Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2010, 20:07   #181
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het systeem is schuld.

Uit wat bestaat het systeem?

Uit vakbond, politici en rechters. Allemaal ene pot nat, allemaal deel van hetzelfde systeem.

Komaan xeno , er waren daar geen rechters en politici enkel een mislukte syndicalist die ik eens graag onder handen zou nemen voor zijn wandaden en veraad.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 20:10   #182
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik leg de schuld niet bij het slachtoffer.

Ik zeg, sta op verdomme, verweer u inplaats van te liggen wenen als een kerstekind! Wordt man inplaats van lapzwans!

Ik begijp uw mening en zelf zou ik me ook verweren , ik wacht nog steeds op de dag dat zoiets bij mij gebeurt ... mijn vuisten jeuken nu al . Maar , niet iedereen is zo er zijn nu eenmaal timide mensen die zichzelf zwak opstellen en waar randdebielen misbruik van maken om zichzelf beter te voelen en indruk te maken in groep.
Oud 19 november 2010, 21:10   #183
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Ja, en ge hebt ook gezegd "Wordt man ipv lapzwans" over een kerel die het niet aandurft te beginnen kloppen als er 25 man rond hem staan die het op hem gemunt hebben...

Stoer, zenne. Laat het mij weten als er 25 volwassen mannen op het punt staan u te mishandelen. Ik zal met veel interesse komen kijken hoe u zich daartegen verweert.
Ik kan het niet goed begrijpen dat men niks doet?

Misschien durft u dat niet als ze samen staan, maar waarom wurgt u dan geen eens een beetje als ze eens alleen staan?

Er zijn dingen dat ik dus echt niet begrijp in het leven.
Oud 19 november 2010, 22:05   #184
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een tijd geleden heb ik het zelf gezien in Gent.
3 jongens van een jaar of 17 schat ik stonden bij elkander en 3 turken waren om beurt op één van die jongens zijn oog aan het kloppen.
Die andere twee "vrienden" stonden er gewoon op te kijken en deden niks. Degene die op zijn oog geslagen werd deed ook niks, die liet ze keer op keer opnieuw slaan.

Nadat hij zo'n een keer of 30 op zijn oog geslagen was kon ik het niet meer aanzien en ging ik er bij. De turken meteen al een stuk kalmer, wat leugens als uitleg en toen ik hun een trap onder hun gat gaf waren ze weg.

Ik vroeg aan blauwoog waarom hij ze zo liet slaan en hij antwoordde, als ik terug sla staan ze hier morgen met messen en bijlen en gaan ze mij in stukken kappen.
Ik vroeg aan zijn twee vrienden waarom ze niks deden en ze antwoordden, ze sloegen ons toch niet?

Ik ben weggegaan, zoveel Vlaamse lafheid en apathie heb ik nooit eerder gezien.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 november 2010 om 22:06.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 22:49   #185
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat is idd walgelijk .... ik ben hier net van op de hoogte gesteld door mijn vriendin hier . Daar zou iets aan gedaan moeten worden , de persoon in kwestie zou in mijn ogen voor een groot deel van de schade moeten opdraaien omdat hij in mijn ogen een verantwoordelijke rol in dit gebeuren heeft daar hij een syndicaal mandaat had.
Dat krijg je dus in een maatschappij waar de vakbonden meer en meer macht in handen krijgen. Alles is goed om de werkgevers schade toe te brengen, zelfs gestoorde werknemers die collega's folteren gaan ze opfokken om geld te eisen van het bedrijf na hun ontslag.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 23:44   #186
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Pester krijgt 250000€

Waarom niet pesten dan?
Pester MACtac krijgt 250.000 euro wegens 'onterecht' ontslag = Misdaad loont. Vooral in België. Want dit heb ik nog nergens meegemaakt/gehoord/gelezen.
Het eerste dat ik mij trouwens afvroeg toen ik naar het videootje keek was : " Maar hebben die gasten niks anders te doen ? Moeten die niet werken ? ".
Best van al ga je daar solliciteren, een rustig jobke, en als je het beu bent, begin je maar iemand te pesten tot ze je buitenwerpen, dan kan je daarna een flinke schadevergoeding eisen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 23:49   #187
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in t leger toch meer dan eens moeten tussenkomen bij zulke 'fratsen' hoor ...

jamaja, twas maar voor te lachen zene ... terwijl er daar ne volwassen vent met tranen in zijn ogen staat ... grrr kwordt er nog kwaad van :/

ze waren zijn onderbroeken één voor één naar boven op een lichtarmatuur aant gooien (zo'n 5m hoog) ... plezant mannekes! :s
In het leger waren er echte vetzakken bij, eens gezien dat er éne op een gast piste die in zijn bed lag. Die gast deed niks terug, en die zeiker maar lachen...
Oud 20 november 2010, 00:02   #188
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Dat helpt dus niet, hè. Met zo'n opmerkingen duwt ge die gast gewoon nog dieper in de put.

Hij is slachtoffer, niet dader. Het is niét zijn schuld. Het is de schuld van de pestkop.

Jij insinueert dat iemand die niet durft te kloppen als er 25 man rond hem staan, een zwakkeling is. Daarmee bewijs je, althans tegenover mij, dat je absoluut geen benul hebt waar je over praat. Ik zou u weleens in zijn situatie willen zien. 25 man rond u die het op u gemunt hebben. Ga jij er één van op z'n muil slaan? Echt? Laat me niet lachen.

Ik heb dat 8 jaar niet gedurfd en durf dat nu ook niet. De enige reden dat ik dat in 't 5de studiejaar heb "gedurfd", was omdat ik een ongecontroleerde woede-aanval kreeg; ik was mezelf gewoon niet. Dus eigenlijk durfde ik het niet.
Hier vergis je je : je was wél jezelf. Jij hebt geslagen. En waarschijnlijk had je er al lang zin in. Vraag is waarom je het niet vroeger gedaan hebt ? Dat kan van vanalles komen, zelfs door je opvoeding, iets heeft je geremd in ieder geval. Het zou ( voor jou ) interessant zijn te weten wat juist.
Oud 20 november 2010, 06:42   #189
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat krijg je dus in een maatschappij waar de vakbonden meer en meer macht in handen krijgen. Alles is goed om de werkgevers schade toe te brengen, zelfs gestoorde werknemers die collega's folteren gaan ze opfokken om geld te eisen van het bedrijf na hun ontslag.

Heb je heel het artikkel gelezen ...??? Weet je bvb waarom hij zich heeft laten doen ? .. welke uitbrander hij kreeg nadat hij een talkpoederspoor achterliet ?... de reactie die hij krijg toen hij zij dat hij bewijzen op film had ...

Uw stelling lijkt zoals gewoonlijk weer nergens op ....

Laatst gewijzigd door Wisord : 20 november 2010 om 06:43.
Oud 20 november 2010, 11:24   #190
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Heb je heel het artikkel gelezen ...??? Weet je bvb waarom hij zich heeft laten doen ? .. welke uitbrander hij kreeg nadat hij een talkpoederspoor achterliet ?... de reactie die hij krijg toen hij zij dat hij bewijzen op film had ...
Ik weet dat het ACV deze pester heeft geholpen met een royale vergoeding te bekomen. Voor het slachtoffer van de pestpartijen werd waarschijnlijk geen klote gedaan voor het acv, omdat ze daarmee de werkgever minder schade kunnen berokkenen.

Citaat:
Uw stelling lijkt zoals gewoonlijk weer nergens op ....
Uw liefde voor vakbonden ook niet. Zelfs als ze dit soort uitschot beschermen sta je achter hun.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 16:59   #191
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Pester MACtac krijgt 250.000 euro wegens 'onterecht' ontslag = Misdaad loont. Vooral in België. Want dit heb ik nog nergens meegemaakt/gehoord/gelezen.
Het eerste dat ik mij trouwens afvroeg toen ik naar het videootje keek was : " Maar hebben die gasten niks anders te doen ? Moeten die niet werken ? ".
Best van al ga je daar solliciteren, een rustig jobke, en als je het beu bent, begin je maar iemand te pesten tot ze je buitenwerpen, dan kan je daarna een flinke schadevergoeding eisen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik weet dat het ACV deze pester heeft geholpen met een royale vergoeding te bekomen. Voor het slachtoffer van de pestpartijen werd waarschijnlijk geen klote gedaan voor het acv, omdat ze daarmee de werkgever minder schade kunnen berokkenen.

Uw liefde voor vakbonden ook niet. Zelfs als ze dit soort uitschot beschermen sta je achter hun.
Die ACV-delegee is vakbondsman af:
'Pestende vakbondsman' wordt uit ACV gezet

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 november 2010 om 17:01.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 17:09   #192
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die ACV-delegee is vakbondsman af:
'Pestende vakbondsman' wordt uit ACV gezet
Tof !
Oud 21 november 2010, 17:26   #193
fabianen
Gouverneur

Standaard

Slachtoffer zit al in het nieuws nu.Al jaren komt hij niet meer buiten uit angst.En nu voor miljoenen tv kijkers komt hij te voorschijn.
Komaan e zeg,ik blijf erbij dat ventje(slachtoffer probeert munt te slaan!).
Iedereen vindt het verschrikkelijk,en ineens zijn de beelden daar,na negen jaar.
Wordt op youtube gezet.En nu pas komt hij buiten.
Goeie acteur ook dat hakkelen.En de vrouw gezien?Een nazibeul is er niks tegen.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:30   #194
kameleon
Minister

Standaard

We pakken u morgen met het forum wel aan fabianen. Ge moet niet altijd zo jaloers zijn.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:33   #195
kameleon
Minister

Standaard

Mactac binnenkort failliet. Dat is de enige rechtvaardige oplossing.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2010, 17:33   #196
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Tof !
En hopelijk pakken ze die VUILE SMEERLAP "" ALLES AF ""

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 22 november 2010 om 17:34.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2010, 18:43   #197
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Pesten op het werk.

Naar aanleiding van de ernstige pesterijen die onlangs in Wallonië bekend werden stuurt het ANTIPESTTEAM deze EXTRA Nieuwsbrief naar de politici, pers en alle instanties die verantwoordelijkheid dragen i.v.m. alle overschrijdend gedrag op het werk en in scholen.
Het ANTIPESTTEAM (APT) ijvert al vanaf 2003 voor een betere wetgeving i.v.m. de pestproblematiek.
Het ACV aanvaardt in Wallonië blijkbaar een “pester” als lid. De verklaring van het ACV dat ‘pesten onaanvaardbaar is’, is ongeloofwaardig, zolang de betrokken pester door het ACV niet effectief uitgesloten wordt als lid. Voor alle duidelijkheid, er waren ook enkele ABVV-leden betrokken bij de pesterijen. Tot op heden is het duidelijk: ACV en ABVV hebben tot op heden geen enkele moeite gedaan de falende “pestproblematiek” te verbeteren, ondanks dat wij hen regelmatig op de tekorten wezen.

Op basis van wat we nu weten heeft het Arbeidshof blijkbaar geoordeeld dat de pester 250.000 euro moest krijgen, omdat de ontslagtermijn om dringende redenen verstreken was, omdat er al een eerste melding was geweest jaren eerder.
Ook VOKA eist dat de ontslagtermijn van beschermde vakbondswerknemers dringend herbekeken wordt als belangrijk nieuw bewijsmateriaal opduikt dat een ontslag om dringende reden rechtvaardigt. De ontslagtermijn om dringende redenen ten aanzien van beschermde vakbondswerknemers zou dan beter heropend worden.
Vakbondsafgevaardigden moeten juist de arbeidsomstandigheden van de werknemers beschermen, zowel op lichamelijk als op psychisch gebied.
Zij moeten grensoverschrijdend gedrag opsporen, aanklagen bij de bedrijfsleiding om ze een halt toe te roepen en helpen naar oplossingen te zoeken.
Vakbondsafgevaardigden moeten zich inzetten voor betere werkomstandigheden en voor een betere collegiale werksfeer zodat de arbeidsmotivatie en arbeidsvreugde bij het personeel toeneemt. Op die manier hebben zij een voorbeeldfunctie in het bedrijf.
Het is in ieder geval onaanvaardbaar dat vakbondsafgevaardigden zelf aan pesterijen deelnemen!
Wat ook in de vele pestgevallen duidelijk wordt is dat ook leidinggevenden zich vaak schuldig maken aan pesterijen en machtsmisbruik, (mobbing).
Een aantal bedrijven nemen hun plicht niet ernstig, zodat sluimerende en subtiele pestgevallen niet aan de oppervlakte komen.
Het APT doet dan ook een oproep aan de bedrijven om beter toezicht mogelijk te maken.
De ervaringen van het APT kunnen getuigen dat veel bedrijven zich op een voorbeeldige wijze aan de “pestwet” houden. Zij voeren een uitstekend personeelsbeleid, hebben vertrouwenspersonen, een interne preventiedienst en doen al het mogelijke om overschrijdend gedrag te beteugelen.

In het onderwijs, met zijn 1.250.000 leerlingen en zo’n 130.000 personeelsleden blijven een aantal knelpunten i.v.m. pesterijen aanwezig. De” antipestwet” heeft hier duidelijk een aantal tekortkomingen.
Wat betreft de aanpak van pestgedrag wordt er vooral in de lagere scholen goed werk geleverd en veel aandacht besteed aan preventie. Leerlingen kunnen terecht bij de leraar, oudercomités, CLB, directie of schoolbestuur en ook bij de Vlaamse Ombudsman.
Anders is het gesteld met leerkrachten die gepest worden. Vooral in het secundair nemen de pesterijen soms grote afmetingen aan. De media staan tegenwoordig vol met voorbeelden van agressie, verbaal en fysiek geweld tegen leerkrachten. Burn-out en depressie komen er vaak voor. Vooral bij wat oudere leerkrachten die al 25-30 jaar met moeilijk jongeren te maken hebben.
Leerkrachten kunnen, in theorie, terecht bij de directie, het schoolbestuur of hun vakbond.
Maar wat gedaan als de directie zelf de oorzaak is van de negatieve en agressieve schoolcultuur?
Het is bekend dat vele scholen gemaakt of gekraakt worden door een bekwame of onbekwame directie.
Leerkrachten die een klacht durven indienen tegen een onbekwame directeur of tegen het zwakke beleid van het schoolbestuur mogen zich verwachten aan de meest ernstige en laffe pesterijen. En onbekwame directeurs worden meestal toch de hand boven het hoofd gehouden door het schoolbestuur die vaak nog aan de pesterijen meedoen.
Alle truken van de foor, leugens, valse verklaringen en andere Stasi-praktijken worden uit de kast gehaald om de leerkracht buiten te krijgen.
Als een formele klacht wordt neergelegd wordt een externe preventieadviseur aangesteld om de zaak te onderzoeken.
Maar die preventieadviseur heeft geen beslissingsbevoegdheid om bvb de pestwet te laten toepassen. In de meeste gevallen blijven dan ook de pesterijen gewoon voortduren, terwijl de preventieadviseur zijn onderzoek doet. Dat kan een jaar of langer duren. Ondertussen wordt de leerkracht ziek of wordt geschorst.
Directie en schoolbestuur blijven gewoon hun functie uitvoeren en kunnen alzo de pesterijen blijven “sturen”.
Klachten bij inspectie of inrichtende machten worden niet aanvaard, wegens “geen bevoegdheid”.
Het steunpunt voor het onderwijs Limits, waar de onderwijsverantwoordelijken steeds naar verwijzen, gaf ons volgend antwoord op onze vragen naar hun werking:
“Net zoals jullie uiten wij onze bezorgdheid om cases die niet op een correcte manier aangepakt worden. Limits heeft enkel een opvangs-en bemiddelingsopdracht in het kader van onderwijs.”
De berichten die wij over de werking van Limits krijgen zijn alvast niet lovend.
Het komt er op neer dat zij wel eens komen “kijken” maar problemen oplossen doen ze niet.

Het APT heeft al verscheidene keren de inrichtende machten van het vrij onderwijs en het gemeenschapsonderwijs aangeschreven met voorstellen om een beter antipestbeleid in te voeren. Er wordt op onze berichten echter niet geantwoord.
“Dan maar bij de vakbond aankloppen!”, zal u denken.
Maar u raadt het al, ook de grote onderwijsvakbonden steunen hun leden niet.
Hieronder vindt u een intentieverklaring van het VSOA, daterend van 28 maart 2004, die tot nog toe dode letter blijft.
De klachtencommissie, in overleg/onderhandeling met het comité voor Preventie en
Bescherming op het Werk, vertrouwenspersoon, preventieadviseur dient een beleidsplan op te stellen. Waarbij een heldere, doorzichtige structuur het voor alle werknemers van de school (scholengroep, scholengemeenschap) mogelijk moet maken er zich mee te identificeren.

Een beleidsplan dat toekomstgericht is zou in elk geval minstens volgende punten moeten omvatten:
- een intentieverklaring
- een gedragscode
- eenduidige en eenvoudige afspraken voor melding van klachten over mobbing
- de taken en verantwoordelijkheden, nauw afgebakend, van de verschillende
beleidsgeledingen binnen de instelling (scholengroep, scholengemeenschap)
- instrumenten en middelen waarover kan worden beschikt om het plan te
implementeren
- omschrijving van de middelen die vrijgemaakt worden om de deskundigheid van allen die een cruciale rol spelen in het preventiebeleid te optimaliseren,te updaten.

BESLUIT
- Een klachtencommissie focust de reële betrokkenheid van de school
(scholengroep, scholengemeenschap) bij het fenomeen mobbing waardoor
de kansen op welslagen van een interne procedure aanzienlijk vergroot
worden. Ze biedt daarenboven een functioneel werkingsinstrument, en dit in
harmonie met de vertrouwenspersoon, aan iedereen die het slachtoffer
is van mobbing of aan deze verderfelijke praktijken een einde wil stellen.
Het spreekt vanzelf dat de besluiten, voorstellen e.d. van deze
klachtencommissie op de geijkte wijze aan bod komen in de bestaande
overleg- en onderhandelingsorganen.
- De vertrouwenspersoon mag geen vrijblijvend instrument zijn en deze functie mag
niet afhangen van het lestijdenpakket maar moet deel uitmaken van bijkomende
middelen die de school (scholengroep, scholengemeenschap) in staat moet stellen
deze, sociaal, cruciale functie een blijvend en stabiel karakter te geven.
Want laat het duidelijk wezen de strijd tegen deze verwerpelijke praktijken, pesten, is nooit helemaal gestreden.
- Ook de klachtencommissie moet de nodige financiële en materiële middelen krijgen (extra middelen voor school, scholengroep of scholengemeenschap) om haar werk naar behoren te kunnen doen.
- Het probleem van het pesten moet ernstig genomen worden en het oprichten van een klachtencommissie kan hierbij effectief bijdragen. Op deze wijze zullen ook de
klachten in het juiste “vakje” terecht komen en dit zal enkel de geloofwaardigheid van deze al of niet latent aanwezige problematiek ten goede komen.
Wij hopen, geachte commissieleden, dat deze hoorzitting de start mag zijn van enkele initiatieven die deze kwaal, die ook het onderwijs treft, verder adequaat bestrijden en onze vakorganisatie zal hier haar steentje toe bijdragen.

Tot daar het VSOA.
Deze intentieverklaring bevat zeer zeker veel positieve elementen die aansluiten bij de doelstellingen van het APT om een neutrale ombudsdienst in het onderwijs in te stellen.
Maar het zijn vooral de twee andere grote bonden ACV (COC en COV) en ABVV (ACOD) die in gebreke blijven.
Typisch voor die grote politiek gekleurde bonden is dat ze alles voor u doen als je geen problemen hebt. Maar van het moment dat je problemen hebt zijn ze nergens meer te vinden. Wij vernamen zelfs dat er bij syndicale verkiezingen soms gesjoemeld wordt om kandidaten te bevoordelen. De vakbondsbesturen zitten ook vol met directeurs, inspecteurs, algemeen directeurs, enz.
Denk niet dat die de zijde van de leerkrachten kiezen.
Dan maar naar de rechter!
En zoals iedereen weet draait het ook bij Justitie vierkant. De pestwet staat nog altijd niet op punt ondanks de aanpassingen van 2007.
Slechts een kleine minderheid van de gepesten wint zijn zaak.
Dat komt omdat de rechters alles uit de hoek zoeken om geen pesterijen te moeten zien.
Het APT weet ook dat er in sommige schoolbesturen van scholengroepen rechters, arbeidsauditeurs en gerechtsdeurwaarders (belangenvermenging) zitten.
Probeer dan als leerkracht maar eens je gelijk te halen.
De vroegere minister van onderwijs Frank Vandenbroucke heeft ook weinig tot niets bijgedragen om het pesten in scholen te bestrijden.
Ook de huidige minister van onderwijs, Pascal Smet, is na zijn actie “leg je ei”, waarbij we nog altijd geen antwoord hebben gekregen op onze vragen, waarschijnlijk terug in zijn kast gekropen. Ook hij heeft nog geen enkele actie ondernomen om de scheve situaties van de pesterijen in het onderwijs recht te trekken.
Kortom, de meeste politici, besturen en onderwijsverantwoordelijken willen het probleem niet onderkennen, reageren niet op de vele signalen die ze ontvangen over het falende pestbeleid en liggen niet wakker van de pesterijen die vele leerkrachten moeten ondergaan.
Daarom wil met dit schrijven het ANTIPESTTEAM nogmaals het probleem onder de aandacht brengen in de hoop dat er eindelijk aandacht aan het probleem geschonken wordt en er eindelijk iets verandert.
Graag ontvangen wij van u een reactie.

APT
www.antipestteam.be

Laatst gewijzigd door neutron : 22 november 2010 om 18:47.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2010, 18:48   #198
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Slachtoffer zit al in het nieuws nu.Al jaren komt hij niet meer buiten uit angst.En nu voor miljoenen tv kijkers komt hij te voorschijn.
Komaan e zeg,ik blijf erbij dat ventje(slachtoffer probeert munt te slaan!).
Iedereen vindt het verschrikkelijk,en ineens zijn de beelden daar,na negen jaar.
Wordt op youtube gezet.En nu pas komt hij buiten.
Goeie acteur ook dat hakkelen.En de vrouw gezien?Een nazibeul is er niks tegen.
U werkt zeker bij MACtac?
Oud 22 november 2010, 18:51   #199
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
U werkt zeker bij MACtac?
Als delegè waarschijnlijk.
Oud 22 november 2010, 18:54   #200
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Er heeft zich een tweede slachtoffer aangemeld en is sprake van een derde.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...8cbd4e1df.aspx

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be