Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2015, 12:02   #181
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Da mag ik ni van mijn vraa.
Bij mijn vraa is het met "groes", allé , tis meer vast tapijt.
Uw vraa heeft smaak....zoveel is duidelijk.Er gaat niks boven het comfort van een goede Tapis Plein
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 14:00   #182
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de vrouwen daar ?
De meeste met "groes" of de meeste zonder "groes" ?
En onze vrouwen ?
Tip: ga eens naar You tube en tik: Oh Sabine ...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 14:51   #183
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ook de cafébaas (-bazin) is na een zekere tijd een echte psycholoog.
De bazin van m'n stamcafé kent ons groepje door & door.
We hebben geluk dat het een goed mens is.
Zeker. daar hoor en zie je nogal wat, hé. Eens onder invloed vertellen ze hun hele leven, precies of ze zitten op een annoniem forum.
Moest je dat allemaal registreren & filmen in het geniep, je zou rijk kunnen worden met chantage.
Niet dat het om misdaden gaat, maar toch dikwijls dingen dat ze zeker niet willen dat hun madam het weet.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 14:56   #184
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
yep .. niet dat ik preuts ben maar zelfs wanneer ik in een winkel iets aan het passen ben, zorg ik ervoor dat het gordijn van het pashokje volledig dicht is ... en ik heb veel complexen -> nb. m'n buik en ik heb striemen op m'n achterste van het yo-yo'en en diëten

maar zelfs was ik een topmodel, dan nog zou ik me niet in m'n blootje in het openbaar durven tonen, zelfs niet in bikini LOL!
Ah ge hebt schrik dat ze u uitlachen ? Je hebt gelijk, ik heb een foto gezien van u en :
Hou je tenue maar beter aan. Voor zoiets reis ik niet helemaal tot in Agde, of gelijk waar even ver.

Maar toch een goede vriendenraad ; je mag zo lelijk zijn als je wil, als je je daar niks van aantrekt, zal niemand met u lachen.
Als iemand ziet dat je voor het één of ander, gelijk wat, gegeneerd zijt, dan houden ze u in het oog, en maken ze u belachelijk, in hun nopjes dat ze iemand gevonden hebben om te kunnen pesten.
Zo zijn de meeste mensen nu éénmaal.
Oud 29 juli 2015, 15:14   #185
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
yep! en iets later zegt ie dat ie bijna geen kans maakt bij die van 25 en die van 40 zijn blijkbaar ook niet zo available want die willen dan weer een loverboy van 20 .... dus de kans is groot dat griezeltje daar in Agde het grootste deel van de tijd op z'n kin zit te kloppen
Wat die vrouwen van veertig niet willen is een man van in de vijftig met de daarbijhorende dikke pens & vette kont, rimpel-face, halfstok hangende lul, halve kletskop en brillekas.
D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé.
Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen.
Ze hebben niks te verliezen hé.
Oud 29 juli 2015, 15:17   #186
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
"tegengekomen" jaja
maar alleen terug naar Antwerpen
En of ! Met een vrouw neuken, prima
Ermee samenwonen, ho maar ! Leuk om het voor te stellen, maar nee dankuwel.
Oud 29 juli 2015, 15:28   #187
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Wat die vrouwen van veertig niet willen is een man van in de vijftig met de daarbijhorende dikke pens & vette kont, rimpel-face, halfstok hangende lul, halve kletskop en brillekas.
D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé.
Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen.
Aan de toog en half zat ziet iedereen er wat beter uit.
Maar dan ook enkel daar alleen.
Oud 29 juli 2015, 15:31   #188
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ge hebt schrik dat ze u uitlachen ? Je hebt gelijk, ik heb een foto gezien van u en :
Hou je tenue maar beter aan. Voor zoiets reis ik niet helemaal tot in Agde, of gelijk waar even ver.

Maar toch een goede vriendenraad ; je mag zo lelijk zijn als je wil, als je je daar niks van aantrekt, zal niemand met u lachen.
Als iemand ziet dat je voor het één of ander, gelijk wat, gegeneerd zijt, dan houden ze u in het oog, en maken ze u belachelijk, in hun nopjes dat ze iemand gevonden hebben om te kunnen pesten.
Zo zijn de meeste mensen nu éénmaal.
boh zelfs als je er niets van aantrekt lachen ze toch, pesters vinden altijd wel iemand hé, and i repeat: was ik een topmodel zou ik me ook niet in m'n blootje voor iedereen durven tonen ........ !!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 15:33   #189
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah en daarvoor moet je speciaal naar Agde? believe me: als je er echt zo goed uitziet als je beweert dan vallen de vrouwen als bosjes voor je, no matter where and if naked or not
Oud 29 juli 2015, 15:34   #190
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik begin de indruk te krijgen dat geen enkele vrouw goed genoeg is voor de griezel.
Waarschijnlijk is het eigenlijk andersom en vindt geen enkele vrouw hem goed genoeg. Daardoor heeft hij zoveel blauwtjes gelopen dat hij nu beweert dat de éne te dik is, de andere te dun, de volgende te jong, de vierde te oud, dan weer één die er niet uitziet als zijn ideaalbeeld, en zo gaat het door. Intussen blijft griezeltje alleen met af en toe een verlof in Agde waar hij zich formidabel voelt omdat hij in zijn blote durft rondlopen - zoveel interessanter dan de niet-naaktlopers, denkt hij dan - en thuis af en toe een bezoek aan zijn stamcafé waar hij zich formidabel voelt omdat madame hem graag ziet komen - niet beseffend dat dat omwille van zijn consumpties is en zeker niet om zijn schoon ogen!
In Antwerpen vind ik ook wel vrouwen hoor. Eigenlijk geen probleem, en weet je wat ik doe als ik een blauwtje loop ? Dan ga ik gewoon eens naar de hoeren.
Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog.
Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe.
Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt.
Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn.
En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé...
Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot !
En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden.
Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen.
En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden.
Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis.
Oud 29 juli 2015, 15:36   #191
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En of ! Met een vrouw neuken, prima
Ermee samenwonen, ho maar ! Leuk om het voor te stellen, maar nee dankuwel.
maw. je neukt hoogstens 1x per jaar in Agde, is het niet griezeltje? re-gotcha!
Oud 29 juli 2015, 15:37   #192
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Bon, laat ons zeggen dat je 2X/ week er slechts 18 drinkt.
Nee, als ik achter een vrouw loop, dan drink ik een minimum, juist genoeg voor in form te zijn.
En als ik met die vrouw gedaan heb, dan drink ik dubbel, om te compenseren.
Oud 29 juli 2015, 15:37   #193
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
ach zo
Oud 29 juli 2015, 15:39   #194
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is daar verkeerd mee ? Integendeel geef hem eens ongelijk.....
Ach man, die is gewoon jaloers...Zit al j�*�*�*�*�*ren zonder vent, gescheiden weet je, met de ouderdom die naderbij komt met rasse schreden...
Ik heb er eigenlijk compassie mee...
Oud 29 juli 2015, 15:43   #195
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Antwerpen vind ik ook wel vrouwen hoor. Eigenlijk geen probleem, en weet je wat ik doe als ik een blauwtje loop ? Dan ga ik gewoon eens naar de hoeren.
Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog.
Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe.
Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt.
Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn.
En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé...
Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot !
En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden.
Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen.
En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden.
Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis.
jaja dat kan wel zijn, maar in de Belgique hebben ze ook plaatsen waar je naakt mag rondlopen hé, swingerclubs bvb.

en je gaat naar de hoeren omdat je anders meer moet uitgeven aan restaurants, cinema bezoekjes .. last hebt van jaloerse husbands .. volgens mij heb je maar héél weinig seks, en kom je bijna enkel in Agde eens van de grond, ben er quasi zeker van
Oud 29 juli 2015, 15:46   #196
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Da mag ik ni van mijn vraa.
Bij mijn vraa is het met "groes", allé , tis meer vast tapijt.
Dat is het nadeel met vrouwen hé, die zijn jaloers...
Hoeveel kameraden heb ik geweten dat gescheiden zijn enkel en alleen omdat ze af en toe eens op een ander gingen kijken...
Oud 29 juli 2015, 15:48   #197
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik ga niet met zatte wijven.
Oud 29 juli 2015, 15:50   #198
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
boh zelfs als je er niets van aantrekt lachen ze toch, pesters vinden altijd wel iemand hé, and i repeat: was ik een topmodel zou ik me ook niet in m'n blootje voor iedereen durven tonen ........ !!
Moest je een topmodel zijn, zou men uw principes wegtoveren met een berg bankbiljetten.
Maar je bent geen topmodel, en niemand zit er mee in dat je liever de preutse trees uithangt.
Dus doe maar.
Oud 29 juli 2015, 15:53   #199
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is het nadeel met vrouwen hé, die zijn jaloers...
Hoeveel kameraden heb ik geweten dat gescheiden zijn enkel en alleen omdat ze af en toe eens op een ander gingen kijken...
mannen zijn evengoed jaloers hoor, en zelfs meer dan vrouwen zou ik zeggen, want ik denk niet dat veel mannen het zouden toelaten dat hun vrouw met een gigolo zou gaan terwijl er vrouwen zijn die oogluikend of geheel vrijwillig hun man naar de hoeren laten gaan, jawel
Oud 29 juli 2015, 15:54   #200
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
ah en daarvoor moet je speciaal naar Agde? believe me: als je er echt zo goed uitziet als je beweert dan vallen de vrouwen als bosjes voor je, no matter where and if naked or not
Naar Agde ga ik omdat daar volk van een beetje overal naartoe komt, dat heb ik graag, en omdat het daar schoon weer is.
Maar wie weet, misschien ga ik fred vanhove zijn raad opvolgen en volgende keer eens naar Thaïland gaan, dan kun je me voor hoerenloper uitmaken, dan is je dag goed.
Maar je zal dan wél een gelukkige hoerenkloper uitmaken !
En één die er zijn voeten aan veegt wat jij denkt.
Zolang het mij maar deugd doet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be