![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Ah ja, dat ken ik, zij het in een iets andere setting: Dan kijk ik namelijk naar een kraan, en zonder die kraan open te draaien, wéét ik gewoon dat er troebel bocht uit zal komen, in plaats van helder water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik drink helder water. Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over SI:
Citaat:
Zeker op dit Forum. Zelf zou ik eerder iemand als SI definieren als lichtelijk islamofoob , alsmede islamgefocused. Dat zie ik dan weer als een handicap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas zijn er soms ook malafide loodgieters die helemaal niets doen in plaats van de oorzaak van het probleem met het troebele kraanwater wegnemen -waarvoor ze per slot van rekening ingehuurd zijn- en die dan ook nog eens de euvele moed hebben een gepeperde rekening voor de niet geleverde prestaties te presenteren. In het geval u het niet begrepen mocht hebben: bovenstaand verhaaltje is een allegorie. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 15 april 2011 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb gewerkt/werk in Marokko, Iran, Turkije en Indonesie van de landen die je opnoemt. Volgens mij weet jij zelf niet één zinnig ding te zeggen over wat de mensen daar denken. Stop je arrogante houding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, alle Chinezen en Indiers zijn gehandicapt volgens jou.
|
![]() |
![]() |