![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar die van "vrijzinnige" seksisten hoef ik ook niet te raden, zeker?
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Politiek extremisme slaat op de bereidheid om geweld in te zetten om politieke doeleinden te realiseren. Vanuit die optiek is net het beperken van de vrijheid van meningsuiting een extreem standpunt. Maar blijkbaar is het aanklagen van het feit dat N-VA de huidige beperkingen nog wil uitbreiden of behouden (zie hun recente uitspraken over het vergoelijken van terroristische daden) voor sommige rechtsen een indicatie als zou ik die vrijheid willen inperken. Terwijl de N-VA recentelijk geen enkele uitspraak heeft gedaan waarbij ze de huidige beperkingen willen opheffen. Ik weet niet of rechtse overtuigingen iemands gevoel voor ironie aantasten, maar mij hypocrisie verwijten m.b.t. tot dit onderwerp is te gek voor woorden. Ik zal haar vrijheid om die onzin te blijven herhalen altijd verdedigen, maar ik heb ook de vrijheid om iemand die herhaaldelijk weigert die grove leugen terug te nemen te negeren.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een democratie die naam waard zou het vervolgen van meningen niet hoeven stopgezet te worden, om de eenvoudige reden dat meningen in de democratie vrij zijn.
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en neen jij neemt geen extreem standpunt in, zoals Knuppel al meermaals heeft aangetoond, 3/4 forumdeelnemers deelt jouw visie inzake het recht op vrije meningsuiting. Heb dan niet de pretentie om jou als een witte raaf te gedragen! Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 augustus 2016 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 augustus 2016 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens wat je zélf schreef over de manier van werken bij justitie in zo'n rechtszaak.... Vergeet intussen ook "vies Polleke" niet waar zelfs geen klacht voor nodig was om veroordeeld te worden door Humo. Overstappen naar de N-VA volstond.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al bladzijden vol geschreven over het EVRM en de limieten aan godsdienstvrijheid. Moest je die teksten beter kennen dan zou je weten dat je vraag "welke godsdienstbeleving bedoel je, pandareus ?" een domme vraag is. Artikel 9 van het EVRM is loepzuiver en zeer duidelijk.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 augustus 2016 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De maker is zelfs dermate dom dat hij zélf de intentie om voor geheime dienst te spelen kenbaar maakt. "Dag meelezende vrienden van Staatsveiligheid en het CGKR, ik dacht laat mij even behulpzaam zijn en de identiteiten van de beheerders van deze terroristencel genaamd “Soldiers of Odin” te delen voor ze het knopje ontdekken om die te verbergen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg wel dat ik consequenter ben dan die N-VA (die u dan misschien niet interesseert, maar Knuppel blijkbaar wel), wanneer die partij pleit voor meer beperkingen inzake de vrijheid van meningsuiting. Dat is geen pretentie, maar een realiteit.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 3 augustus 2016 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de volledige vrijheid van handelen voor elk individu niet kan in de praktijk... Maar er is een verschil tussen een dictatuur waar iedereen zijn mond moet houden en de mond snoeren van bepaalde individuen die bvb groepen zitten op te jutten zoals het het geval is in bvb bepaalde mosk's waar men zou oproepen om de"ongelovigen" aan te pakken! Idem dan ook voor groepen "neonazi's" die hetzelfde in de andere richting willen... Ook dat soort lieden zal "de vrijheid van meningsuiting" hoog in het vaandel voeren voor hun eigen praatjes terwijl ze zelf bij een tekening van Mohammed moord en brand schreeuwen en menen dat er mensen mogen afgeslacht worden! Het is trouwens sinds de komst van de moslims dat die vraag zo dikwijls moet gesteld worden! De democratie gebruiken om diezelfde democratie kapot te maken, neen, dank U! Laten we maar eventjes naar de reacties van Erdogan kijken die ook aan het vechten is "voor de democratie"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden we niet beter met de twee voeten op de grond blijven staan ? N-VA haalt in de peilingen nog ongeveer 25% van de stemmen in vlaanderen en blijft dus politiek marktleider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Groepen opjutten moet legaal zijn. Haat prediken moet legaal zijn. Het is niet aan de ambtenarij om te bepalen waar de grens ligt van haat.
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |