![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Je protesteert tegen BDW omwille van het feit dat hij | |||
homo's schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,93% |
moslims schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
homoseksuele moslim vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,90% |
de bugers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,92% |
ik protesteer niet, ik vind dat BDW volledig gelijk heeft |
![]() ![]() ![]() |
88 | 87,13% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de koran staat nochtans nergens (tenzij iemand mij daar het tegendeel kan van tonen) dat vrouwen moeten gesluierd zijn. Van belemmering van godsdienstbeleving kan zeker al geen sprake zijn.
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat ook een moslima dan?
![]() Of volg ik weeral niet goed. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() de tactiek die de wever al jarenlang gebruikt, wordt nu eens tegen hem gebruikt en het is "ween, ween, bleit" typische calimero-actie van nva'ers
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 februari 2013 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb altijd voorspeld dat als de NVA de verkiezingen zou winnen, ze gewoon verder zouden gaan met zich als calimero te gedragen. Wat zich ook heel duidelijk begint te manifesteren
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De rest zijn Limburgers of Brabanders of Antwerpenaren. Of gewoonweg Nederlandstaligen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ben jij een kanjer zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister
|
![]() Citaat:
populistische prietpraat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar: hoe kan een bende kantklossers nu de jaren dertig van de vorige eeuw terugbrengen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw redenering is dan ook een die niet gevolgd wordt door moslims, daar ze niet uitgaan van "de koran alleen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de traditionele machtspartijen, heel de linkse culturele sector en alle zelfverklaarde BdW-tegenstanders hebben dat nog steeds niet door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe u maar een beetje onzin bij elkaar schrijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En probeer een alternatief te vinden voor 'calimero' want blijkbaar is dat een fixatie geweest uit je kindertijd. Andere fixaties graag, afwisseling. Wees innoverend in je taalgebruik. En waar refereert 'ween, ween, bleit' naar? Nog een fixatie uit je kindertijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En onder dwang moeten klantklossen? En onder dwang moeten zwaaien met iets. Ik durf niet vragen met wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een troep N-VAklossers momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het toch maar 'klossers' zijn, waar is de bangmakerij dan goed voor? Vinden de belgo-demagogen soms een massa-psychose nodig? Wélke stront is er eigenlijk aan de knikker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ben ik ook Heel-Nederlander en moet ik van die klein-Vlaamse bekrompenheid niets weten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister
|
![]() |