![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bekijk gewoon de uitslag van de laatste verkiezingen en veel zal jou duidelijk worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2013 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu stort je alles naar die hogere niveaus en overal blijft een deel plakken en voor het deel waar je recht op hebt terugkomt, blijft ook nog een deel plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) een inkomen waarover ik eigenlijk kan noch mag klagen 2) een niet gering aantal betaalde verlofdagen. Wat mijn 'appeltje voor de dorst' betreft: als ik er hier en nu niet zélf voor zorg, zal het gene vette zijn, daar maak ik mij niet de minste illusie (meer) over. Omtrent uw verzuchting dat 'je nooit weet waar de Europese en nationale maffia gaat toeslaan' kan ik nog bondiger zijn: dat weet ik maar al te goed! "Ali, alô, pour Machéro, ali, alô, c'est toujours les p'tits qui paient pour les gros, ali, alô." Dat zou u toch ook moeten weten?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door -Jo- : 24 maart 2013 om 11:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een gemeente als Saint-Josse-ten-Noode zullen de inwoners al héél snel héél erg blij mogen zijn dat er ergens nog een uitgemergelde duif rondvliegt, die ze dan echter wel zélf zullen moeten vangen. De 'ratten van de lucht' hebben het namelijk niet op open mensenmonden begrepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En voor de rest kan eenieder die wat te veel naar démocratie stinkt vierkant hun kloten kussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echter wél in een heus peiling-bureau de 'geheimen' van het vak ('alles' betreffende 'representativiteit', maar ook 'alles' over het frauderen met 'enquêtes') geleerd, en wel zo goed geleerd dat ik tijdens mijn laatste interim-opdracht voor dat peiling-bureau een netwerkje van fraudeurs bloot heb weten te leggen. Om tricheurs te ontmaskeren heb je écht geen statistiek nodig. U hoeft dat allemaal uiteraard niet te geloven. Voor mij volstaat het ruimschoots te weten wat ik weet, en dat is ondermeer dat ikzelf bij zo'n 'peiling-bureau' NOOIT een 'enquête' of een 'onderzoek' zal bestellen, laat staan betalen. Ik ben wel een beetje gek, maar dat is toch verregaand onvoldoende om tot zo'n zotternij over te willen gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2013 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan is het beter eens te zwijgen. Ik heb statistiek gestudeerd en de theorien verschillen met wat de man van de straat denkt.
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ speurneus:
hier: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ie-barst.dhtml noch hier: http://www.lesoir.be/213322/article/...e-sans-issue» noch hier: http://www.lesoir.be/213116/article/...-lacher-wallon vind ik een link naar dat onderzoek van Ipsos, een verduidelijking van de gehanteerde onderzoeks-methode, een vermelding van de 'foutenmarge'. Zo'n ontbreken van al bij al behoorlijk belangrijke gegevens is vrij uitzonderlijk, en alleszins voor mij alvast voldoende grond voor een stevige portie scepsis en een flinke scheut wantrouwen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2013 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kan & mag een "djimi" zich op dit forum uitspreken over 'opinie-onderzoeken' die beweren te kunnen & mogen vertellen wat 'de Brusselaars' met z'n allen zo allemaal denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal dat de Vlaamse partijen hiertegen hebben is uiterst zwak. Dat betreur ik.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Maar je behoort waarschijnlijk tot degenen, die denken dat ze het over andere mensen hebben, omdat je van dat alles niets merkt in je eigen portemonnee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) heel erg véél uitvoer (en daar ook voor word gewaardeerd) 2) géén dik pensioen zal trekken (daar maak ik me zoals reeds gezegd niet de minste illusie (meer) over) en 3) belastingen betaal (én boetes omdat ik m'n aangifte-formulieren 'vergeet' in te vullen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn toch de witwassers die de administratie betalen, om openingen te blijven vinden. In Dubai vind je zo een soort administratie ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |