![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tjah, ik denk telkens gestopt te zijn... tot dat er weer iet is he...
Dan is de fles zo dichtbij. Dank uw systeem daarvoor... Drank is de gemakkelijkste drugs te krijgen, de legaalste zelfs. Drank is zo gemakkelijk, men haalt nooit mijn huis overhoop voor drank. Gezegend zij drank qua wettelijke "high". Ik las wat U zei. Een mes op school is ridicuul. Akkoord, langs één kant. Maar leest U dan ook aub dat ik u erop wees dat dat regio gebonden is. Stopt eens met dat verdedigen telkens. Ik heb het niet over mensen, culturen of geloven, ik heb het over jeugd in het algemeen. Ik vind gewoon dat in tijden als dit, jongeren geen messen mee moeten nemen naar school. Zeker niet na alle incidenten. Wel vind ik, dat als jeugd hun fruit vers geschild wenst, dit vers moet kunnen schillen onder toezicht. Zo is het argument "jamaar ik gebruik het voor mijn fruit" niet meer ter orde. Dan kan de school zeggen: "jamaar er zijn messen ter plaatse voor ter beschikking." Snapt U?
![]() |
#182 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Drank is gevaarlijk. Ik heb zelf geen drankprobleem, maar ik heb periodes gehad wanneer ik dagelijks dronk. Ik weet wat voor een glad, ijzig afgrond het is. Je lijkt mij vatbaar voor verslavingen. Ook een eerder impulsief type. Citaat:
Ding is: steekpartijen op scholen kun je vermijden, maar niet na school. Wat ik maar bedoel is: messen al dan niet verbieden is symptoombestrijding. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Zever. Ik ben opgegroeid in Deurne. Wij droegen als jongelingen (en nu eigenlijk nog meestal, af en toe gaan we samen nog eens pinten pakken) altijd wel een mes. Ik sta daar niet om de vijf minuten mee te zwaaien, maar ik heb altijd wel iets bij. Natuurlijke paranoia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doch, heel dronken, weet ik nog goed wat juist is. Een mes op school dezer tijden is alles behalve goed. Ik ben me ervan bewust dat jij dit niet on topic bedoelde, maar off topic. De offtopic: 420 en zijne drank. Wat stelt ge dan voor? De lokale dealer dat steeds MEER EN MEER moeite ondervind om aan gerief te geraken wat zijn klanten tevreden stelt? Of stelt ge voor dak (terug) ga kweken om voor ne tweede keer de ordehandhaving te ontvangen? Ik durf ervoor wedden dat ze de tweede keer minder vergevingsgezind gaan zijn. Want ik spreek dan uit ervaring. Een gewaarschuwd man is er twee waard. Ik heb geen zin in een herhaling van het vorige circus. Wat ik nu doe is niet illegaal. Wat ik nu doe is perfect legaal. Dank uw wetgeving! Ik ben wat ik ben en ik heb graag eens een roes nodig, misschien ben ik wel een van de weinigen dat dit durf toe te geven. Citaat:
![]() Citaat:
Als je een pen wil gebruiken voor een "aanslag" is dat een impulsieve daad, terwijl je een mes gebruikt is dat voorbedachte rade. Heel relatief bekeken he... Want wie een pen gebruikt uit woede, om maar iets te grijpen, doet dit misschien met onvoorbedachte rade. Wie een mes meeneemt (niet om zijn appeltje te schillen) doet dit om hoogstwaarschijnlijk ook zijn mes te gebruiken WAARVOOR HET DIENT. Allemaal in de relatieve termen. Een mes meenemen naar school hoort niet! Wel hoort de cafetaria van de school messen te hebben om te gebruiken onder toezicht. Moeilijk is dat toch niet? Als ik mijnen appel kan schillen op school, waarom zou ik dan nog mijn eigen mes meenemen? Net zoals ik koffie kan drinken op mijn werk, waarom zou ik nog mijn eigen koffie menemen?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 29 oktober 2010 om 01:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Dat was dan toch na mijn tijd. Bij ons betekende scouts droppings, kaartlezen, tochten maken met zware rugzakken (tweedaagsen van 2x50 km in 48 uur) en kampen bouwen waar je dan twee of drie weken verbleef. De Ossenmarkt, daar kwamen wij niet. Als je rookte (ik rookte toen al) en je werd betrapt (of verlinkt), dan kreeg je gewoon lijfstraffen. Op je knieën zitten met een boomstam in je nek. Of met je voorhoofd tegen een muur blijven staan tot je het niet meer kon houden. En vreemd genoeg ben ik die mensen daar nog altijd dankbaar voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet zo moeilijk uit te dokteren dat ik dat al HONDERD MAAL herhaalde op dit forum he. Dus waan u maar niet al te hoog. En denkt mor ni dak a ondergrondse steek vergeten zen. Ik had misschien beter mijn bakkes dan ook niet gehouden als de richters andersom op u geworpen waren. Maar dat neemt niet weg dat ik me daarvoor anders ga voordoen of idealen opzij zou schuiven. Ik ben wat ik ben, en kzen hier op het forum vrij eerlijk. Vooral over mijn eigen gebruik zoda golle (de maatschappij) er wijzer uit zou worden. Maar eerlijkheid wordt hier zodanig afgebroken en beoordeeld dat ik me zo fel heb teruggetrokken van hier.
![]() |
![]() |
#191 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 29 oktober 2010 om 01:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ken jullie psuedonamen beter dan ikzelf zou willen toegeven. Politics is just another addiction I share. Verantwoor je aub nooit tegenover me ![]() ![]() En denkt U vooral niet dat ik niet weet wat bepaalde drugs inhoud. En aub... Ik weet dat drank heel slecht is, maar verdekke... ik herhaal: ik heb af en toe een roes nodig en dat is het enige legale ter beschikking. Klaag uw staat daarvoor aan he, niet de gebruiker he. De gebruiker die pakt wat er ligt. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is allemaal niet zo bedoeld. Ik vroeg maar wat. En nee, ik wist niet dat je vatbaar was. Ik meen mij zelfs te herinneren dat je stopte met wiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denkt niet dat ik U vergeten ben, denk nog minder hoe ik vergeet hoe gij uw humor ook zegenvierde op mijn kap. Denkt U vooral niet dat ik dat vergeten ben hoe gij mij (fout) probeerde inschatten. Ik ben kalm, maar de tegenreactie die jij oogste zal misschien wat minder kalm voor u overkomen. Ik ben getopt geweest met wiet. Daarna heb ik mijn gebruik aangepast. 't Is de moeite ook niet meer nog de huidige (straat)wiet te gebruiken. En hem zelf optelen is (nog) geen optie ![]()
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, ik maak over iedereen wel eens een grapje of drie. Ook over jou als ik vind dat het nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vorige week kwam ik weer in aanmerking met zo'n bende. 14.00. Station van Mechelen-Neckerspoel. Ik stap op, zie daar zo'n leuke bende van 10 scouts, waarvan de helft kerels met van die door hun massa scheefgetrokken krullenbollen, die een vaag en onsamenhangend verhaal deden tegen de leuk en schattig uitziende edoch wellicht o zo achterbakse grietjes, en tussendoor "gratis bierrrr!" roepend door de trein en drinkend van hun blikjes. Toen vertrok de trein. Het was koud. Ik trok een arrogante smoel en zette wat ramen open. Een paar van die boys begonnen te klagen, waarop ik zei: allez, golle zijn toch natuurmensen, golle moeten toch tegen wa kou kunnen ofni? tis frisse lucht, geniet ervan. Ik werd uitgescholden voor een onder andere klootzak en vies bekeken totdat hun bestemming bereikt was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat zijn straf, huisarrest, niet banaal is. Huisarrest kregen we omdat we te laat of te zat thuiskwamen, slechte punten hadden op school...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |