Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 september 2011, 18:48   #181
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Is dit een oproep tot geweld????

Toch sterk dat élke keer u én uw medestanders de eersten zijn om over geweld te beginnen...

En waar het hart vol van is loopt de mond van over....
[Bwarrior mode on]

Liever een oorlog dan een onafhankelijk Vlaanderen

[Bwarrior mode off]

Nog nooit een Vlaams nationalist horen zeggen 'liever een burgeroorlog dan Belgie' ... maar wij zijn de zwartzakken...
Oud 4 september 2011, 18:56   #182
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
[Bwarrior mode on]

Liever een oorlog dan een onafhankelijk Vlaanderen

[Bwarrior mode off]

Nog nooit een Vlaams nationalist horen zeggen 'liever een burgeroorlog dan Belgie' ... maar wij zijn de zwartzakken...
Yep inderdaad,maar dat gaat niet beletten om op onze hoede te zijn voor als ze het eens willen proberen..
Svennies is offline  
Oud 4 september 2011, 18:58   #183
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Yep inderdaad,maar dat gaat niet beletten om op onze hoede te zijn voor als ze het eens willen proberen..
Bwah, als er wat Vlamingen afgeslacht moeten worden om onze onafhankelijkheid te verkrijgen, stel ik me wel kandidaat. De Kossovaren hebben het ook zo moeten doen...
Oud 4 september 2011, 19:02   #184
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nous venons en paix. Toute résistance est inutile

Gij zijt een zieke geest.
Patrickve : ik denk dat je toch wel beter wat voorzichtigheid zou aan de dag leggen met mensen een stempel op het hoofd te drukken, na je schabouwelijke vergelijkingen van enkele dagen geleden over pedofielen... Zeker als je het over zieke geesten hebt... Just my opinion.
peter1962 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:02   #185
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bwah, als er wat Vlamingen afgeslacht moeten worden om onze onafhankelijkheid te verkrijgen, stel ik me wel kandidaat. De Kossovaren hebben het ook zo moeten doen...
Mag ik u aan een gezegde van Patton herinneren toen hij destijds zijn derde leger toesprak...

" het is niet uw taak om te sterven voor uw vaderland,maar wel om die klootzakken te doen sterven voor hun vaderland"...
Svennies is offline  
Oud 4 september 2011, 19:09   #186
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wie heeft het over politieke relevantie? Het valt niet te ontkennend dat politici kleine pietjes hebben. Bewijs gerust het tegendeel.
Zou Pietje een groot pietje hebben?
freelancer is offline  
Oud 4 september 2011, 19:10   #187
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Eh, liever niet, dank u.

2) Ja, zo staat dat in het Etymologisch Woordenboek dat ik raadpleegde.
Let wel, ik heb dat woord niet uitgevonden, hé.
Niettemin bestond er blijkbaar behoefte aan.

3) Het is best mogelijk dat u de Belgische nationaliteit hebt. Dat zal uw identiteitskaart wel vermelden.

Het volk der Menapiërs is echter al heel lang geleden verdwenen (eerst in de pan gehakt door de Romeinen, daarna zo goed als geruisloos opgegaan in enerzijds de Gallo-Romeinen en anderzijds de Franken die zich in de streek kwamen vestigen).

Ik had nog een paar vraagjes voor u:

Waar bent u geboren?

Waar zijn uw ouders geboren?

Waar zijn uw grootouders geboren?

Wat is uw moedertaal?

Welke kranten leest u?

Waar gaat u stemmen?
Je mag niet zo een moeilijke vragen stellen! Ze zouden zijn visie totaal onderuit kunnen halen! Hij l$lt liver wat naast de kwestie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 september 2011, 19:16   #188
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel blaas mij! Een stamlid of bewoner van een staat. Ik blijk warempel een Belg of een soort van Menapiër te zijn.
Het is niet toevallig dat 'Menapiër' in deze discussie opduikt en dan uit de mond van een belgicist: de Franstaligen gebruiken de term als scheldnaam voor alle Vlamingen. Wie de forums van de Franstalige kranten frequenteert, komt die term in die zin regelmatig tegen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 september 2011, 19:20   #189
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Jij hebt het woord relevantie op tafel gelegd, ik niet:
Altijd leuk een robbertje teenworstelen en pietjes vergelijken.

Sorry, mijn waarde A, maar u schreef in #168
"Nu je Arno Hintjens het hoogste niveau van politieke relevantie vindt, begrijp ik dat je geen enkele inhoudelijke discussie aankunt."

Waarop ik natuurlijk riposteerde: wie het over politieke relevantie had?

Nu ja, ik neem het je niet kwalijk dat u de relevantie van meneer Hintjens niet vat. Je zou nochtans beter weten moeten. Arno Hintjens tapt namelijk uit dezelfde onderstroom waar de hedendaags populisten uit tappen: niet op enig inzicht en feiten gebaseerde uitspraken met een stevig snufje non-conformisme. Arno Hintjes boorde met die aanpak een goudader aan, de hedendaagse populisten apen hem na. Het merkwaardige is dat meneer Hintjens zich distancieert van de huidige populisten en vice versa.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 19:22.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:24   #190
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat u zich hiermee over de rooie begeeft.

4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:25   #191
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Nu je Arno Hintjens het hoogste niveau van politieke relevantie vindt, begrijp ik dat je geen enkele inhoudelijke discussie aankunt."

Nu ja, ik neem het je niet kwalijk dat u de relevantie van meneer Hintjens niet vat. Je zou nochnans beter weten moeten. Arno Hintjens tapt uit dezelfde onderstroom waar de hedendaags populisten uit tappen: niet op enig inzicht en feiten gebaseerde uitspraken met een stevig snufje non-conformisme. Arno Hintjes boorde daarmee een goudader aan, de hedendaagse populisten apen hem na. Het merkwaardige is dat meneer Hintjens zich distancieert van de huidige populisten en vice versa.
Wat doe je dan op een politiek forum, als je enkel de relevantie wil bewijzen en niet de politiek relevantie (behalve trollen, maar dat hebben de meeste al door)
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 4 september 2011, 19:25   #192
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Nu ja, ik neem het je niet kwalijk dat u de relevantie van meneer Hintjens niet vat. Je zou nochnans beter weten moeten. Arno Hintjens tapt uit dezelfde onderstroom waar de hedendaags populisten uit tappen: niet op enig inzicht en feiten gebaseerde uitspraken met een stevig snufje non-conformisme. Arno Hintjes boorde daarmee een goudader aan, de hedendaagse populisten apen hem na. Het merkwaardige is dat meneer Hintjens zich distancieert van de huidige populisten en vice versa.
Populisten my ass - als gij niet doorhebt dat de Vlaming naar autonomie en een degelijk fiscaal beleid snakken, waar hebt ge dan gezeten de laatste drie jaar? in een coma...

Vlaams nationalisten zijn populaire omdat ze echt oplossingen hebben voor echte problemen. Dat zint uw als Belgicist niet, en ge durft ons niet uitmaken voor nazis, de Koning heeft Poujadisme al gebruikt, dus zegt gij dat we 'populisten' zijn... loooooooooooool - frustratie en onmacht
Oud 4 september 2011, 19:29   #193
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zijn niet de nationalisten die hier altijd over oorlog beginnen. En terwijl of ik al dan niet zou doden voor mijn land, dat zou ervan afhangen van de omstandigheden, maar sterven voor mijn land (Vlaanderen), dat zeker...
Oud 4 september 2011, 19:33   #194
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo,het zijn uw medestanders die er steeds weer over beginnen...

Denkt u nu écht dat ik daarvan onder de indruk geraak mijn beste...
Svennies is offline  
Oud 4 september 2011, 19:37   #195
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Wat doe je dan op een politiek forum, als je enkel de relevantie wil bewijzen en niet de politiek relevantie (behalve trollen, maar dat hebben de meeste al door)
Op dit ogenblik proberen sommigen met mij te achterhalen wat een volksverrader is en wat een volksverrader uitvreet.

We bereikten ondertussen nog een overeenstemming wat een volk is, doch waarschijnlijk bestaan er meerdere categorieën, de etnische en de niet-etnische volkeren opdeling.

Voorlopig is nog onduidelijk op welke manier een volk verraden kan.

Dit alles lijkt me relevant, vooral wanneer sommigen hier op politics.be te pas en te onpas anderen als volksverraders bestempelen. Beeld je in dat zij die iemand een volksverrader noemen niets anders dan een nitwit zijn.

U kan zich natuurlijk ten allen tijde abstineren om aan deze thread deel te nemen. Ondertussen beschouw ik deze thread als een oefening in mentale hygiëne.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 19:44.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:38   #196
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zijn niet de nationalisten die hier altijd over oorlog beginnen. En terwijl of ik al dan niet zou doden voor mijn land, dat zou ervan afhangen van de omstandigheden, maar sterven voor mijn land (Vlaanderen), dat zeker...
Ocharme, ik kan me geen zaak voorstellen die het waard is ervoor te sterven, sterven voor een .. land al helemaal niet.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 19:39.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:41   #197
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mag ik u aan een gezegde van Patton herinneren toen hij destijds zijn derde leger toesprak...

" het is niet uw taak om te sterven voor uw vaderland,maar wel om die klootzakken te doen sterven voor hun vaderland"...
Ik ken die uitspraak - was wel zalig...

Maar dit is WOII niet hé - als de Gallo-Hangmatiers de Servische toer opgaan zal dat ons enkel tengoede komen - soms is een martelaar meer waard dan een soldaat - Het ANC heeft het gehaald mede door internationale steun die ze kregen omdat de Afrikaners bloedbaden verrichten in oa Sharpville, niet omdat ze bommen gelegd hebben bvb.
Oud 4 september 2011, 19:42   #198
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoezo,het zijn uw medestanders die er steeds weer over beginnen...

Denkt u nu écht dat ik daarvan onder de indruk geraak mijn beste...
U zou wel degelijk onder de indruk moeten zijn.

Iemand schrijft hier letterlijk "als er wat Vlamingen afgeslacht moeten worden om onze onafhankelijkheid te verkrijgen, stel ik me wel kandidaat."

Leest u de zin gerust een paar keer opnieuw en laat tot je doordringen wat dit inhoudt.

4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 19:42   #199
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ocharme, ik kan me geen zaak voorstellen die het waard is ervoor te sterven, sterven voor een .. land al helemaal niet.
Voor niks? Bon, dan zijt ge heel egoistisch en pricipes kent ge niet blijkbaar... mij niet gelaten...
Oud 4 september 2011, 19:45   #200
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U zou wel degelijk onder de indruk moeten zijn.

Iemand schrijft hier letterlijk "als er wat Vlamingen afgeslacht moeten worden om onze onafhankelijkheid te verkrijgen, stel ik me wel kandidaat."

Leest u de zin gerust een paar keer opnieuw en laat tot je doordringen wat dit inhoudt.
Lol, verdraai het niet he - ik ben, voor de minderbegaafden onder ons, kandidaat om geslacht te worden, niet te slachten. Een IQ van 17 zou moeten volstaan om dit in te zien...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be