link. Op jullie website staat er enkel part1, part2 enz.
7) In je link staat er dat Bill Gates onderzoek naar geo-engineering financiert. Dit wil ten eerste al zeggen dat hij dat niet doet, enkel het onderzoek steunt; en ten tweede bevat geo-engineering wel iets meer dan chemtrails alleen. (het gaat trouwens over schepen die wolken uitstoten voor regenval, dus geen aluminium toestanden en dergelijke, maar soit)
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 20:52   #198
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allez Proficiat Bekijk bericht

Het anonieme rapport Case Orange dat door de Belfort-group op het symposium werd voorgesteld is structureel opgebouwd als een wetenschappelijk onderzoek, maar men kan niet ontsnappen aan de vaststelling dat het rapport (a) tendentieus is aangaande de mening die het naar voor brengt omtrent de opwarming van de aarde en de wetenschappelijke consensus daarover, en (b) in essentie samenzweringsliteratuur is wat betreft de centrale en speculatieve these waar het hele betoog op gericht is: de claim dat een bepaalde vorm van geo-engineering in het grootste geheim en op grote schaal wordt geïmplementeerd. Het is m.a.w. een verstandig rapport, maar net niet verstandig genoeg. Het is in elk geval géén bewijs dat er een samenzwering aan de gang is, en zal door de beschuldiging die er in centraal staat waarschijnlijk eerder contraproductief werken en een open en oprechte discussie over eventueel schadelijke stoffen in contrails alleen maar bemoeilijken of verhinderen. Het is alsof men zou stellen dat iemand een terrorist is omdat hij in z’n tuinhuis enkele ingrediënten heeft staan waarmee hij een bom kan maken.

Citaat uit het rapport:

At the time of public release of this research paper in May 2010 our investigation team comes to the conclusion that climate control programs, controlled by the military but approved by governments are silently implemented in order to avoid the worst case scenarios they obviously do not want. [...] Since several ionospheric heaters are installed on various places around the globe one can assume that there is wide co-operation between governments in order to reach the climate targets by 2025: controlling the weather and thus the planet.

Meer: http://citizensinactionbelgium.wordp...er-chemtrails/
Toch bedankt AP voor je lange bespreking, handig he die Ustream !!!
Ik ga het morgen es bekijken.
Ik moet zeggen dat je op het eerste zicht precies al wat genuanceerder bent, alleen de conclusie komt weeral wat pretentieus uit de hoek alsof je toegang tot alle info op de wereld hebt.
Maar soit, stap per stap
Ik apprecieer je werk dat je er in gestoken hebt.
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben op het symposion

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 1 juni 2010 om 21:00.
Oud 1 juni 2010, 20:59   #199
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevaly Bekijk bericht
(ik heb sterretjes door nummers vervangen voor de duidelijkheid, dit is geen complot noch een poging je dingen in de mond te leggen)

Neen, dit volstaat niet, enfin, het is zelfs nauwelijks het begin van volstaan.
1) dat het Amerikaans leger onderzoek doet naar manipulatie van het weer is nog al wiedes. De mens heeft van oudsher het weer beïnvloedt of althans het toch geprobeerd, bovendien is het weer cruciaal in de oorlogstactiek. Dit onderzoek wil echter niet zeggen dat het amerikaanse leger dit ook doet (het feit dat het is vrijgegeven, is zelfs een indicatie van het tegendeel)
je hebt duidelijk het rapport niet geraadpleegd anders zou je niet zo van toren blazen
Citaat:
2) getuigenissen zonder enige links/referenties zijn waardeloos. Ik heb ook getuigenissen ontvangen van de amerikaanse basis op Zeta-Reticuli II.
Citaat:
3) visuele bevestiging van een inwoner van atlantis
4) zoals de belfort groep neem ik aan? Er zijn ook internationale kritische protestbewegingen tegen water, video games, consumptie van dierlijke producten, veganisme...niet echt een geldig argument dus.
5) er zijn miljoenen pagina's geschreven over atlantis, buitenaardsen, handleeskunde, astrologie enz. Dat maakt het nog altijd niet aannemelijk dat deze bestaan.
juist, maar ook dat er meer gaande is dan wat men vermoed
Citaat:
6) Welke prof van Delft en welke video, geef eens een link. Op jullie website staat er enkel part1, part2 enz.
zie symposion vanaf 0:32 http://www.ustream.tv/recorded/7299427
Citaat:
7) In je link staat er dat Bill Gates onderzoek naar geo-engineering financiert. Dit wil ten eerste al zeggen dat hij dat niet doet, enkel het onderzoek steunt; en ten tweede bevat geo-engineering wel iets meer dan chemtrails alleen. (het gaat trouwens over schepen die wolken uitstoten voor regenval, dus geen aluminium toestanden en dergelijke, maar soit)
Klopt, wil ook zeggen dat geo-engineering al veel verder staat dan aanvankelijk gedacht of zelfs maar wordt vrijgegeven.

Maar mijn vermoeden dat de bevolking dit alles gaat goedkeuren onder het mom van de aarde te redden blijkt uit te komen.
JA WE ZIJN GOED BEZIG !!!

www.swingstar.eu
Oud 1 juni 2010, 21:02   #200
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
je hebt duidelijk het rapport niet geraadpleegd anders zou je niet zo van toren blazen

Klopt, wil ook zeggen dat geo-engineering al veel verder staat dan aanvankelijk gedacht of zelfs maar wordt vrijgegeven.
Wil ook zeggen ...wat wil ook zeggen? Hoever staat dat projectje dan wel volgens jou?
Een vloot van duizenden schepen die ongemerkt de zeeën bevolken?

Feiten of fictie ??

Laatst gewijzigd door Cdude : 1 juni 2010 om 21:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be