Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2018, 21:09   #181
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Hier worden ze ook met tonnen tegelijk teruggestuurd. Alleen in de praktijk lukt het niet best om ze ook effectief buiten te krijgen. Benieuwd dus hoe NL dat gaat aanpakken. Woorden en intenties zijn mooi, maar je bent er niet veel mee.
Helemaal niemand gaat teruggestuurd worden. Wij zijn niet eens instaat om uitgeprocedeerde asielzoekers die de boel kraken uit te zetten.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 21:17   #182
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Welk deel van hun programma hebben ze dan gerealiseerd?
De delen waarvan het VB dat dat ze al jaren zeggen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 21:20   #183
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De delen waarvan het VB dat dat ze al jaren zeggen.
Ik zou niet weten welk deel van hun programma de N-VA gerealiseerd heeft.
Wat dan?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 00:26   #184
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stukje uit de "doorbraaktekst" hierboven:
De laatste 30 jaar waren de grenzen nog nooit zo open als vandaag onder Theo Francken.
De laatste 30 jaar was er nog nooit zoveel asielopvang en waren er nog nooit zoveel erkenningen van asielzoekers als vandaag onder Theo Francken.
De laatste 30 jaar was de totale immigratie nog nooit op zo’n hoog peil als vandaag onder Theo Francken, zodanig hoog zelfs dat de als vluchteling erkende asielzoekers slechts een 10-tal % (!) van de totale immigratie uitmaken.

Het antwoord is nochtans eenvoudig: de laatste jaar dertig jaar is er nooit zo een grote bende "oorlogsvluchtelingen" enz op ons afgekomen! Daar heeft Francken niets mee te maken! Natuurlijk zijn er dus meer erkenningen enz, kan ook niet anders! Is het in de landen rondom anders misschien? "Wir schaffen dass ?"
Waarom richten sommigen hun pijlen niet op al diegenen die dagelijks stokken in de wielen steken van de Théo telkens hij nog maar beweegt?
Ok, den Theo zit nu eenmaal met de walmende shit die z’n politieke voorgangers royaal gelost hebben en is strikt gebonden aan de asielwetgeving ter zake.
I agree.
Citaat:
Moest de Théo in alle vrijheid kunnen doen wat hij wil doen zou het plaatje er zeker anders uit zien...
Maar den Theo is nu eenmaal niet vrij, want ‘Europa’ ademt in z’n nek en dus zal het plaatje er nooit anders uitzien.
Het plaatje zal pas netjes beginnen ogen, als heel Europa de islam als ideologia non grata zal beschouwen, de overtuigde aanhangers daarvan als dusdanig behandelt en immigratie slechts dan toelaat, als die een meerwaarde te bieden heeft in de Europese economie.

Ik begrijp dus volkomen dat Theo’s handen gebonden zijn en daardoor niet ‘in alle vrijheid kan doen wat hij wil doen’, maar hij houdt - hoe dan ook - een georkestreerde asiel-illusie mee in stand, zelfs als is het ‘dik tegen z’n goesting’.

Al bij al, de klaagkreet ‘arme ik, ik kan niet doen wat ik wél wil doen’ doet hem als politieke kopstuk alvast geen kwaad, zeker niet als opwarmertje voor de naderende verkiezingen, quoi.

Ja, arme Theo…

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 april 2018 om 00:28.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 00:26   #185
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Kerel , de dag dat Dewever wegvalt valt de N-VA als een pudding in elkaar en zinkt het als een baksteen. Dewever IS de N-va en HIJ is de enige verklaring van hun succes.
Je bent niet dom, in het geheel niet, ik denk dat je dat zelf dan ook wel ten volle beseft.
’n Tweeke, Peri.
Oud 8 april 2018, 07:33   #186
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ok, den Theo zit nu eenmaal met de walmende shit die z’n politieke voorgangers royaal gelost hebben en is strikt gebonden aan de asielwetgeving ter zake.
I agree.

Maar den Theo is nu eenmaal niet vrij, want ‘Europa’ ademt in z’n nek en dus zal het plaatje er nooit anders uitzien.
Het plaatje zal pas netjes beginnen ogen, als heel Europa de islam als ideologia non grata zal beschouwen, de overtuigde aanhangers daarvan als dusdanig behandelt en immigratie slechts dan toelaat, als die een meerwaarde te bieden heeft in de Europese economie.

Ik begrijp dus volkomen dat Theo’s handen gebonden zijn en daardoor niet ‘in alle vrijheid kan doen wat hij wil doen’, maar hij houdt - hoe dan ook - een georkestreerde asiel-illusie mee in stand, zelfs als is het ‘dik tegen z’n goesting’.

Al bij al, de klaagkreet ‘arme ik, ik kan niet doen wat ik wél wil doen’ doet hem als politieke kopstuk alvast geen kwaad, zeker niet als opwarmertje voor de naderende verkiezingen, quoi.

Ja, arme Theo…
We hebben nog één geluk met de moslims. Ze bekampen mekaar . De ene strekking tegen de andere . Tot de dood, omdat volgens de ene strekking de Mo op 11 luli 622 in zijn broek zou gescheten hebben en volgens de andere zich die dag zou hebben ingesmeerd met kamelenkak.
Oud 8 april 2018, 07:51   #187
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
zal ik het hier ook eens posten?

Laat ons liever voorstellen om islamieten en niet-islamieten op aparte bussen te zetten. En met uitbreiding treinen, zwembaden, restaurants, stranden,....openbare ruimte in het algemeen.
Kunnen we dan het beste doen door alle islamieten terug te sturen naar het land ven herkomst.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 08:24   #188
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Kunnen we dan het beste doen door alle islamieten terug te sturen naar het land ven herkomst.
Je weet toch, dat door dat soort uitspraken, een partij achter een cordon is beland ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 08:48   #189
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Je weet toch, dat door dat soort uitspraken, een partij achter een cordon is beland ???
In den tijd van Akira betekende een dergelijke uitsprak hier ook 8 strafpunten.
Oud 8 april 2018, 09:12   #190
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten welk deel van hun programma de N-VA gerealiseerd heeft.
Wat dan?
Oud 8 april 2018, 09:17   #191
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk deel van hun programma hebben ze dan gerealiseerd?
Verwacht je daar echt een antwoord op ???????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 09:18   #192
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Oud 8 april 2018, 09:20   #193
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Telkens ik dat vraag gaat iedereen van de N-VA hier lopen.
Het moet een groot geheim zijn.
Oud 8 april 2018, 09:22   #194
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Hier worden ze ook met tonnen tegelijk teruggestuurd. Alleen in de praktijk lukt het niet best om ze ook effectief buiten te krijgen. Benieuwd dus hoe NL dat gaat aanpakken. Woorden en intenties zijn mooi, maar je bent er niet veel mee.
Men zal dat uiteindelijk toch best eens anders moeten gaan aanpakken en daad bij woord voegen.
Oud 8 april 2018, 10:01   #195
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men zal dat uiteindelijk toch best eens anders moeten gaan aanpakken en daad bij woord voegen.
Ja zoals Hans Van Themsche deed , of de Jens R. gisteren.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 11:05   #196
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ja zoals Hans Van Themsche deed , of de Jens R. gisteren.
Sorry, niet gezien.
Oud 8 april 2018, 12:01   #197
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan allemaal goed zijn maar als Jambon met schuim op de bek in de fedrerale kamer tegen Dewinter zegt dat er niets mis is met de islam noch met de inhoud van de koran en dat we er zelfs respect voor moeten hebben , dan is het toch wel even lachen.
Je schijnt niet veel te snappen van politiek!!!!

De N-VA moet braaf verkondigen wat de andere partijen willen horen, of ze zitten morgen samen met het VB in het cordon.
Als bij de volgende verkiezingen de N-VA samen met het VB een federale meerderheid van 75% kan vormen, wel dan zal het volledige programma van het VB uitgevoerd worden.
Maar zelfs in het beste geval kunnen N-VA en VB samen federaal slechts 49% van de zetels behalen.
Om deze reden moet de N-VA verkozenen dingen verkondigen die vaak niet met hun eigen opvattingen te verzoenen zijn.

En nee, er is niets mis met de Islam en de inhoud van de Koran, wel met de toepassingen en opvattingen binnen de Islam.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 12:17   #198
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

De N-VA moet braaf verkondigen wat de andere partijen willen horen, of ze zitten morgen samen met het VB in het cordon.
Als bij de volgende verkiezingen de N-VA samen met het VB een federale meerderheid van 75% kan vormen, wel dan zal het volledige programma van het VB uitgevoerd worden.
Maar zelfs in het beste geval kunnen N-VA en VB samen federaal slechts 49% van de zetels behalen.
Om deze reden moet de N-VA verkozenen dingen verkondigen die vaak niet met hun eigen opvattingen te verzoenen zijn.

En nee, er is niets mis met de Islam en de inhoud van de Koran, wel met de toepassingen en opvattingen binnen de Islam.
Als je Jambon met schuim op de bek zag verkondigen dat er niets mis is met de islam en met de koran en dat we er zelfs respect moeten voor hebben , dan is het toch wel even lachen.
En deelnemen aan federale regeriingen alleen maar op voorwaarde dat je geen letter van je programma mag uitvoeren. Wat heeft dat voor zin.
De enige "zin" dat zoiets heeft is dat de zakken van een aantal kaders mooi gevuld worden.
Moet je daar nu als N-VA kiezer al tevreden mee zijn. Tevreden met een dode mus.

Laatst gewijzigd door Pericles : 8 april 2018 om 12:18.
Oud 8 april 2018, 12:47   #199
Diego Raga

Standaard

Citaat:
We hebben nog één geluk met de moslims. Ze bekampen mekaar . De ene strekking tegen de andere . Tot de dood, omdat volgens de ene strekking de Mo op 11 luli 622 in zijn broek zou gescheten hebben en volgens de andere zich die dag zou hebben ingesmeerd met kamelenkak.
Da’s nog ’n geluk bij een ongeluk.
Oud 8 april 2018, 12:52   #200
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Kortom, de NVA voert noodgedwongen mee een klote immigratie-/asielbeleid uit om niet in ’n cordon terecht te komen, waardoor dat klotebeleid nóg klotiger wordt voor de inwoners van dit land.
De smeer en de deelname aan de macht lijken me voor de NVA dan toch iets doorslaggevender te zijn, dan het bevorderen van het welzijn van de eigen bevolking.

De NVA-top is 'n bende principe verloochenende Judassen, meer zie ik er niet in.
Citaat:
Niks mis mee ? En gij meent dat ?
Bon, stel je dan eens voor dat er binnen de islam slechts één opvatting en één toepassing zou gelden – die van de Mo dus - en alle moslims ter wereld hun neus in dezelfde richting zou staan.
Zou er dan ook niks mis zijn met de islam ?
Denk je dan echt dat het er beter/vredevoller zou uitzien voor de niet-moslims ?

Over naïviteit gesproken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be