![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ik begrijp waarom sommigen hier zo tegen zijn terugkeer zijn. Jahjah vindt namelijk dat men van de allochtonen enkel kan vragen dat ze zich aan de wet houden, niet dat ze integreren, laat staan assimileren. Dat hij de achterstand wil aanpakken en moslims hun religie kritisch wil leren bekijken, zint hen natuurlijk minder. Want dan dreigt hun excuus dat het niet de afkomst, maar wel de religie is waar ze een probleem mee hebben, niet meer bruikbaar te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstad is niet alleen in Belgie, mensen zoals Dehaene lieten indertijd een aantal pedofilie-strafdossiers verdwijnen omdat hen dit goed uitkwam.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 hij blijft natuurlijk wel politicus ... en dan volg ik liever de daden dan de woorden ... en als ik dan kijk ... zie ik eigenlijk nog nen helen brave en gematigde ... itt anderen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
10 jaar in libanon gewerkt en vrouw en kinderen heb jij al wel evenveel plus gebracht aan de maatschappij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() nee, dat was een semantisch prikje naar Karel. ik had het er blijkbaar met zoveel woorden moeten bijzetten, een smiley was onvoldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
conclusie justitie : -geen schijnhuwelijk. -geen Hezbolah lidmaatschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door het conflict in de regio is het onveilig geworden in Libanon. Mijn kinderen groeiden op tussen schietpartijen en explosies. Een ouder arikel ... link Vroegen wij daar om? Zou men de leiders in eigen land dan niet aanpakken? Of is het in de zin van: de beste stuurlui staan aan wal liefst de wal en kade in een ander land. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 september 2013 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "held" ontmaskerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Welke job heeft hij in Libanon vervuld? Wie was zijn werkgever? Wie was zijn werkgever in belgië voordien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Back on topic : Al die jahjah goedpraters en verdedigers maken het in ieder geval duidelijk waarom zo'n idioot met ons land, onze overheid en onze mensen kan doen, laten en lachen zoveel hij wilt. Ik begin mij af te vragen of we het eigenlijk niet verdienen ... Straks komen ook al die extremistsiche gekken terug die in Syrië zijn gaan vechten, die mogen ook allemaal binnen. Meer nog, ze mogen steun verwachten (sic Milquet). Maar Giel, de jongeman uit Sint-Laureins die monnik wil worden, mag niet naar India vertrekken. Man, man, man ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd maar eerst verontwaardigt toen hij opzij gezet werd. Hij kan dus zelfs het "ich hab es nicht gewusst" niet inroepen, want hij wist het wel en speelde maar al te graag mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is nu t ergste ? een liegende en bedriegende premier die de rechtsstaat verkracht of een selfmade beginnend politicus van een machteloze fractie die zich vergaloppeerd in jeugdig enthousiasme ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Abou Jahjah kan mij gestolen worden, de idiote hetze rond zijn mogelijke terugkeer naar belgie is weer veelzeggend. Die man heeft geen macht, niks, nul. Wat mij kan nu mij die ene man schelen? Mensen als verhofstadt, leterme, peeters, barosso, van rompuy, daar zouden de islamofoben zich beter mee bezig houden. Want het zijn zij (en niet Abou fucking Jahjah) die zorgen voor islamisering, massa-immigratie, het verdwijnen van de tradities, enz... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() nochtans, had hij als beëdigd ambtenaar de plicht dit onwettig machtsmisbruik te melden als hij daar kennis van had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kwam jij ook zo hevig uit de hoek toen Verhofstadt met een voorhamer op het VB begon te slagen? Of had het VB volgens jou een onwaardige behandeling verdient?
![]() |