![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Vandaag liep ik door de jodenbuurt hier in Antwerpen. Deze buurt schijnt redelijk goed afgebakend te zijn. Als je sommige straten inloopt, dan verschijnen de zwarte hoeden en witte kousen.
Met een afwendende blik lopen ze je straal voorbij, alsof je er niet bent. Op die moment dacht ik bij mezelf toch; Wat zijn die Joden toch top. Inderdaad, ze integreren zich niet, vinden onze cultuur verderfelijk en kennen alleen het verschil tussen joden en niet-joden. Maar mijn vriendin is nog nooit kwaad thuis gekomen omdat een jood haar een hoer had nageroepen. Je hoort ook nooit over joden die weet-ik-veel-wie hebben overvallen, of in elkaar geslagen om hun i-pod te stelen. Ook importeren hun haat ook niet. Ze kunnen zelf voor werk zorgen en hun buurten worden niet bezet door gedragsgestoorde jong. Ze zullen wel op grote schaal frauderen, maar proberen ons niet te onderwerpen aan hun cultuur. K'weet wel niet of ze ook onze sociale zekerheid uitzuigen met hun vijfendertig kinderen. Dat weet ik wel niet. Maar op deze manier is het hun wel een beetje gegund. Dus vanaf nu wil ik geen kwaad woord over joden, of ik schiet in artisjok modus. ![]() Laatst gewijzigd door F.B. : 11 januari 2012 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als iemand zegt "Alle Joden deporteren naar Israël", is die iemand dan antisemiet of zionist?
![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 11 januari 2012 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb eerder nazisme en zionisme al als concurrenten bestempeld maar nu sla je me toch wel suf! ![]() Ik denk wel dat Antwerpse Joden geen gastarbeiderverleden hebben zoals bv Turkse en Marokkaanse gemeenschap.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 januari 2012 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik gok op antisemiet. Per slot van rekening houdt deportatie in dat het tegen de wil van de betrokkene(n) gebeurt.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Er bestaat zoiets als "vrijwillige deportatie" en het woord zelf houdt etymologisch toch geen dwang in?
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Er zijn honderdduizenden mensen , mogelijk miljoenen, generaties lang hier geboren en niet 'geïntegreerd' volgens de flamingantische definities.
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 januari 2012 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() NL:http://www.nu.nl/algemeen/307747/inb...eerlingen.html
(en herinner je die NL Nationale inburgeringstest op de TROS, met glans gewonnen door Chinezen, ipv door Nederlanders. http://immigratiehandboek.nl/forum/v...ic.php?p=64780 BE:http://www.hbvl.be/limburg/hbvl-leze...ringstest.aspx OS:http://forum.politics.be/showthread.php?t=47304 Zou er iets mis zijn met de gehanteerde definitie van integratie? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 januari 2012 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je van Noord-Afrikaanse afkomst bent mag je ongestraft Joodse kinderen fysiek aanvallen en krijg je zelfs er nog een beloning bovenop, een gratis uitstapje Amsterdam. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 januari 2012 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals het misbruik van regularisatie omwille van medische redenen aangeeft bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn enkel de orthodoxe joden (die herkenbaar zijn) top of allemaal?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zich aan de wetten houdt, geen zware of lichte criminaliteit pleegt, en niet met het bedelhandje klaar staat, hoeft voor mijn part niet te integreren.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron linkje van die grote fraude...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |