![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel predik ik Gods RIJK in de microkosmos en ook de hogere en innerlijke dimensie van Gods Hemelrijk. Maar enfin: je bent nog ouderwets en ik begrijp dat je niet zo goed mee kan komen in mijn betoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebben ze echt wel genoeg van en ook hebben die mafketels uit het Midden-Oosten al aandacht genoeg. Het is tijd voor een nieuwe God = is de microwezentjes. Amen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dan zijn we het geheel en al met elkaar eens en passen we precies bijelkaar. Ja: zelfs Allah wordt eindelijk verstandig.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat die zo goed als allemaal (als we Zarathustra even buiten beschouwing laten) een Semitische taal spraken. Ik vind het ook een beetje vreemd dat die mensen allemaal in dezelfde - zonovergoten, héte en droge - regio woonden (of rondzwierven). Ik vind het tenslotte nog vreemder dat de Ene God zijn 'openbaring' blijkbaar bij voorkeur aan mensen van het mannelijk geslacht kond deed. Ik kan er niks aan doen dat ik me afvraag of dat iets te maken zou kunnen hebben met "XY" i.p.v. "XX". Ik word ook nog geplaagd door andere vragen: Waarom vond die Ene God het niet nodig zich voor de verandering ook eens in het Chinees aan de Chinezen te openbaren? Waren de Chinezen misschien niet beschaafd genoeg? Of waren ze misschien reeds té beschaafd? Waarom moesten de bewoners van de "Nieuwe Wereld" zo lang wachten op de 'openbaring'? Waarom werden noch de Azteken, noch de Maya vóór de komst van conquistadores door 'profeten' op de hoogte gebracht van het feit dat ze eigenlijk 'niet goed bezig' waren met het brengen van mensenoffers of het opstellen van kalenders die de Verdrijving van Adam en Eva uit het Paradijs straal negeerden? Waarom verzwéég de Ene God het bestaan van diezelfde Nieuwe Wereld in zijn 'openbaring' aan de reeds vermelde en voor het overgrote deel Semitische talen sprekende 'profeten'? Waarom mochten de 'primitieven' in de Nieuwe Wereld wél in hun blootje in de jungle of door de steppen en woestijnen rond blijven hossen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 mei 2011 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat moet jij ook doen als ik je irriteer. Dat zet alleen maar kwaad bloed en is ook niet goed voor je nachtrust. Wees een gematigde Moslim en maak je niet zo druk. Zorg ervoor dat Allah trots op je kan wezen. Denk daarbij vooral op die 72 maagden die op je wachten in het Paradijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
deze draad gaat niet over harriechristus, over atomen of ruimteschepen. kun je dan proben on topic te reageren? sommige mensen hier zouden dat appreciëren. ik ben daar één van. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist mijn atoomtheorie openbaart de waarheid van het eeuwige leven. Want voor eeuwig zullen wij leven in de hemel van de microwezentjes. Ja: zelf nu leef jij daar al en ook nog eens in een oneindig aantal. Kun je je dat voorstellen: een oneindig aantal Rooie Wespen bij de microwezentjes? Je jaagt ze nog de stuipen op het lijf..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs de engel Gabriël schijnt een man geweest te zijn geweest. Niet dat ik dat erg vind, ik gun ieder diertje zijn pleziertje, maar dan moet je niet zo schijnheilig wezen. Het benadert de heilige drie-eenheid van het christendom: ook al zo'n homoseksueel stelletje. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 mei 2011 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want alles wat bestaat is op elkaar betrokken binnen een oneindig systeem. Iets anders is wanneer je een element uit het geheel (dat is de waarnemer) zelfstandig maakt als grondslag van het geheel. Dan krijg je een tegenstrijdigheid. In de filosofie is dat bekend als Solipsisme. Daar gaat Einstein de mist in en daar begint dan ook de krankzinnigheid zijner theorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man kan slim zijn, wijs komt hij me allesbehalve over. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 mei 2011 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijd is een dimensie zoals een andere, dus heb je een betere verklaring ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Omdat je niet wilt zien. Je bent even doof & blind als creationisten en young earthers of die gekken die niet geloven dat de mens ooit in de ruimte geraakte.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Iets correcter: Zijn 'theorie' bevat 0 geloofwaardigheid. Ongeacht Harrie's geloofwaardigheid.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Het wordt tijd dat de mensheid zich realiseert dat het de mensheid was die goden bedacht en niet omgekeerd...
|
|
![]() |
![]() |