![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() pilletje in haar koffie doen en 't is opgelost. niet over zeveren, gewoon doen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets dan voordelen : -geen ongewenste bleiter meer -geen dakloze Lance -geen emigratie naar brazilië -geen moord of geënsceneerde zelfmoord -geen onderhoudsgeld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen je nieuwe kind alleszins deze draad op forum.politics.be laten lezen.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk het ook eens vanuit haar kant. Zij betaalde de rekeningen van het huis. Het is toch maar normaal dat ze dan wat zekerheid wil niet uit het huis gezet te kunnen worden als Lance het samenlevingscontract zou opzeggen. Dan zou ze al dat geld kwijt zijn, tenzij Lance zo vriendelijk zou zijn dat geld allemaal terug te geven. Wat ik niet direct zie gebeuren eigenlijk met iemand die erover denkt hoe hij een zwangere vrouw op straat kan zetten, of overweegt een andere vrouw 'erbij' te nemen zodat ze het zou afstappen. De mentaliteit die zo getoond wordt doet niet veel respect voor de vrouw vermoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Er zijn hier wel een aantal dingen die ik voor de eerste keer lees. Dat ik minder recht op de woning zou hebben dan haar? Heeft die notaris nooit over gesproken. Die notaris heeft dat redelijk snel afgehandeld hoor. Maar dan nog maak ik me weinig zorgen. Ik hecht weinig belang aan materiële zaken: gezond zijn en blijven is veel belangrijker. Trouwens, ik sta gedomicilieerd in mijn eigen huis. Zelfs al zou ze willen, ze kan mij daar niet zomaar uitzetten hoor Patrick. Dat kan zomaar niet.
Daarbovenop, mijn vriendin is echt niet het type dat me via een deurwaarder zou buitenzetten uit mijn eigen huis. Ze mag dan wel gefoefeld hebben met de pil, zoiets zou ze nooit doen. Ik zou het haar trouwens ook nooit aandoen. Zoals ik al zei, die schrijfsels zijn de emotie van het moment, dan overdrijf je wel eens. Ik zeg dingen op dit forum bij wijze van uitlaatklep, in realiteit is het heel anders. Ik zou nog liever zelf ten onder gaan of ziek worden, dan een ander mens zoiets aan te doen, ik zou gewoon niet meer kunnen slapen, dat is wie ik echt ben. Lance is enkel een alterego. Gisterennacht eindelijk een goed gesprek gehad met haar. Ze spreekt nu zelfs van trouwen. Als ik het hier allemaal zo lees kan ik daar misschien beter toch op ingaan. Maar dan zou ik die beslissing moeten nemen puur op basis van materiële zaken, want ik had mezelf voorgenomen om nooit te trouwen. Uit vrees voor wat ik van mijn ouders heb gezien. Misschien dramatiseer ik wel. Het opvoeden van 1 kind zal wel meevallen zeker? Maar ik vrees dat ze er daarna nog eentje gaat willen, enz... Zeker als het eerste geen meisje is, want ze wilt persé een meisje. Ik moet in elk geval wennen aan de rol als vader. Ik ben gewoon te impulsief om een goede vader te zijn, maar misschien kan zij dat wel compenseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het waar is dat zij het exclusieve VRUCHTGEBRUIK heeft van dat huis, en gij de NAAKTE EIGENDOM, dan is het zoals ik zeg: de enige die het recht heeft om in dat huis te wonen, is zij. Zij mag natuurlijk altijd beslissen van U daar ook laten te wonen, zoals gij, als ge een appartement hebt gekocht, vrij zijt van daar andere mensen in te ontvangen en te logeren. Afhankelijk van hoe het precies werd gespecificeerd, mag zij zelfs uw huis verhuren en de huur opstrijken. http://www.geld.nl/hypotheek/service/vruchtgebruik Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2015 om 15:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
(men weet nooit wat men later op de wereld zet...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop ongelukkige!
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee. Als hij trouwt en een huwelijkscontract van gemeenschap van goederen laat opstellen, recupereert hij de helft van zijn huis bij een echtscheiding.
![]() |
#194 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan het op doe-het-zelf wijze doen, of je kan ze aanwenden om babysokjes mee te breien. ![]()
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |