![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u dit ook zult doen. Alhoewel in uw geval... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die persoonlijke aanvalletjes eens achterwege mijn beste...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nog niets van gezien dan alleen maar heel even tijdens het passeren langs het TV toestel, waar mijn vrouw bij lag te slapen. Wat ik gezien heb trok in ieder geval op geen klote.
Wat bezielt de mensen eigenlijk van daar naar te kijken en de kijkcijfers aan te dikken. Begrijpen ze dan niet dat ze daar alleen maar blijk mee geven dat ze geinteresserd zijn in het koningshuis. Alsof dat die Lakense poppenkast interessant genoeg zou zijn om er een TV programma aan te spenderen. Gebruik je verstand en draai die knop om als dat programma begint. Geef de juiste boodschap. Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2013 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het staat ons dan ook vrij om simpelweg te zappen naar een andere televisiezender. Het verbaast mij echter dat de term 'fictie' zo weinig invloed heeft op u. Het is niet echt, het is televisie, dat is wel duidelijk denk ik. Ik zou nochtans de cast en crew van deze serie er niet echt van verdenken halsstarrige republikeinen te zijn; waar u die 'majesteitschennis' vandaan haalt gaat mijn verstand dan ook te boven. De koninklijke familie heeft er immers zelf haar goedkeuring voor gegeven alvorens het werd uitgezonden. Wat mij eigenlijk het meeste stoort aan uw post is de visie op 'meningsuiting en kritiek'. Inhoudsloos gescheld op personen is uiteraard respectloos en onnodig. Maar het bekritiseren van een staatsvorm, openbare functie of een ambt is niet meer dan normaal. Sterker nog, het is onze plicht om kritisch te staan tegenover elke door de mens in het leven geroepen 'uitvinding'. Of het nu om de hierboven genoemde zaken gaat, dan wel om religie, cultuur of wetenschap. Een kritische houding ligt mee aan de basis van evolutie. Het zal mij overigens een worst wezen mocht bijvoorbeeld BDW in een fictiereeks door het slijk gehaald worden, het is en blijft fictie. Maar ik vind dit allesbehalve sluikse kritiek op ons koningshuis, laat staan een verdoken manier om de zogenaamde 'vuile was' buiten te hangen. Het is al lang door zowat iedere Belg geweten welke praktijken er zich binnen de koninklijke familie hebben afgespeeld. En daar draagt deze serie niet echt veel meer toe bij. Ik deel uw mening wat betreft de serie zelf. Ik vind het vreemd dat ze voor de Nederlandse taal gekozen hebben, zelfs nog in dialect. Dat komt zeer onnatuurlijk over, maar dat kan ook aan mij liggen. Anderzijds vind ik de make-up en tiks, die zo werden geprezen, niet erg geslaagd. De meeste personages doen mij eerder denken aan een mislukte make-over. Ook dit kan natuurlijk aan mij liggen. Maar goed, om dit relaas nog enigszins in te perken besluit ik met te zeggen dat het naar mijn mening een flop-serie is, niets meer en niets minder. Beslist geen propaganda voor republikeinen, of het koningshuis schade proberen toe te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten is de voertaal het AN. Daarnaast lijkt me dit helemaal niet "onnatuurlijk", daar dit een Vlaamse fictiereeks. Of vindt u het onnatuurlijk dat in een Hollywoodfilm over Napoleon er Engels gesproken wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik kijk volgend jaar wel naar de heruitzending
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig dat deze mooie serie afgelopen is, ik heb ervan genoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementslid
|
![]() Pure geldverspilling.
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|