![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het spijt me dat ik jullie inhoudsloze ridiculiseringen uit onwetendheid en onmacht niet kan lezen wegen op mijn negeerlijstje te staan (ik ga ook geen moeite doen daar tijd in te steken).
![]() ![]() ![]() Feit is dat jullie inhoudelijk nooit sterk kunnen reageren dan wat staan joelen aan de zijlijn ![]() Ik herhaal nog es: Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Scoon posterkes kunnen ze wel maken
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet ge wat er gebeurt als ge metallisch Aluminium de lucht in sproeit (nanometrisch) ? Wel dan oxideert dat als de pest, op die kleine groottes is dat hoog reactief. Aluminiumpoeder brandt als de pest, net zoals titanium poeder. Het zijn niet voor niks dan ook raketbrandstoffen. Dan krijgt ge Alumina, en tada: http://www.jtbaker.com/msds/englishhtml/a2844.htm Niks ongezonds aan. En om af te sluiten: vliegtuigen sproeien geen aluminium poeder de lucht in. Dat is bullshit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hoeveelheid gesproeid alu zoals zij beweren te hebben gemeten, bedraagt meer dan de totale geschatte aanwezigheid op aarde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Now we're getting somewhere!
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 1 juni 2010 om 10:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter nog, daar zal hoogst wsh wel wat Al2O3 inzitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Die gasten tikken niet richtig. Aandacht, dat is wat ze willen.
Laatst gewijzigd door Tavek : 1 juni 2010 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Anyway, en ban interesseert me niet, DQ mag gerust verder mist blijven spuien. Maar hij moet stoppen met lullen over waarheid enzo, als hij gewoonweg de data manipuleert (en ja, niet tonen is ook manipulatie)
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met bron bedoel ik die van de chem info ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I smell bullshit from a mile away.[quote]Strange ... Laatst gewijzigd door Cdude : 1 juni 2010 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent toch niet echt zo onnozel he? en levenservaring? la me nie lachen! jij lijkt me bijzonder naief! dus toch maar de negeer, was ik effe vergeten stom stom stom stom Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juni 2010 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |