![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Niet speciaal. Ik zie de politie als een noodzakelijk kwaad, dat goed in het oog gehouden moet worden, maar ik zie ze niet als persoonlijke vijanden. Politie vind je trouwens in elk land, en onder gelijk welk politiek bewind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik mag het toch een goed stuk vinden en het toch niet in alles met hem eens zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn ze? Van waar komen ze? Wat doen ze? Werk aan de winkel. Laatst gewijzigd door andev : 16 oktober 2010 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |