![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() " Geeft uw geld af, oud wijf, of ik slaag u bont en blauw !!Grrr " " jajaja, onmiddellijk, wacht ik geef het u , het steekt in mijn sjakosj..." BBZZZZTT!!!- AAAAAAAHHHHH!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Als je zwaar op je bakkes krijgt, krijg JIJ mischien een hartaanval ! Kijk De Moor, die is nu net van een hartstilstand overleden, na een stamp op zijn borst...Dus je ziet het, het zero risico bestaat dus niet. Ik zit liever enkele jaren in de bak, dan te sterven. Maar dat ben ik nu weer, hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik wel het gevoel dat de criminaliteit toegenomen is de laatste jaren. Ik had dit graag met statistieken willen bewijzen maar ik krijg voortdurend error-pages als ik die cijfers op de site van de federale politie tracht te vinden. In ieder geval is het onveiligheidsgevoel waar de bevolking de laatste 7 �* 8 jaren mee kampt, zeker gegroeid. Daar moet een reden voor zijn. Spoor die reden op en tracht die uit te schakelen. Mijn droom is het om 20 jaar terug te gaan in de tijd toen een mens raar zou bekeken worden als hij beweerde angst te hebben op straat, toen ik nog moederziel alleen 's nachts over de Meir in Antwerpen liep zonder enig gevoel van dreiging te ondervinden. Ja, er bestond toen ook een kans dat ik zou overvallen worden maar ze was veel kleiner dan nu, daar ben ik zeker van. Ja, ik werd toen op de Rooseveltplaats ook wel eens aangesproken door een onguur type maar ik had nooit het gevoel dat ik me daar echt zorgen om moest maken. Onze wereld is op enkele jaren erg veranderd en niet ten goede. Daarvan profiteren de criminelen natuurlijk, die zijn niet achterlijk, die weten zich best aan te passen en daar tegen helpt het bij zich hebben van een teasertje niet.
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() Het staat natuurlijk ergens tussen de faits divers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2+ behalve dat van de tazer. Ik heb er ooit eens enkele gepepperd en de overige had echt geen zin om ook een laag te krijgen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo simpel is het, we gaan geweld vanaf nu voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigratie stoppen, opvoeding verzorgen waarbij onze normen en waarden duidelijk gemaakt worden, meer blauw op straat en sociale controle, effectieve straffen.
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die mensen pistolen bij hebben ter zelfverdediging en een stuk of vier van die gekken neerschieten loopt de rest er vandoor. En de volgende maal doen die dat niet meer. Maar, de staat heeft schrik van gewapende burgers dus je moet je laten afsteken en doodslagen. En dus zal het van kwaad naar erger gaan. En kom me nu maar vertellen dat zelfverdediging uit den boze is.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Immigratie stoppen in Vlaanderen, betekent een razendsnelle Nederlandstalige minderheid in Belgie.
Kijken hoe leuk dat is... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 september 2010 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Immigratie stoppen in Vlaanderen ...
De grootste groep immigranten komt uit Nederland ... ![]()
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die weten natuurlijk ook dat de Belgische justitie daar niet in geinteresseerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Dit forum heeft me ondertussen andere dingen geleerd. ![]()
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou zelfverdediging slecht zijn ? Wat hebben we te verliezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |