![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan ik me nu al ergens aanmelden om me op een wachtlijst te zetten moest het ooit nodig zijn?
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uw verworven rechten worden afgebouwd, ter meerdere glorie van Belgie. Ik begrijp niet goed dat je daar tegen bent, je wist toch dat 'leve Belgie" roepen duur betaald wordt?
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n positieve reactie had ik van u niet verwacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wordt gij het trollen nooit beu, Chipie ???
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik weet daar niets van. Dus kan er ook geen geweld tegen zijn. Perequatie (in ons systeem toch) is een goede zaak; ik wens ze (eindelijk) toe aan alle private pensioenen. Toch in afwachting van het systeem dat men nu op poten aan het zetten is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die prof heeft berekend wat de kostprijs is van subsidies (gestolen geld vd privé dat uitgedeeld wordt door politici)). Indien de overheid 1 Euro wil uitdelen moet ze die eerst stelen (innen) en de kostprijs daarvan is 2,14 Euro! U kunt honderdduizenden ambtenaren afdanken en de vennootschapsbelastingen afschaffen, de bedrijven concurrentieel maken, de schuld afbouwen. Het enige wat ontbreekt is politieke moed nl iemand die tegen die ambtenaren durft zeggen dat ze eigenlijk werklozen zijn die contraproduktief werk verrichten waar niemand om vraagt. Deze mensen scheppen geen welvaart, vragen geen patenten of octrooien aan, ... Iemand moet de waanzin stoppen! 2.000.000 mensen krijgen hun loon uit de schatkist betaald. WAANZIN! Laatst gewijzigd door demonen : 18 juli 2015 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen plan b tenzij faillissement een plan kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dikwijls het inzicht om trends en evoluties te spotten. Dat inzicht draagt dan bij aan mijn teksten en zo kan ik onderbouwd en nauwkeurig zonder te Swaggen problemen pinpointen die politiek niet ziet. Omdat democratie swags verkiest boven visie inderdaad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet wel dat men 20 jaar geleden af wou van de perekwatie, en de vakbonden voorstelde om deze te vervangen door een jaarlijkse verhoging (buiten index uiteraard) van dacht 1,5%. Maar de vakbonden hielden vast aan de perekwatie voor de statutaire ambtenaren. Trouwens de perekwatie van pensioenen voor de statutaire ambtenaren is wel een wereldunicum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe ze dan staken tot de kas leeg is en case closed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dop afschaffen zou volgens de normale gang van zaken met zich meebrengen dat we er niet meer voor moeten afdragen ook. We gaan dan een pak minder belasting moeten betalen. We gaan zien hoeveel van de sociale zekerheid men kan afbouwen zonder de belasting te verlagen. Vroeg of laat bereiken we daarin een breekpunt, want men kan de burger - zelfs de laffe en tamme gedomesticeerde Vlaming niet - niet eindeloos blijven uitzuigen en uitlachen in zijn gezicht.
![]() |
![]() |