![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook cynara, die vast liever zou hebben dat het allemaal de schuld is van de allochtonen, stelt zich vragen bij de schuld van de verkrachte meisjes... Denk je dat je vrouwen die in hun jeugd verschillende gevallen van seksueel misbruik door autochtonen hebben meegemaakt kunt laten zeggen dat alles hier wel ok was voor de allochtonen kwamen?
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo van "hey Hassan! hoe gaat het mèn, wil je mijn zus ff neuken vanmiddag?" "nou nee Mohammed, hoeft niet, ik mot eerst nog de zussen van Nabil en Mo gaan afwerken man!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
het verschil zit hem echter wel in het risico dat je loopt. Al wie één maal verkracht werd heeft aan die éne maal genoeg. Als er echter op een groep van 100 vrouwen er ondertussen 15 zijn die verkracht werden, dan is dat kwalijker dan indien in die groep van 100 en 5 zijn die verkracht werden. Maar kijk jij maar eerst naar het kleurtje vooraleer je begint te minimalizeren hoor! ik wens het je van harte toe! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schreef: "Het gaat hier toch net over groepsverkrachtingen door een set Pakistani in Engeland die minderjarige (marginale - eigen schuld ?) meisjes van 13 en 14 dronken voerden en hen vervolgens in groep verkrachtten?"
Je kan er echt niet onderuit dat je de schuld van die meisjes in vraag stelt. Citaat:
Ik ga er wel geen grapjes over maken, zoals jij dat doet.
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel je betoog staat bol van het misprijzen tegenover slachtoffers van verkrachting. Heb je je eigen uitspraken al eens herlezen? "Zo van "hey Hassan! hoe gaat het mèn, wil je mijn zus ff neuken vanmiddag?" "nou nee Mohammed, hoeft niet, ik mot eerst nog de zussen van Nabil en Mo gaan afwerken man!"". Walgelijk. Het is je énkel te doen om allochtonen te bashen. Getuigt van een ijskoud hart.
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik lees een antwoord van Arbiter aan Echte Vlaming, en die discussieren hier toch niet mee in dit draadje? Dus snel even: over wie gaat het hier? bewijs? quote? link? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 februari 2012 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dat meer en meer academici (ook moslim afkomstige) een duidelijk oorzakelijk verband zien in het toenemend aantal verkrachtingen en groepsverkrachtingen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=164080 En je vergeet dat migranten ook vinden dat er te veel migranten zijn. http://forum.politics.be/showthread.php?t=167270 En je vergeet dat "het eigen volk" joden best wel top vindt. http://forum.politics.be/showthread.php?t=166064 En je vergeet dat mensen in multiraciale gezinnen ook hun buik vol hebben van moslims. http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=14314 Laatst gewijzigd door F.B. : 23 februari 2012 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Roger Verhiest
Als je keiharde cijfers wil dan zal ik hier een week lang elke dag een rechtbankrol publiceren en dan mag je zelf uitmaken hoe de verhoudingen precies liggen. Ik zal dan de namen (en adressen) onzichtbaar maken maar wel memoreren van welke oorspronkelijke nationaliteit de betrokkenen zijn. Dan zie je al vrij snel verhoudingen dioe wijzen op een 40 60 situatie soms (strafrechter) 25 75 situaties (25% autochtoon en 75% allochtoon). Selectie moet je doen op naam en niet op nationaliteit aangezien vrijwel alle allochtonen na 5 jaar hun Nederlanderschap claimen. Men vergeet iedere keer weer opnieuw dat het niet zozeer om het individu gaat maar om het algemene beeld van de maatschappij waarin we leven.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 februari 2012 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme kent toch rare uitspattingen vind je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Deze gast is werkelijk goed. Zag hem voor het eerst in "De Boekverfilming" - kijk, zulke gasten zijn gewoon getalenteerd en vormen (jammer genoeg) die flinterdunne laag van uitzonderingen.
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zag hem het eerst met dit Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 februari 2012 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het EVRM mag wat mij betreft naar de dichtbijzijnde afvalbak gedeponeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Doden en laten verdwijnen verhoogt de kans om niet herkend of getraceerd te worden. Prachtige regel, dat levert gegarandeerd per jaar een paar honderd dodelijke slachtoffers. Was dat je bedoeling? Citaat:
Moet je niet ergens een geit gaan melken, misschien kan je die op een of andere manier wel imponeren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |