![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat gij van mijn taalgebruik vindt zal mijn worst wezen. Volksverraders/ huisnegers - tomayto/tomahto...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 17:37. |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Het moet wel gezegd worden dat er verschillende manier zijn om een mening te uiten. Ik ben geen voorstander van uw manier. Hoffelijkheid draag ik nog steeds hoog in het vaandel.
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Oud-Saksisch, het Oud-Fries en het Oud-Noors werd het woord 'folk' gebruikt. In het Middel-Nederlands werd dat dan 'volc' of 'volke'. De betekenis was gelijk aan die van het woord 'stam'. Het woord werd later ook gebruikt als men het wilde hebben over 'bewoners van een staat'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das uw recht. Ik heb geen respect voor mensen die mijn democratische rechten (willen) uitverkopen, die mijn geld afpakken om in eindeloze putten te smijten, die 'solidair' zijn met de colonisator, die racistische privileges uitdelen, kort gezegd die bereid zijn de huisneger te spelen...
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ja, zo staat dat in het Etymologisch Woordenboek dat ik raadpleegde. Let wel, ik heb dat woord niet uitgevonden, hé. Niettemin bestond er blijkbaar behoefte aan. 3) Het is best mogelijk dat u de Belgische nationaliteit hebt. Dat zal uw identiteitskaart wel vermelden. Het volk der Menapiërs is echter al heel lang geleden verdwenen (eerst in de pan gehakt door de Romeinen, daarna zo goed als geruisloos opgegaan in enerzijds de Gallo-Romeinen en anderzijds de Franken die zich in de streek kwamen vestigen). Ik had nog een paar vraagjes voor u: Waar bent u geboren? Waar zijn uw ouders geboren? Waar zijn uw grootouders geboren? Wat is uw moedertaal? Welke kranten leest u? Waar gaat u stemmen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft u er ooit geestelijke bijstand overwogen? Indien niet, verduidelijk even - kolonisator - racistische privileges - huisneger
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
#168 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- racistische privileges: De faciliteiten in de rand, de oververtegenwoordiging van de Gallo-Hangmatiers in het parlement, de toeters, bellen en grendels - huisneger: ga naar yootoob en tik in 'Malcolm X' en 'House negro' - die kan dat heel goed uitleggen... die had ook geestelijke bijstand nodig zeker... een zwarte die durfde opkomen voor zijn rechten: scandaleux!
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pas op... daarmee wil ik niet zeggen dat U het echt ook bent... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De relevantie van een dergelijke uitspraak mag men zeker niet onderschatten. ‘Het probleem met Dedecker, Leterme en Philip L'hiver is dat het allemaal West-Vlamingen zijn. Die hebben allemaal problemen met hun pietje. Ze hebben geen kleintje, ze hebben geen grote. Maar ze kunnen alleen nog een erectie krijgen als ze een verkiezing winnen. De Wever: zelfde verhaal.' Bron
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik verontschuldig mij hierbij deemoedig aan de Menapiërs wegens mijn volksvreemde gedragingen. Sorry gasten.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:33. |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie heeft het over politieke relevantie? Het valt niet te ontkennend dat politici kleine pietjes hebben. Bewijs gerust het tegendeel.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:36. |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Uw goed recht, maar dan moet ge niet verwachten dat andere mensen kunnen 'bepalen' (inschatten zou misschien beter zijn) tot welk volk ge hoort. En dat vroegt ge wel.
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen bezwaar tegen dat allemaal privé te houden. Stuurt u de antwoorden op die vraagjes maar in een privé-bericht. Dan zal ik u ook in een privé-bericht antwoorden.
|
![]() |
![]() |
#179 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
#180 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch sterk dat élke keer u én uw medestanders de eersten zijn om over geweld te beginnen... En waar het hart vol van is loopt de mond van over.... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |